•PROCHÁZKA S DEJZREM

121 10 4
                                    

Ráno

Vzbudila jsem se opět v 9 hodin. A to ještě nedobrovolně,máma chystala snídani. Vstala jsem z postele,oblékla se,vyčistila zuby a učesala vlasy. Pak jsem si vzala telefon,koukla na mess a měla jsem jednu žádost na psaní..,,kdo to zas je'' řekla jsem si pro sebe. Klikla jsem na to a viděla jsem ''Dominik Tuček vám chce poslat zprávu''.

Wow,vždyť to je Dejzr!
Konečně jsem si to uvědomila. Napsal mi: ''Čau,tady Dominik,seš to ty Amy?''
Rychle jsem mu odepsala. Pak jsme si nějakou chvilku psali. ,,Snídaně!'' Volala máma z kuchyně. ''Sorry,musím končit snídaně uz je hotová'' napsala jsem. Odložila jsem mobil a šla do kuchyně.

Měli jsme palačinky,moje oblíbené. Ani chvilku jsem neváhala a pustila se do jídla.Když jsem dojedla,uklidila jsem po sobě,zajela jsem zpátky do pokoje. Lehla jsem na postel,vzala mobil a rozklikla naši konverzaci.

(A-Amy,D-Dejzr)

A: Hele Domino,nechceš dneska ven? Chtěla bych se tady trošku porozhlédnout.
D: Jo,klidně,na tebe si udělám čas vždycky :))
A: Tak dobre,v kolik?
D: Hmm...třeba v 1?🤔
A: Okej. Sraz pred naším barákem.

Už se moc těším. Nejen,ze zase uvidím Domina,ale trošku tady to místo poznám. Nevěděla jsem co si obléknout,tak jsem se šla podívat na zahradu. Z balkónu jsem viděla babičku jak tam pracuje,tak tam asi bude teplo. Vyšla jsem ven,pozdravila babičku a pomazlila jsem se s kočkama.

*time skip*

Za chvíli se uvidím s Dejzrem. Za 15 min. Máme sraz. Ale nejednou jsem Domina zahlédla na cestě k nám. Nevěděla jsem,co tady dělá tak brzo ale neřešila jsem to. Šla jsem k brance,otevřela ji a skočila jsem Dejzrovi do náruče. Nechodíme spolu,bylo to kamaradske objetí. Řekla jsem rodičům že uz jdu. ,,Do 8 budu doma'' řekla jsem a zavřela dveře. Vyšla jsem z branky a hned se mě ptal kam chci jít. Řekla jsem že mi to je jedno.

Procházíme se uz asi dvě hodiny,už jsme to prošli skoro celé. Oba nás boleli nohy,v dálce jsme uviděli lavičku a začali jsme tam utíkat. Konečně jsme si sedli a trošku jsme si povídali. ,,Hele,kam to vlastně chodíš do školy?'' Zeptala jsem se. ,,na Matiční'' odpověděl. ,,Cože? Tam budu od zítřka chodit'' řekla jsem s radostí v hlase. ,,To je super,budeme tam jezdit spolu'' řekl Dejzr.

*time skip*

Už jsme to tady celé prošli. Byly teprve 4 hodiny,ani jednomu se nechtělo domů. Domino nabídl,ze půjdeme k němu,zavoláme klukům a zahrajeme treba Minecraft. Neměla jsem s tím problém,tak jsme šli. Přišli jsme k němu,sedli k počítači a zapli Teamspeak. Zavolali jsme klukům a hned tam byli všichni. Chtěli jsme na ně udělat překvapení,takže jsem se posunula aby me kluci neviděli. Chvilku spolu mluvili a pak Dejzr zařval: ,,Ukaž see!'' A ja jsem se ukázala. Kluci si hned mysleli,že spolu chodíme. ,,Nene,jsme jen kamarádi'' Řekl Domča. ,,Joo jasnee'' Řekl ten roztomily Slovák Moon.

Pak jsme se tak zakecali,že jsme přestali vnímat čas. ,,Ježisi,už je 8!'' Řekla jsem. ,,proboha,to uz je tolik?!'' Řekl Dejzr. ,,Už budu muset jít,tak zítra ve škole!'' Řekla jsem. ,,Počkej! Zařval Dominik. ,,Co je?!'' Odpověděla jsem. Hrozně jsem se lekla. ,,Ty jsi mě neobejmula..'' Řekl Dejzr. ,,Jejda,zapomněla jsem. Pořád jsem myslela na ten čas'' Kluci vzadu měli záchvat smíchu. Šla jsem k němu a objala ho. Drželi jsme se docela pevne. Kluci vzadu měli svoje kecy,ale my jsme to ignorovali. ,,Už opravdu budu muset jít,tak zítra před mojim domem zase?'' Zeptala jsem se. ,,Jojo,hlavně nezaspi'' Řekl Domča.

Přišla jsem domů,nachystala jsem si věci na zítra do školy a šla jsem si lehnout. Hlad jsem vubec neměla a uz jsem byla docela unavená. Pořád jsem musela myslet na to jake to bude zítra ve škole. Přijmou mě nebo ne? S touhle myšlenkou jsem usla.
_____
___
Tohle je trošku delší část xd
Cs

Je To SnAd SeN? / Dejzr x Amy Kde žijí příběhy. Začni objevovat