1. Bölüm: "Onlar Ölmeli Tutku!"

75 24 18
                                    


Göz yaşlarımı silip, pencereden kafamı kaldırdım.

"Yılmaz ağabey, şimdi ne olacak?" Hayatımın dönüm noktasındaydım. Bu saatten sonra kimin ne olacağı daha doğrusu kime ne olacağı belli değildi. Birilerinin canı çok kötü yanacaktı. Bu sefer soğuk yemeği ben yiyecektim.

"Ne olmayacak ki tutku?" Haklıydı. Çok kötü şeyler olacaktı tabi kesinlikle bizim açımızdan değil!

"Kısa bilgi vereceğim." Ona sinirle döndüm. Bu hayatta en değer verdiğim insanı kaybetmişim kalkmış bana kısa bilgi vereceğim diyor!?

"Kızım öyle kötü kötü bakma yorgunsun... acın taze, dediklerimi anlamazsın bile şuan sadece bilmen gerekenler; sen şuan zaten güvendesin. Ablan ve annen de güvende onlar türkiyede kalacak biz ülke dışına çıkıyoruz. Bunları bil yeter."

Kafamı arabanın camına yasladım. Bir sürü sorum vardı. Ama sorularım Yılmaz ağabeye değil, O...o şeref yoksunlarınaydı. Ne istediler ondan, para ama istedikleri olmayacaktı onlara istediklerini vermemeliydim. Olacakları az çok tahmin edebiliyordum.

Ne yapacağımı düşünürken, fısıldamaya başladı.

"Onlar ölmeli tutku! Onların yaşamaya hakkı yok! Onları öldürmelisin! Bu görev sana ait!"

Haklısın. Hemde çok haklısın. İntikam masumlardan alınırdı. Bende öyle yapacaktım. Ama merak etmeyin o çok da masum değil. Bende öyle değilim. Gözlerim yavaş yavaş kapandı.

Gözlerimi tekrar açtığımda "Tutku hadi jet bizi bekliyor." Kafamı onaylar bir şekilde salladım. Arabadan çıktığımda esen rüzgar saçlarımı dalgalandırıyor, beni ferahlatıyordu.

"Hangi ülke?" Nereye gittiğimi bilmem lazımdı. "2. Vatanına gidiyoruz." Acı acı tebessüm ettim. Demek Rusya'ya gidiyoruz.

Jete bindik. Benle beraber 40-45 kişi falandık.

"Çok kan dökülecek Tutku." Sessizce ona fısıldadım. "Dökülmeyecek, dökeceğiz." Dik duracaktım. Asla ablam gibi olamayacağım kesindi. Saf ve salak olamazdım. Babamın bana bıraktığı vasiyeti yerine getirmeliydim. Babam bunu isterdi salak gibi gözyaşı dökmemizi değil hiç birşey olmamış gibi dik durup düşmanlara göz dağı vermemizi isterdi. Tabi bunu saf Gülçin yapamayacağına göre bu görev benimdi ve layığıyla yerine getirecektim. Gözün arkada kalmasın baba, kızın intikamını çok kötü alacak.

Oy vermeyi unutmayın. Destek olursanız çok sevinirim!

Şeytanın Fısıltıları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin