•OBCHOĎÁK

80 7 3
                                    

Když jsem druhý den přišla do třídy,Adam se na mě ani nepodíval. ,,Ahoj Amy,hele,co máš dneska za plány?'' Přišla ke mně Vanes. ,,Noo..dneska asi nic nemám'' odpověděla jsem. ,,A nechceš dneska s náma do města? Zajdem třeba do mekáče,zajdem do obchodu..'' ,,Klidně a kdo všechno půjde? A v kolik?'' Zeptala jsem se. ,,Naše celá parta a půjdem hned po škole''. Odpověděla Vanes. ,,Tak jo,o přestávce zavolám mamce. *crrrrr* zazvonil zvonek. Zase další hodina.

Když konečně zazvonilo na přestávku,vzala jsem mobil a šla jsem na záchod. Domluvila jsem se s mamkou. Když si myslela,že s sebou nemám peníze,trochu váhala. Ale když jsem ji řekla,že si je beru všude s sebou,tak to dovolila. Když jsem přišla do třídy,šla jsem kolem Adamové lavice. Vypadal,jako by se mi vyhýbal. Ignorovala jsem to.

*po škole*

Právě stojím před školou a čekám na holky. Když kolem mě šel Dominik,řekla jsem mu že dneska s ním nejedu domů,protože jdu s holkama ven. ,,Jasny,v poho,chápu tě'' Řekl Dominik. Ještě jsme se objali a dali si menší polibek. Když odešel,zrovna přišli holky. Když jsme přišli na zastávku,hned jsme šli zjišťovat autobus který tam jede.

*ve městě*

Když jsme tam přišli,hned jsme se začali domlouvat kam půjdem. Vyhrál to Mekáč. Ve škole ani jedna nechodíme na obědy,kdo by tam ty blafy jedl. Jakmile jsme tam došli,hned jsme si začali objednávat. Já jsem si dala kuřecí nugetky s hranolkama a k tomu colu. Klasika. Když jsme dojedli,zaplatili jsme a šli jsme se podívat po obchodech. Když nás to nebavilo,šli jsme najít první hřiště na kterém bychom se mohli usídlit. Když jsme nějaké to hřiště našli,okamžitě jsme se tam rozběhly. Fotily jsme fotky a poslouchali jsme písničky. Potom tam přišli nějaké dvě holky. ,,Ahoj,jak se jmenujete?'' Řekla ta jedna bruneta s blonďatýma konečkama. Všechny jsme se představili. ,,Já jsem Eliška a tohle je Lucka. Jsme dvojčata''. Řekla..Eliška?
Po nějake době jsme se začali všichni bavit.

,,Hey,Eli,kde vlastně bydlíte?'' Zeptala jsem se Elišky. ,,Na ulici Za školou'' Řekla. ,,To jsou dvě ulice ode mně. Máte messenger?'' Zeptala jsem se s radostí. ,,Jop,máme'' Odpověděla Eli. ,,Já se tam jmenuji Amálie Stehlíková,tak si mě můžete najít''. Řekla jsem mile.

,,Holkyy,už budeme muset jít. Už je sedm!'' Křičela Lea. Všichni jsme vzali svoje věci a šli na zastávku. Autobus tak jel za 5 minut. V autobuse jsme se ještě všichni obejmuli.

,,Čau mamiii už jsem domaa!'' Zařičela jsem,když jsem přišla domů. ,,Ahoj zlato! Jak ses měla?'' Ptala se zase mamka. ,,Joo dobře..co máme k večeři?'' Zeptala jsem se. ,,Pizzu'' odpověděla mamka. ,,za chvíli bude hotová,tak se umyj a přijď do kuchyně'' Dořekla. Šla jsem do pokoje a odložila jsem si věci. *bzm bzm* zabzučel mi mobil. ,,No jo,připojil se k wifi'' Řekla jsem si pro sebe. Šla jsem do koupelny a umyla si ruce. Když jsem přišla,šla jsem se kouknout kdo mi napsal. Byl to Dominik,jak překvapující.

(A-Amy,D-Dejzr)

D: Čau zlatoo,už jsi doma?
A: Ahuj,teď jsem přijela. Co jsi chtěl?
D: Nic,jen jestli nejdeš volat
A: Teď jdu večeřet,pak ti zavolám
D: Okk

Po večeři jsem přišla do pokoje,lehla jsem na postel a volala Domčovi. Pro jistotu jsem si vzala sluchátka.

D: Ahooj
A: Čau,nezdravili jsme se před chvílí? :D
D: Asi ano xd
Pak jsme si nějakou dobu volali.
Když jsme si dovolali,vypojila jsem sluchátka a šla udělat večerní hygienu.

Už je deset a já konečně ležím v posteli. Dneska jsem zázračně nad ničím nepřemýšlela,byla jsem hrozně unavená. Hned jsem usla.
______
____
Další kapča je na světěěě. Chce se mi spát. Chtěla bych tady zmínit dvě holky,které začínají psát fanfikce. Je to VanyllaVannysova a love_smtv_my_life_. Dejte jim follow a hoďte jim tam hvězdu. Mě samozřejmě taky😏. Khamo 85 přečtení. ARE U KIDDING ME? Jak může někdo takovou srajdu číst xd (666 slov 😏)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 06, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Je To SnAd SeN? / Dejzr x Amy Kde žijí příběhy. Začni objevovat