Daichi; Kuroo ile konuştuktan sonra koltuğa oturup dirseklerini dizlerine, alnını avuçlarına yaslayarak düşüncelere dalmıştı. Ne yapacağını bilemedi. Konumu biliyordu, istese giderdi ama yanında resim çizen kardeşi saydığı kızı yalnız bırakmazdı. Düşünmeye devam etti.
✨✨✨
"Evet, pijamalarınızla gelin isterseniz bende kalırsınız bugün. İkinize de çok teşekkür ederim Kuroo." Kuroo ve Kenma çiftine bırakacağı Ayumi'nin saçlarını öptü yavaşça. Ona abisinin yanına gitmesi gerektiğini, bu yüzden tanıdığı diğer onii-sanlarının gelip onunla ilgileneceğini söylemişti. Ayumi dert etmedi, ikisi iyi olduğu sürece umrunda değildi, zaten Kuroken çiftini çok seviyordu. Onlar gelene kadar Daichi'yle biraz daha zaman geçirdi.
"Ben çıkıyorum kendinize iyi bakın!" Daichi, hatırladığı konuma gitmek için çağırdığı taksiyi bekleyeceği yere ilerledi. Aklında bir sürü soru işaretiyle bir süre beklemenin ardından, ona eşlik eden sorularıyla sonunda yola çıkmıştı.
"Kenma onii-san! Avokadolu pijaman çok güzel, sen çok mükemmelsin!" Ayumi giyinip yanına gelen yakışıklı ikilinin pijamalarına bakıp onları heyecanla alkışlıyordu. Kuroo, Ayumi'yi sesli gülüşüyle onaylarken; Kenma utanıp gülümsedi. Kuroo koltuğa oturduğunda onun yanına geçti hızlıca. Ayumi yerde -onlara arkası dönük- resim çizerken Kuroo rahat durmuyordu.
"Kuroo elini çekmezsen cidden kötü olacak. Çocuk var şurada..." Kenma bacaklarındaki eli tutarak sabitledi ve sinirle fısıldadı. Kuroo gülerek eğildi ve yanağını öptü kendinden kısa olan sevgilisinin. "Ama özledim seni ne yapayım? Zaten sevdiğime inanmıyormuşsun, izin ver de kanıtlayayım." Kenma başını çevirip uzun çocuğun eline vurdu. "Sarhoş biriyle tartışacak kadar aptalsın, bunu Shouyo bile yapmazdı. Koca aptal bir bebeksin." Kuroo, konuşma tarzına alınmıyordu Kenma'nın, aksine eğleniyordu. Gülerek meleğinin omzuna kol attı ve kendine çekti onu. Şimdi tam bir aile gibilerdi. Sarılan Kuroo Kenma çifti ve yerde resim çizen küçük kız...
✨✨✨
Daichi taksiden indi ve yolun karşı tarafında kalan ikiliyi gördü. Bir süre orada dikildi sadece, konduramıyordu arkasından iş çevrilmesini. Duvara yaslandı ve duyamasa da dinliyor gibi izledi onları. Suga'yı tanımasa yakın insanlar olduklarını düşünürdü. Ama değillerdi biliyordu. Öyle biriyle Suga yakın olmazdı.
Konuşmanın sonunda, ona yalan söyleyip evden çıkan sevgilisinin; elini karşısındaki çocuğun omzuna koyduğunu ve ona sarıldığını gördüğünde, yanıldığını hissetti.
Selam bayadır aksattım, farkındayım. Kafamın çok dolu olduğu bir dönemden geçiyorum. 3k olmuşuz bile sizi yerim teşekkür ederim. Birkaç bölüm daha yazayım eski düzene geçip bunu tamamlarım diye düşünüyorum. Bölüm attığımda ya da atmadığımda yine de yaptığınız güzel yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar bebişler❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴅᴀɴᴄᴇ ᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ ᴏғ ʟᴏᴠᴇ π ᴅᴀɪsᴜɢᴀ
Historia Corta"Sadece Daichi, sadece aşkın bitene kadar benimle dans et." *2020