GEÇMİŞ
"Evin dekorunu beğendin mi hayatım?"
Emirle evlendikten sonra oturacağımız evimize(!) gelmiştik. Tadilattan yeni çıkmıştı.
"Evet, güzel olmuş"
"Sen bir de yatak odasını gör..." Bunu derken yüzüme yaklaşıp saç tutamımı kulağımın arkasına yerleştirdi.
"Ona sonra bakarız"
"No no no. Gelmişken şimdi bakalım"
Şu 'No no no' yu çok kullanıyordu ve her söylediğinde istemsiz göz deviriyordum. Salak herif...
"Emir, evlenmeden seninle o odaya girmem yakışık almaz."
Aklıma gelen ilk bahaneyi söylemiştim. O odaya çıkarsam rahat durmayıp sırnaşmaya çalışacaktı.Onunla aynı ortamda duramıyorum. Evlenince nasıl olacak bilmiyorum ama şu an için aklım bu düşünceyi arka plana atıyordu.
Elimi dudağına götürüp öptükten sonra konuştu:
" Tamam aşkım. Sen de haklısın." Yanıma sokularak saçlarıma burnunu gezdirdi ve kokladı
"Senin şu namuslu kız hallerin beni ayrı deli ediyor. Düğüne ne kaldı zaten.Sonra hep benimlesin"
Düğüne kadar aklımda bazı planlar vardı. İlk önce cinayeti azmettirmekten onu suçlamayı ve abimi de yurtdışına kaçırtmayı düşündüm. Bu plan riskliydi. Sonuç olarak abimin ülkeye girişi ve aileyle görüşmesi sıkıntı olacaktı.
Aklıma Emir'in pis işler yaptığı geldi. Bugün onlara yemeğe gidecektik. Bir şekilde odasına girip bazı evraklar bulmalıydım. Olmadı telefonundan mesaj yakalamalıydım. Ben bunları düşünürken Emir'in sesi düşüncelerimi böldü
"Sevgilim, gidelim mi artık? Beğenmediğin bir şey var mı?"
"Hayır, her şey çok güzel. Bence de gidelim artık"
Evden çıkıp arabaya bindiğimizde üzerime gelip dudağıma hızlı bir öpücük kondurdu. Gerizekalı şey. Evlenmeden bu tür şeylere yüz buluyorsa evlendikten sonra nasıl engelleyecektim-ki evlenmemek için uğraşıyorum-
"Emir, ne yaptığını sanıyorsun?"
"Küçük bir öpücük Asya, abartma... Karım olunca dahasını yapacağım" diyerek göz kırptı
"Ama henüz karın değilim. Ailem sana güvenerek beni yolluyorsa bu tür şeyleri yapmaman gerekiyor.Bana da ters bunlar. Şimdi de koz olarak abimi kullanacaksan umrumda değil. Her şeyin bir sınırı var."
Bunları dedikten sonra şaşkınca bana bakıyordu. Eeee ben avukattım. Bana laf yetiştirmek zordu. Öpücük ve sırnaşmalarından kaçınmanın başka yolu yoktu.
"Seni öpmemden hoşlanmadığını biliyorum.Ama sen benim nişanlımsın. Bir öpücüğü bu kadar abartma Asya."
" Alakası yok Emir. Ben böyle bir aileden geldim. Ne sanıyorsun beni sen? Erkeklerle el ele bile tutuşmadım ben."
Arabayla yol alırken bunu dedikten sonra dudağı hafif kıvrıldı.
"Her şeyinle ilkin ben olacağım desene."
Salak! Salak!Salak! Lakayt hareket ve davranışlarından nefret ediyorum. Bu adama laf anlatmak zordu. O yüzden üstelemedim ama ders aldığına eminim.
Evlerine geldiğimizde bizimkiler de oradaydı. İçeri girip selamlaşma faslını geçtikten sonra yemeğe oturduk. Bizim evi konuştuk bla bla derken yemekten sonra çaya oturup muhabbet etmeye başladılar. Emir'e telefon geldikten sonra ve bahçeye çıktıktan sonra ben de tuvalete gidiyorum ayağına yukarı Emir'in odasına çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDEN VAZGEÇMEM
RomanceArkama bakmadan hamile halimle koşuyordum. Ondan ne kadar kaçsam da her gittiğim yerde beni buluyordu. Nefes nefese sokaktaki boş bir evin girişine girdim. Daha fazla koşamazdım. Beni bulması an meselesiydi.