θα σταματήσω να το σκέφτομαι ...όλα καλά θα πάνε... σίγουρα!
"Παμε?" "Τι?ναι...ναι παμε!"
Βγηκαμε απο το κτηριο του λυκειου και περπατησαμε μεχρι το παρκινγκ ,γελασα στον εαυτο μου....φυσικα και θα ειχε οδηγω!
"Εχεις οδηγω?" "Ν...ναι...απλα με βοηθαει...!"
"α..."
Ο μπαμπάς μου είπε στον οδηγό να μας πάει σε ένα καλό εστιατόριο, μας πήγε
στο "la rampb" δεν έχω ιδέα τι συμαινει, μόλις μπήκαμε μέσα το στόμα μου έπεσε στο πάτωμα...Αυτό το εστιατόριο πέρναγε κάθε προηγούμενο...
Πριν τρία χρόνια έγινε επιχειρηματίας ο μπαμπάς μου γιατί είχε την ιδέα να ανακύκλωση τα σκουπίδια και να το ξαναφτιαξει πουλώντας τα ακριβότερα και το πιο τρελό είναι ότι πέτυχε...
Δν βγαίνουμε συχνά έξω αλλά όταν βγαίνουμε μας πάει σε φοβερά μεροι, αυτό όμως.... Πρώτη φορά πάω σε τέτοιο μέρος!
"μπαμπά?μήπως να πάμε για σουβλάκια?" ο μπαμπάς μου με κοίταξε με σηκωμένο φρύδι "χα...οχι!έχω κάνει κράτηση πριν δύο μήνες... Εξάλλου εδώ είναι όλη η καλή κοινωνία..."
Αρχίζω να μην τον αναγνωρίζω...κάνει σαν γυναικουλα, σαν την πελαγία από τους λατρεμενους μου γείτονες...Ο σερβιτόρος ήρθε και μας έδωσε τα μενού "θα πάρουμε το πιάτο ημέρας" είπε ο μπαμπάς μου και μου έκανε σήμα να δώσω πίσω το μενού μου...
"δεν μου αρέσει να μου παραγγελνουν.."
"και ο... Derek..?έτσι δεν τον είπαμε?" "ναι...derek " "μένει με τους γονείς του?" "οχι...μένει με τους παπουδες του..."
"ο..ου...και...οι γονείς του?"
"η μαμά του δεν ξέρω... Νομίζω έχει πεθάνει...και ο μπαμπάς του είναι ναυτικός...!" είπα και χαμογέλασα
"και...πόσο χρονών είναι?'' "β'λυκειου πάει μπαμπά σαν εμένα..."
"δλδ είστε ίσια...?" μουρμουρισε και σήκωσε το δεξί του φρύδι...
"ναι..." Κοίταξα αλλού και πεοσευχομουν να φέρουν το φαγητό τώρα.."το φαγητό σας.." Κοίταξα με γουρλωμένα ματιά πάνω.. Ευχαριστώωω..."ωραίο έτσι?" με ρώτησε "ναι...Φοβερό.." ξυνισα το βλέμμα μου και δοκίμασα μια μπουκιά από το φιλέτο...
Ήταν απαίσιο, υπήρχε το φιλέτο, μια σάλτσα ξύδι με μαγιονέζα γύρω γύρω και κάτι άλλο που δεν αναγνωριζα..
"πάω στο...μπάνιο..."
Μου ειπε και σηκώθηκε σκουπιζωντας γύρω από το στόμα του
Έμεινα μόνη μου...
Να πω την αλήθεια καλύτερα είμαι μόνη μου πάρα με τον μπαμπά μου!
Μου παραγγειλε αυτήν την αηδία που δεν τρώγεται!Μου την δινει που μέσα σε τρία χρόνια έγινε πλούσιος - ψώνιο...
Δεν είναι αυτός που ήταν πριν, είμαστε φτωχοί αλλά αγαπημένοι, τώρα δεν ξέρω τι να του πω,πιο θέμα να θίξω για να μιλήσουμε, με ρώτησε για το σχολείο και για τον Derek...
Τώρα δεν έχουμε τίποτα άλλο να πούμε
Όσο περνάει ο καιρός απομακρύνεται!
"επέστρεψα!! Πως σπυ φαίνεται?''
"να πω την αλήθεια δεν μου πολυαρ"
"γειά σας.." πριν τελειώσω την πρόταση μου μια γυναίκα ήρθε πάνω από το τραπέζι μας με στολή...
Η σεφ?
"ΓΕΙΑ..." είπε ο μπαμπάς μου σαν χαζοχαρουμενος...
Κάτι δεν πάει καλά εδώ..
"γειά!'' είπα γρήγορα και κοφτά..
"σας άρεσε το φαγητό?"
Τώρα πρέπει να απαντήσω και εγω?
Μπορεί να μιλά στον πληθυντικό αλλά κοιτάει μόνο τον μπαμπά μου
"ΟΧΙ ΗΤΑΝ ΧΑΛΙΑ! "
Η φάτσα της ήταν ακόμα κολλημένη πάνω στον μπαμπά μου "ναι...χαίρομαι..."
Ήταν το μόνο που είπε..
Σαλιαριζει μπροστά μου!
"μπαμπά πάμε?" "ε...ν.."
"ΠΑΜΕ?" ξανά είπα πιο δυνατά "τι?Ναι..ναι..." σηκώθηκα από το τραπέζι και σχεδόν τον έσυρα μαζί μου "γειά σας κύριε Mike."
Συνέχισα το περπάτημα... ΟΠΑ!
Mike? Που τον ξέρει?αφού
δεν έχει ξανά έρθει εδώ..wtf τι τρέχει πίσω από την πλάτη μου?
Έτσι και έχει γκομενα θα γίνει χαμός...
Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ο οδηγός ξεκίνησε το αυτοκίνητο, αναγνώρισα τον δρόμο,μας πήγαινε σπίτι..* *
* * *
* *
* *
* * *
* *
* *
* *
* * *
*
*Derek pov
Σε καμία ώρα πρέπει να πάω
στο σπίτι της Mel... Έχω πολύ άγχος και ελπίζω ο μπαμπάς της να με
συμπαθησει!
Βγήκα από την ντουζιέρα και τυλιξα μια άσπρη πετσέτα γύρω από την μέση μου,άνοιξα την πόρτα και πέρασα στο δωμάτιο μου...
Να βάλω άσπρη μπλούζα ή μαύρη ?
Θα βάλω άσπρη...
Πήρα την μπλούζα και την έβαλα απέναντι μου,μπα δεν θα την βάλω!θα βάλω την μαύρη...
Φόρεσα την μπλούζα,το μποξερακι μου, ένα τζιν μαύρο και μια τελευταία πινελιά...Πήρα την μαυρη-ασπρη μπατανα από το συρτάρι του γραφείου μου και την εδεσα στο χέρι μου...Χαιρετισα την Θεία και έφυγα για το σπίτι της Mel...
Mel pov
Σε λίγο θα έρθει, ελπίζω και θέλω να πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά...
Ντιννννν Ντονννν
"ΑΝΟΙΓΩ! " φώναξα και πήγα στην πόρτα
BINABASA MO ANG
Derek Diary
Teen FictionΟ Derek είναι ένας δεκαεπταχρονος έφηβος που ζει μόνος του ,ο πατέρας του είναι ναυτικός και λείπει βδομάδες και μερικές φορές και μήνες ,πάει β'λυκειου και είχε αρκετές κοπέλες αλλά μόνο μια άξιζε ,η Claire ... Τι γίνεται όταν η Claire αυτοκτονεί ?