C21

703 112 140
                                    

Koushi ağlarken güçlü kollar sardı onu. Saçlarında hissettiği öpücükler... Bunu ne çok özlemişti. Bağırarak ağlıyor daha da sıkı sarılıyordu sevdiğine. Bunca zaman içinde nasıl tutmuştu, onsuz nasıl dayanmıştı aklı almıyordu. Daichi kondurduğu öpücükler arasında konuşmaya başladı. "Ben özür dilerim bebeğim. Sorgulamadan ara vermek istedim. Sana sebebini söylemedim çünkü sikeyim, ben de bilmiyordum ne olduğunu. İlgini istedim, bu kadar bencilleşeceğimi düşünmemiştim. Andou sana yakınlaştıkça daha da sinirlendim. Aptal gibi hareket ettim. Affet beni bir tanem, affetmesen bile bir şans daha ver bana, aşkımızı kurtarabilmem için. İzin ver dans edeyim seninle. Ama bu kez aşkım bitene kadar değil, aşkımız yeniden doğup güçlenene kadar."

Koushi duyduklarıyla başını cevap bekleyen çocuğun göğsünden kaldırdı. Kollarını boynuna sardı ve parmak ucuna yükseldi. Ceketin düşmesi umrunda değildi, üşümüyordu. Baharı ona geri gelmişti. Kalbinde sakuralar açıyordu yeniden, çiçekler olgunlaşıyordu, yapraklar uçuşuyordu. Artık üşümüyordu o, sıcacıktı kalbi, ev sahibi dönmüştü.
Yaşları umursamadan Daichi'nin boyuna sardığı kollarından destek alarak onu kendine çekti ve gözlerini kapattı. Dudaklarını bastırdı gerginlikten kurumuş dudaklara. Gerildiğinde dudakları kururdu Daichi'nin, Koushi bu kez yalayarak ıslatmasına izin vermeden kendisi adım atmıştı.
Daichi sanki bir porseleni kırmaktan çekiniyormuşçasına öpüyordu Koushi'yi. Zarif, dikkatli ve özlem dolu. Hala ağlayan çocuğun saçlarına çıkardı ellerini sonra. Saçlarını okşadıktan sonra parmaklarını yanaklarına getirdi. Baş parmaklarıyla yaşları silerken öpmeye devam ediyordu. Yavaşlardı ama şimdiden nefesi kesilmişti. Bu yüzden ayırdı kendinden kızarmış sevgilisini. Dolu gözlerle gülümsedi, karşısındaki de gözleri ıslak olmasına rağmen seslice güldü alnını onunkine yaslayarak.
Daichi, eskisi gibi, beninden öptü Koushi'yi. Ve yeniden buluşturdular dudaklarını.

Uzun zamandır bozuk olan aralarının düzeldiğinin kanıtı; dolunayın altında, yaklaşık 45 dakika boyunca, özlemle birbirlerini öpmeleriydi.

ᴅᴀɴᴄᴇ ᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ ᴏғ ʟᴏᴠᴇ π ᴅᴀɪsᴜɢᴀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin