C25

642 99 140
                                    

Suga sinirle söylenirken yanına döndüğü Yaku'yla oturuyordu. Telefonunu elinde çevirirken arkadaşının sövmesini dinliyordu. İkisi de çok hırçınlardı fakat seslerini çıkarmaktan bile yorulmuşlardı artık, bunlar iflah olmazdı. Suga bildirim sesiyle ekranını açtı. Gördüğü mesaj kalbini yumuşatmıştı.

Daichi:
Bebeğim müsaitsen
Arayabilir miyim seni?

Suga mesaja cevap yazmadan aradı ezbere bildiği numarayı. "Daichi!" Gülümsemesini düşüren karşı tarafın ses tonuydu. "Sesin kötü geliyor, bir sorun mu var?"

Daichi'nin ruh halinin pek iyi olmadığı belliydi. Suga her türlü kovulabileceği eylemi yapsa da hiçbir şekilde kovulmadığı için, izin bile almadan Yaku'ya haber verip geri dönmek üzere çıktı. Daichi ile buluşacaktı, onu öyle bırakamazdı. Yaku ise mekandan ayrılmıyordu çünkü o yokken Suga'ya daha da farklı yaklaşma ihtimallerinin olduğunu biliyordu.

"Daichi!" Koushi; yumuşak sesiyle, en sevdiği isme melodili seslenerek koşup sarıldı. Daichi de kollarını sardı bebeğine. Şimdiden daha iyi hissediyordu. Gri saçlı çocuk kimsenin olmadığından emin olarak parmak ucunda yükselip iri olanın dudaklarına minik bir öpücük kondurdu. Gülümseyerek tüm Kitahoro bölgesini gören banka oturup telefonlarını bankın ortasına koydular. Suga merakla dinlemeye hazırdı. Sevgilisinin rahatsızca kıpırdanması canını sıkmıştı. "Artık konuşacak mısın?" Sabredememişti. "Aslında, bunun için çok düşündüm ve emin değildim. Ama sana anlatmam gerek, sanırım..."

Suga daha da gerilmişti. 'Yeter artık, kalbime inecek söyle şunu' diye bağırmak istedi. Ama araları yeni düzelmişti bu yüzden tekrar alınabileceği bir tartışma olsun istemedi. Daichi'nin elleriyle oynamasından ve bakışlarını kaçırmasından ne anlaması gerekiyordu bilmiyordu. "Başlıyorum o zama-" Daichi'nin en sonunda çıkan sesini bölen bu kez de Daichi'ye gelen bildirim sesi olmuştu. Suga oflayarak aralarındaki telefona baktı. Şimdi kaşları çatılmıştı, ayağa kalkıp ellerini beline yasladı ve Daichi'ye döndü. Açıklama beklediği belliydi.

Daichi gelen mesajı okumak için telefona döndüğünde, ne kadar yanlış anlaşılabilecek bir duruma düştüğünü fark etti. Daichi ne diyeceğini bilemeden sevgilisinin gözlerine baktı. Suga samimiyetsizce gülümsedi ve el salladı. Daichi durdurmaya çalışsa da arkasına bakmadı Koushi. Şimdi yeniden yalnız kalmıştı, bu kez çok daha gergin hissediyordu. Telefonuna dönüp mesajı sinirle tekrar okudu.

Yui:
Ona ne zaman söyleyeceksin?
Aramızda geçeni?


Bölümlerin oy sayıları uyuşmuyor. Bunu oy için yapmıyorum zaten ama arada atladığınız bölümler olabilir. Konular devamlı olsa da zaman kavramı düz değil, kafanız karışabilir. Sabah atacaktım ama dediğim gibi sayılar örtüşmeyince akşama bıraktım. İyi okumalar iyi akşamlar.

ᴅᴀɴᴄᴇ ᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ ᴏғ ʟᴏᴠᴇ π ᴅᴀɪsᴜɢᴀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin