•HOVOR S DEJZREM

82 7 1
                                    

Ráno proběhlo jako vždycky. Málem jsem se zabila na schodech,málem nám ujel autobus a málem jsme nestihli školu. Ale vše jsme stihli. Ve škole jsme se už zacali ucit.No vlastně se neučíme,spíš opakujeme učivo z minulého roku. Po škole jsem opět šla s Dejzrem domů. Celou cestu jsme si povídali,takže to uteklo rychle.
,,Čau mamii jsem doma'' zakricela jsem. Ale nikdo se neozval. Šla jsem tedy k babičce a ta mi řekla,že dneska mamka zůstane déle v práci a taťka taky.
Lehla jsem na postel,neměla jsem vubec hlad. Vzala jsem mobil a projela sociální sítě. Takhle jsem ležela asi hodinu. Venku pršelo,takže jsem stejne neměla co dělat.

Měla jsem žízeň.Hroznou. Ale vůbec se mi nechtělo. Pak me zavolala babička. ,,Jeziis nechte me spaat'' rekla jsem. ,,Dobre,premluvili jste me'' Šla jsem po schodech dolů. ,,Máma s Tátou přijedou az tak za hodinu'' řekla a já jsem kyvla na souhlas. Zase jsem utíkala nahoru a po cestě jsem z ledničky ukradla kofolu. Přišla jsem do pokoje a doslova skočila do postele. Zase jsem jen tak ležela. *bzm bzm* zase mi zabzucel mobil. Psal mi Dominik.

(A-Amy,D-Dejzr)

D- Ahoj,nejdes volat?
A- Cau,nevím,vypadám jak zhnilá brambora
D- To nevadi,ja taky. Uz jsem te dlouho nevidel :((
A- Lmao,viděl si mě tak pred třemi hodinami xdd
D-To je ale pořád dlouhá doba
A-Tak fajn,ale ne pres TS.Nechce se mi pro noťas
D-To je jasný,ležím v posteli a vůbec se mi nechce vstávat
A- Jsme na tom stejně xdd

*uživatel Dominik Tuček zahájil/a videochat*

D- Už mi chybíš..
A- Videli jsme se pred par hodinama,ale ty mě taky..
D-Nehces se jit nekam projit?
A- Lol ses posral ne? Xd
D- Ja vim,spatny napad sorry xdd
A- ale nene,jen se mi nechce vubec nic dělat

*time skip*

Už je sedm hodin a ja s rodinou večeřím. Najednou jsem si vzpomněla,že jsem se ještě mámy nezeptala jestli můžu jet do tech Pardubic. Když všichni dojedli,odnesla jsem talíře a uklidila. ,,Stalo se něco?'' Zeptal se táta. ,,Nene..teda vlastně jo...'' řekla jsem. ,,Noo..víte jak na oslavě od Matěje byl ten kluk Dominik? No tak me seznámil s jednou partou kluků..''
,,No Amálie,děláš si srandu?! Co když ti něco udělají?!'' Stresovala se máma. ,,Mami,klid. Ti kluci jsou v pohodě. Jsou to tři kluci. Matyáš,Radek a Samuel. Je s nimi sranda a jsou hodní. Nebyli by schopni nekomu ublížit. Navíc,jsou ve stejném věku jako já. No prostě jsme se domluvili,ze bychom zitra jeli do Pardubic..'' Chvili nad tim přemýšlela. ,,Do Pardubic? Není to daleko?'' Řekla máma. ,,Neboj,my to zvládnem. Uz jsme skoro dospělí a navíc necestuju poprvé''. ,,Tak fajn..'' řekla. ,,Ale budes na sebe davat pozor!''

Uz se hrozně těším! Nemuzu se dočkat. Poprvé se uvidim s celou Smtv crew. Zítra vstávam v 8,tak si musim nachystat věci. Ráno se mi nebude chtít. Všechno jsem si nachystala a už bylo deset. Byla jsem strašně unavená. Zavřela jsem oči a hned jsem usla.
_____
___
Stresující máma útočí

Je To SnAd SeN? / Dejzr x Amy Kde žijí příběhy. Začni objevovat