Η συνταγή της δυστυχίας.

668 61 86
                                    

«Το πρόγραμμα Μαγειρεύοντας στην Ευρώπη δημιουργήθηκε από μια ιδέα. Μια μέρα στη κουζίνα τους, ο Έμμετ και η Αλίσσα ήταν μόνοι μαζί. Ως φίλοι μοναχικοί σκέφτηκαν πως το μόνο που τους ένωνε ήταν το βραδινό γεύμα με ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί. Ήξεραν πως δεν ήταν μόνοι στον κόσμο. Μερικούς μήνες αργότερα και η ιστοσελίδα μας ήταν έτοιμη!

«Οχτώ εβδομάδες, δύο μήνες. Οχτώ από εσάς που θα συμπληρώσετε την αίτηση θα επιλεχθούν για αυτό το ταξίδι της γεύσης και της ευτυχίας. Ψάχνουμε για ανθρώπους μοναχικούς, που όμως έχουν όρεξη και μεράκι να γνωρίσουν τη μοναξιά του άλλου και να συνδεθούν με αυτή πάνω από καλό φαγητό.

«Το ταξίδι θα πραγματοποιηθεί μέσω τρένου και πτήσεων αν είναι απαραίτητο. Θα υπάρξουν οχτώ στάσεις, οι οποίες θα ανακοινωθούν μετά την λήξη των αιτήσεων. Το πρόγραμμα θα είναι στα αγγλικά οπότε ένα επίπεδο που επιτρέπει την επικοινωνία με τον αέρα και τον κανέναν είναι ιδιαιτέρως επιθυμητό! Μια και μοναδική προϋπόθεση: να το θες.

«Χώρισες πρόσφατα; Πέθανε η γάτα σου; Έχασες όλα σου τα λεφτά στον υπόκοσμο και ψάχνεις τρύπα να κρυφτείς; Η μαμά σου σε ζαλίζει με τη ζακέτα και τα ταπεράκια; Αυτή είναι η τέλεια δικαιολογία να φύγεις μακριά από όλους και από όλα, να μάθεις να μαγειρεύεις για τη ζωή σου μπας και επιβιώσεις και πού ξέρεις...μπορεί να ξαναδείς τη γάτα σου στον άλλον κόσμο!

«Για τη συμπλήρωση των αιτήσεων συμμετοχής πατήστε το κουτάκι στο τέλος του κειμένου. Στο πέρας του προγράμματος δεν χορηγείται κάποια βεβαίωση συμμετοχής, δεν είμαστε κανένα πρόγραμμα Erasmus να χορηγούμαστε από την Ε.Ε., θα βγάλεις την τσέπη σου και θα πληρώσεις. Καλά μαγειρέματα!

Υ.Γ. μη φέρεις τις στάχτες της γάτας σου. Η Αλίσσα είναι αλλεργική.»

______________________________

Α/Ν Καλώς ήρθατε και πάλι σε μια νέα ιστορία. Για τους καινούριους, είμαι η Δέσπω, ή Δέσποινα, ή η ξανθιά που δεν ξέρει τι παίζει με τη ζωή της αυτή τη στιγμή. Για τους παλιούς, χαίρομαι που σας βλέπω ξανά.

Το βιβλίο ακόμα προσπαθεί να γραφτεί, ωστόσο η παρέα έχει ριζώσει στο μυαλό μου και δεν λέει να φύγει. Κεφάλαια θα αρχίσουν να ανεβαίνουν από τις 28 Αυγούστου, ανήμερα της εισόδου μου στο όγδοο έτος στη εφαρμογή. Ωστόσο, όπως ήδη γνωρίζετε, δεν υπάρχει κάποιο σταθερό πρόγραμμα για τις ανανεώσεις, οπότε παρακαλώ, keep up with me. Δεν γνωρίζω ακόμα την έκταση του βιβλίου μιας και προοριζόταν για μικρή ιστορία, αλλά θα ξεπεράσουμε τα δέκα κεφάλαια. Ίσως εξελιχθεί σε ένα νέο Τσάι με Λεμόνι στο Μπαλκόνι και μας πάρει πάλι έναν χρόνο για να το τελειώσουμε. Ποιος ξέρει;

Καλώς ήρθατε σε μια ακόμη γιορτή. Φορεστε την πόδια σας και ξεκινάμε!

DL

Η συνταγή της δυστυχίας | ✓Where stories live. Discover now