yılbaşı özel bölümü

704 74 37
                                    

"Ağacı ben dikiyorum, çocuklar!" Tasi gülümseyerek kocaman salonun köşesini yeteneği sayesinde aniden ağacı oluştururken hepsi hayranlıkla kadına baktı. Kadın ellerini çırptı ve Tony'nin aldığı ağaç süslerinin olduğu koliyi taşıyıp arkadaşlarının önüne koydu.

"Hadi bakalım. Sıra süslemede!" hepsi bir kaç parça süs alıp Tasi'nin yapmış olduğu ağaca yöneldi. Kocaman yılbaşı ağacı, katman katman süslendi. Parlak toplar, renkli led ışıkları, simler ve daha niceleri ağacı doldurduğunda Tasi yavaşça merdivene çıktı ve kocaman, parlak yıldızı üstüne koydu.

"Vay canına! Harika görünüyor." dedi Sam heyecanla. Hepsi onayladı ve kadın tam bir basamak daha iniyordu ki ayağı takıldı. Yüksekten düşerken Bucky, hızla kadını tuttu ve korkuyla ona baktı. Kadının kahkahası ile Yenilmezler ile Bucky Tasi'ye inanamayarak baktı.

Adam kadını indirdi ve büyük ellerini kadının yanaklarına getirdi. Baş parmakları ile Tasi'nin pürüzsüz yanaklarını okşarken o ise hâlâ gülüyordu.

"Sana bir şey olacak diye korktum!" dedi Tony arkadan. Kadın sadece gözlerini devirdi ve yanağını Bucky'nin sağ eline doğru bastırdı. Ardından ise avuç içini öptü.

Ayrıldıklarında Tasi geri geri gitti ve yaptıkları ağacı inceledi. Beğeni ile kafasını salladı ve koltuğa oturdu.

"Mükemmel oldu."

•••

"Grinch izliyoruz değil mi?" dedi Sam gülerek. Yeni yıla birkaç saat kalmıştı ve hepsi abur cuburları alıp koltuklara yayılmışlardı.

"Tabii ki de Grinch izliyoruz, Sammy! Asla itiraz kabul etmiyorum." dedi Tasi gülerek ve koltukta Bucky'e sokuldu. Adamın dolgun, renkli dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu ve önüne döndü.

"O da ne?" dedi Bucky kaşlarını çatarak.

Sam adama döndü ve kıkırdadı.

"Yılbaşında izleyebileceğin harika bir animasyon seni yaşlı adam!"

"Hey, sevgilime sataşmayı kes!" dedi Tasi gülümseyerek. Kadının ağzından çıkan kelime adamın kalbini ısıtırken o da gülümsedi.

Wanda oturduğu yerden gücü yardımıyla biraları sehpaya getirtti. Uzanıp bir şişeyi Pietro'ya uzattı ve diğerini de Bucky'e. Adam bir teşekkür mırıldandı ve ona yaslanan kadını rahatsız etmeden alıp bira kutusunu açıp kocaman bir yudum aldı.

Tony, Friday'e filmi başlatmasını söyledi ve geyik desenli kazağını düzeltip Steve'in yanına oturdu. Hepsi yılbaşı temalı kıyafetler giyiyordu.

Ve bunu Tasiella özel olarak istemişti.

Tanrım... Rus ajana Noel Baba temalı pijama takımı giydirmek mi? Ya da Kaptan Amerika'ya yılbaşı ağacı desenli kazak? Zaten Demir Adam'ı söylemeye gerek yoktu.

Biraz şakayla karışık tehdit hepsinde işe yaramıştı.

Hepsi keyifle önlerine aldıkları mısırları yiyerek animasyon filmini izliyorlardı.

Hepsi mutluydu.

Atıştırmalıklar ile birlikte film de bitince hepsi kutu oyunu oynamaya karar verdiler. Pietro hızla uno kartlarını odasından getirdi ve yine aynı hızda kartları karıştırıp herkese eşit şekilde dağıttı. Oyunu kısaca anlattılar. -malum,  yanlarında iki tane antika adam vardı.-

Bruce oyuna başladı ve arkası geldi. Tony sarı yedi attığında sıra Tasi'nindi. Kartlarına kısaca göz devirdi ve homurdandı. Hiç biri işe yaramıyordu. Bir kart çekti. Kırmızı beş geldiğinde suratını astı.

butterfly/bucky barnesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin