,, Mamiii kdy už tam budeem ''..ozvala se sestra. Je jí teprve 6 let.
,, Asi tak za půl hodiny '' řekla mamka.
Dnes se s rodinou stěhujeme k babičce. Budeme bydlet s ní. Docela se těším,až na to,že budu muset jít do nové školy.Hrozně jsem se nudila,tak jsem si vzala sluchátka a pustila hudbu. Cesta potom utekla mnohem rychleji.
,, Už jsme tady! '' řekl taťka.
Už od brány nás babička s dědou vítali. Zaparkovali jsme auto a já se ségrou jsme doslova vyskočili z auta. Poprvé jsme měli zahradu,předtím jsme bydleli v paneláku ve městě. Běhali jsme po zahradě tam a zpátky,dokud nás mamka nezavolala k obědu. Obědvali jsme u babičky,my jsme ještě neměli vybalenou kuchyň.Dojedli jsme a šli jsme se nahoru podívat. Nábytek uz jsme tam měli,ten jsme tam dávali den předem. Šla jsem do pokoje a vybalila si věci.
*time skip*
Je večer. Věci už máme vybalené. Konečně.
,, Večeře je hotová! '' volala mamka.
Šla jsem se najíst.*time skip*
Právě ležím v posteli a přemýšlím nad tím,co budu dělat posledni den prázdnin. Zítra máme rodinnou oslavu. Pozítří bych se tady chtěla trošku porozhlédnout. Slavit bude bratranec, hrozně se ''těším''. Prý si tady přiveze i nějakého kamaráda. No super. Už jsem byla docela unavená,zavřela jsem oči a hned jsem usla.
Ráno:
Vzbudila jsem se v 9 hodin. Docela mě to překvapilo,většinou vstávám v 7-8. Vyskočila jsem z postele,nahodila na sebe nějaké hadry,umyla zuby,učesala vlasy a šla na snídani.
,, Alee..kdopak se tady konečně vzbudil? '' řekla máma. Jen jsem protočila oči a pustila jsem se do jídla.Po snídani jsem šla k babičce,ji pozdravit a kdyžtak s něčím pomoct.
,, Dobré ráno ospalče! '' řekla babička.
,,Dobré'' odpověděla jsem. ,,nechceš s něčím pomoct?'' Zeptala jsem se. ,,jojo,můžeš utřít prach''..řekla.,,Babii? Kdy přijedou?'' Zeptala jsem se.
,,Ve dvě'' řekla.*time skip*
Právě sedím před domem na schodech a vyhlížím návštěvu. Uz je třičtvrtě na dvě. Zase jsem si zapla hudbu a koukala do mobilu. Za chvíli jsem slyšela někoho troubit,podívala jsem se a uviděla jsem dvě auta přijíždějící k nám. Vyskočila jsem ze schodů a šla otevřít bránu.
Přišli jsme domů a všichni jsme se přivítali. Už tam byli skoro všichni,ale bratrance s tím jeho kámošem jsem neviděla. Najednou vyšel ze dveří a za ním byl docela vysoký,černovlasý kluk.
_____
_______
Další část je na světěě. Několik částí vydám už dneska. Tak si připravte kýble. Cs
ČTEŠ
Je To SnAd SeN? / Dejzr x Amy
Fanfic!!! PŘEDEM UPOZORŇUJI ŽE TO JE CRINGE !!! ____ ______ Takže. Tohle je můj první příběh. Omluvte chyby a omlouvám se,pokud to někde nebude dávat smsl😅. Inspirovala jsem se mým snem. Ano snem. No nic,je to prostě příběh o ničem. Nevím co víc bych sem...