Part 16

1.6K 179 7
                                    

Είχα το βιβλίο της Χημείας στα χέρια μου και το πρόγραμμα μου, μμμμμμ.....έχω....έχω...Αχα! Εδώ!

Έχω Γυμναστική?Σοβαρά?

Άραγε να μπορούσα να μπω στην ομάδα ράγκμπι? ''Είσαι ο Derek? Ο καινούργιος μαθητής?'' Γύρισα και είδα την γραμματέα ''ν..ναι..''

''Λοιπόν...αυτό είναι για το ντουλαπι σου και αυτό για το ντουλαπι της γυμναστικής,έχει τα νούμερα πάνω,μέσα στο ντουλαπι σου θα βρεις τα βιβλία σου...μμ.. θέλω κάτι άλλο?όχι! άντε γρήγορα  για μάθημα τώρα(:'' πήρα τα κλειδιά και τα έβαλα στην τσεπη μου...Όλα τόσο τρομακτικα γρήγορα γίνονται σε αυτό το μέρος?

Πήγα στα αποδυτηρια και ο κοουτσ ήταν εκεί, του συστηθηκα και τον ρώτησα αν μπορώ να κάνω δοκιμαστικό για την ομάδα...

Αύριο κανονισαμε δοκιμαστικό! Ελπίζω να τα καταφερω...Έκανα ακόμα Άλγεβρα, Φυσική, Ιστορία και Αρχαία...Άντε σπίτι...

Περπατησα μέχρι το νήπιο και είδα την Lila να με περιμένει απέξω...

''Χέι μικρή!" Σήκωσε το βλέμμα της και γελασε "γεια " είπε την  τσιριχτη της  φωνουλα... "πάμε?" "ναιμ.. ''

Πήρα την τσάντα της από τα χέρια της και την κρεμασα από την μια πλευρά της πλατης μου "δωσμου το χέρι σου.." της είπα ,κραταγα το χέρι της μέχρι το παρκινγκ του σχολείου...δεν ήθελα να πάθει κάτι ,εξάλλου την έχω συνηθησει, μπορώ να την φροντησω...

Φτασαμε στο αυτοκίνητο, ξεκλειδωσα ''βρε βρε!" Γύρισα το κεφάλι μουκαι είδα αυτούς τους τρεις από πριν

,άνοιξαν την πόρτα του συνοδηγου "Lila μπες μέσα... θα μιλήσω λίγο με τα παιδιά και θα φυγουμε... " την εσπρωξα σχεδόν για να μπει μέσα γρήγορα, μόλις μπηκε πατησα το κουμπί και το αυτοκίνητο κλειδωσε

,αυγοι οι τρεις ειχαν ερθει ηδη μισο μετρο πισω μου "τι θέλετε?'' τους ρωτησα "χαχα... τι θέλουμε?Φίλε μας ρεζιλεψες μπροστά σε όλο το σχολείο, δεν θα το αφήσουμε έτσι...''

"Σωστά Frank, δεν θα το αφήσουμε έτσι" ήρθαν πιο κοντά μου και με περικύκλωσαν ''αν θέλετε να το κάνουμε αυτό...(κουνησα τα χέρια μου ανάμεσά σε μένα και σε εκείνους )

δεν θα γίνει εδώ... Είναι στο αυτοκίνητο η αδερφή μου...'' κοιταξαν πίσω μου

"Λέω να μην το κάνουμε...κοιτα πρέπει να πηγαίνει νήπιο...'' είπε ο Frank σε αυτόν στην μέση...

Με κοιταξε για λίγο και χτύπησε τα χέρια του στο τζιν του...

''Ωραία...αύριο,τριτη ώρα , πίσω από το σχολείο...ή θα έρθεις ή θα σε βρούμε όπου κι αν είσαι..."

Derek DiaryWhere stories live. Discover now