Ráno proběhlo zase úplně stejně. ,,Ahoj zlatoo'' řekl Dominik když jsem vyšla ze dveří. Okamžitě jsme se obejmuli. Když jsme se doobjímali,šli jsme konečně na zastávku. ,,Hele,líbí se ti nějaký kluk se třídy?'' Zeptal se nejednou Dominik. Chvilku jsem váhala a nakonec jsem řekla ,,Jo,líbí''. Vypadalo,že ho to trošku zaskočilo. ,,Jmenuje se Dominik Tuček a je youtuber''. ,,Aww,já tě miluju''. Řekl a dal mi menší pusu. Pak už nám jel autobus.
Když jsme konečně přišli do třídy,pár kluků na mě pokukovalo. Ano,mezi nimi byl i Dejzr. U Dejzra mi to samozřejmě nevadilo. ,,Hele,nehledáš náhodou kluka?'' Přišel ke mně Adam. ,,Ne,sorry,už mám''. Adam je nejhorší kluk se třídy. Pořád se vytahuje a chová se jak frajer. ,,Který kluk je hezčí jako já? To musí být nějaký debil''. Řekl po chvilce Adam. ,,Hmm..jo. Debil to je. Je to Dominik'' Řekla jsem. Naštěstí už zazvonilo. Adam sedí až někde ve předu a když odcházel,vypadal docela naštvaně.
Škola probíhala v podstatě v pohodě. Žádné testy,žádné známky. Když konečně zazvonilo na konec vyučování,přišel ke mně Adam a dal mi na lavici lísteček kde bylo napsané ''Za chvíli mě čekej před školou. Bez Dominika''. Byla jsem podělaná až za ušima. Hrozně jsem se bála co mi udělá. Pro jistotu jsem řekla Domčovi,aby byl někde poblíž. Za asi 10 minut jsem byla před školou a čekala na Adama. Dominik stál za školou. Když už všichni odešli ze školy,přišel i Adam. Jenže nebyl sám. Byli tam s ním asi tři kluci. Začala jsem se hrozně klepat. ,,Neboj se,po tom,co teď zažiješ,se Dominika ani nedotkneš..'' Řekl Adam. Všichni čtyři přišli ke mně. Jeden mě chytl silně za ruce,abych se nemohla hýbat. ,,Auu..'' sykla jsem bolestí. Adam přišel blíž ke mně a kopl mě do břicha. Když jsem se na něj podívala,dal mi pěstí do obličeje. Svíjela jsem se v bolestech. Potom mě začal fackovat. To už jsem nevydržela a začala jsem řvát. Domi okamžitě přiběhl. Když mě tam viděl celou domlácenou a oslabenou,přiběhl k Adamovi a chvilku na něj zíral. Jen jsem čekala co se stane. Najednou se ozvala rána. Zavřela jsem oči. Když jsem je otevřela,viděla jsem Adama jak leží na zemi. Podívala jsem se na jeho obličej a viděla jsem otisk ruky. Hned mi došlo co se stalo. Do jeho očí se hrnuli slzy. ,,Ještě jednou uděláš Amy to co dnes,tak to bude horší jak to co jsem ti udělal teď!'' Zařval Dominik. Vůbec bych to do něj neřekla. Adam se postavil a s brekem utekl. Jeho kumpáni taky. Nejspíš se ho taky báli.
Rozbrečela jsem se. Strašně mě bolelo břicho. Domi přišel ke mně a jemně mě objal. Potom mi dal lehký polibek. ,,Pojď,půjdeme domů. Jestli teda dokážeš vstát'' Řekl Dominik. ,,Jo,zvládnu. Domů snad dojdu'' Řekla jsem. Když jsme došli na zastávku,musela jsem si zase sednout. Byla jsem hrozně vyčerpaná. ,,Díky Domi..'' Řekla jsem. ,,Prosimtě,nemáš za co. To by udělal snad každý ne?'' Řekl Dominik. ,,To možná jo,ale nikdo by nedal takovému kreténovi facku že by se z toho rozbrečel''.
Před mým domem jsme se ještě naposledy obejmuli a dali si pusu. Jako naschvál se zrovna máma dívala z okna. Když jsem konečně přišla domů,běžela jsem hned do pokoje. Ani jsem mamku nepozdravila. ,,Amy,co se ti proboha stalo?! A kde jsi byla?!'' Začala zase mamka když přišla do mého pokoje. ,,Mami,klid. Všecho ti řeknu za chvíli. Nech mě prosím na chvilku o samotě..'' Řekla jsem mamce a ona odešla. Zase jsem začala brečet. Nebrečela jsem bolestí nebo smutkem,ale láskou. Byla jsem prostě zamilovaná no. Když jsem se vybrečela,zrovna přišla máma do pokoje. ,,Tak,teď mi konečně rekneš,co se stalo?'' Zeptala se máma. Chviku jsem přemýšlela jak jí to řeknu,ale pak mi došlo,že musím říct i o tom,že chodím s Dejzrem. Hluboce jsem polkla a pak jsem začala. ,,Noo..takžeee...prostě jak tady byl ten Dominik,no tak jsme spolu začali chodit..ale ve třídě to některým klukům vadí. Nejvíce to teda vadí Adamovi. Ve škole mi řekl,že ho mám čekat před školou. A taky jsem to udělala. Od něho jsem právě přišla k těm modřinám. Ale pak tam přišel Dominik a jakoby mě zachránil. No. To je celý můj příběh''. ,,Ježisi Amálko,mohla jsi umřít..'' Začala zase mamka. ,,Ale neumřela. Navíc to není tak vážný..několikrát facky,jednou kopanec do břicha a jednou pěstí do obličeje..'' Řekla jsem. Máma zas dělá strašnou histerku. ,,No to je jedno,hlavně že nejsi v nemocnici a jsi v pořádku. Co se týče toho Dominika..jak dlouho už spolu jste? Ptala se mamka. ,,Asi teprve dva dny'' odpověděla jsem.
*time skip*
Už je půl desáté a já zase ležím v posteli. Ještě mě trochu pobolívá břicho,ale už ne tak moc jako předtím. Přemýšlela jsem nad Dominikem. Zase. To,co dneska udělal,bylo fakt pěkné. Opravdu ho miluju. A spokojeně jsem usla.
______
____
Dejzr superhrdina
Lmao.Vítám vas na konci další kapitoly xdd Včera/dneska jsem se trošku rozjela noo xdd Nic zajímavého se tam nedělo,tak aspoň tohle xddd Lol,myslím že tady po tom se budu ještě týden červenat. Takže pokud si došel až sem,tak ti gratuluju ze jsi to ve zdraví prezil🎉 tak zase dobrou noc/rano😂Jinak, 898 slov,to je rekord
ČTEŠ
Je To SnAd SeN? / Dejzr x Amy
Fanfiction!!! PŘEDEM UPOZORŇUJI ŽE TO JE CRINGE !!! ____ ______ Takže. Tohle je můj první příběh. Omluvte chyby a omlouvám se,pokud to někde nebude dávat smsl😅. Inspirovala jsem se mým snem. Ano snem. No nic,je to prostě příběh o ničem. Nevím co víc bych sem...