Dnešek probíhal vpodstatě stejně. Ráno s Dominem do skoly,ve třídě seznamování s kámošky. Ale po škole mi Dominik něco nabídl. ,,Hele..tak mě napadlo..nechceš dneska neco natočit s crew?'' Řekl. ,,Ehm..ja nevím..co třeba?'' Odpověděla jsem mu. ,,třeba Minecraft,jak jinak''. ,,No tak asi jo!'' Řekla jsem. ,,Okej. V kolik máš čas?'' Řekl Dominik.
,,Vlastně celý den,ale co třeba ve 3?'' Nabídla jsem. ,,Jo,dobře. Az příjdeš domů,dáš mi tvůj TeamSpeak?'' Zeptal se. ,,Jojo'' odpověděla jsem.Když jsem přišla domů,bylo půl třetí.
*bzm bzm* zabzucel mi mobil. Vzala jsem ho a přečetla jsem si zpravu od Domina.(A-Amy, D-Dejzr)
D: Cau,jaký je ten tvuj TS?
A- Cus, AmalkaNemaNaRohlik..neres to prosím xd
D:Eh..jojoo dobree😂Po chvilce mi doslo upozornění na mém notebooku,ze me někdo v TS přidal do skupiny (p.a. idk jak to funguje,TeamSpeak nemam xdd)
Ihned jsem se koukla. Byla jsem v nějaké skupině jménem ''SMTV buzíci'' a hned mi došlo že to jsou oni..(A-Amy,D-Dejzr,S-Samuel (Moon),M-Mattem)
D-Zdar kamarádi,přidal jsem tady Amy. Kdy budem natáčet?
M-Jsem si říkal,kdo je to ''AmalkaNemaNaRohliky''😂
A-sorry,jine jmeno mě nenapadlo😂
S- Co to sakra je xdd
A-Říká ten co se jmenuje ''Moončičák''😂😂
D-Hele přestanete se hádat a pojďte radši natáčet xd
M-Jo a kde je vlastně Attack?
D- Ten má oslavu,takže nemůže*uživatel Dejzričák zahájil videochat*
D-Ahoj ja jsem Dejzr!
S-Čautě
M-Ahoojj
A-Dobrý veceer!Začali jsme teda konečně natáčet. Chvíli jsme se hádali a nakonec jsem se domluvili ze zahrajem Lava race. Pořád jsme měli záchvaty smíchu,pořád jsme řvali a mluvili sprostě.Bylo to prostě super.
Po natáčení:
M- hele lidi co kdybychom někdy udělali sraz?
A-Wow,to by bylo super!
S-To je dobrý nápad!
D- Klidně,ale kdy a kde?
M- Hmm..co třeba ve čtvrtek? To mají všechny školy volno
Všichni-Ok
M- A kam pôjdeme?
A- Třeba..Pardubice?
Všichni- Okejj
D- zítra je ještě domluvíme,ja už musím končit. Caauu
Všichni-Ahoojj*time skip*
Zase ležím v posteli. Uz je devět. Strašně se těším na čtvrtek. Poprvé se s klukama uvidím. Byla jsem strašně šťastná že jsem poznala Dejzra a crew <3. S těmito myšlenkami jsem usla.
____
__
Jak se máte?
ČTEŠ
Je To SnAd SeN? / Dejzr x Amy
Fanfiction!!! PŘEDEM UPOZORŇUJI ŽE TO JE CRINGE !!! ____ ______ Takže. Tohle je můj první příběh. Omluvte chyby a omlouvám se,pokud to někde nebude dávat smsl😅. Inspirovala jsem se mým snem. Ano snem. No nic,je to prostě příběh o ničem. Nevím co víc bych sem...