(אזהרה כללית על כל הפרק ⛔ תהנו...)
נ.מ אש:
כשסיימתי לאכול הסתכלתי על ג׳וס בעיניים רעבות, כן אני רק אכלתי, אבל אני לא רעב לאוכל, ג׳וס הסתכל עליי במבט שואל "אש אתה בסדר?" הלכתי אליו והטלתי את ידיי על הצוואר שלו, הפרצוף שלו האדים ומשכתי אותו לנשיקה הוא גנח ורעד מעונג
הוא ניתק את הנשיקה בשביל אוויר, הוא התנשף והחזיק בקיר בשביל תמיכה "אלוהים מה אתה עושה לי" ירדתי על ברכיי והחזקתי בקצוות המכנס שלו "אני לא אלוהים" אמרתי ומשכתי את מכנסיו כלפי מטה הוא נהם מפרץ הקור שהגיע אל גופו, קירבתי את שפתיי אל איברו והנחתי נשיקה קטנה על הכיפה,
הוא גנח ומלמל את השם שלי "אש... פאק" הכנסתי את איברו בשלמותו לתוך הפה שלי במהירות, הוא נהם, וזה גרם לי לגנוח , ג׳וס משך את השיער שלי עד שהאף שלי נגע בבטנו, נחנקתי והוא מיד שיחרר את האחיזה "שיט.. קטני סליחה" העלתי את ראשי עד למעלה והתחלתי להניע את ראשי בתנועות רצופות, עד ששמעתי את ג׳וס גונח ובקול רועד אומר "אני עומד ל.. אש!"
הנוזל המלוח והחמים מילא את הפה שלי ונזל לכיוון הצוואר, "שיט שיט, מלאך סליחה, אתה לא צריך לבלוע את זה אתה יכול לירוק את זה לכיור" אבל זה לא הפריע לי, בלעתי את הכל והסתכלתי על החולצה המלוכלכת "אני אלך להתנקות בשירותים" הוא הנהן וליטף את ראשי "אני אניח לך בגדים נקיים על המיטה שלי"
הלכתי שוב לשירותים, שטפתי את הפנים שלי, אני לא מרגיש כמו עצמי יותר, כן אני נראה אותו דבר, אבל... אני מתנהג שונה... אני כל כך מובך ודביק.
(הא. משמעות כפולה. אוי תהרגו אותי)
כשג׳וס בסביבה...אני רוצה להתכרבל,לקבל נשיקות וכן גם את זה..
ואפילו לא חשבתי על הפיל שבחדר, יותר מזה, שחכתי את הפיל! הוא חטף אותי?! אין לו שום זכות לעשות את זה, נכון?!ואני, פשוט הסכמתי איתו, אני פשוט מטומטם, הוא פריקינג חטף אותי! יש לו חיים, עבודה, והוא חטף אותי! מה הוא רוצה בכלל, הג׳וס הזה, מאנייק, כלב, חתיכת חרה שנראית טוב, נראית מעולה, אלוהים בירך אותו בכל כל הרבה, יופי, כישרון, במיוחד כישרון במיט... דפקתי את הראש בקיר, אני לא יכול לכעוס עליו גם אם אני ארצה,
מה אתה עושה לי ג׳וס וויאר...
נ.מ ג׳וס:
אש נכנס לחדר אחרי שהוא התנקה בשירותים שכבתי על המיטה והייתי בטלפון, ציפיתי לראות את המלאך הקטן מבקש חיבוק נוסף, לא ציפיתי שהוא יתחיל לצעוק עליי "אתה מאנייק! אתה חטפת אותי כי מה, אתה אובססיבי אליי? אתה בסך הכל רוצה סקס! יש לך מספיק כסף כדי לשלם לזונה כמו סאם טאטיוואן!" אה ככה קוראים לה, איך הוא זוכר בכלל?
הוא המשיך בצעקות "אתה מנצל את הרגשות שלי כלפייך! אני מתחרט שאני לא פחות מבן 16! כי אז היית הולך לכלא פדופיל!"
הפרצוף שלו האדים, אבל הפעם ידעתי שזה לא מבושה, ,זה מכעס
הוא צעק עליי "תתן לי ללכת! תן לי לצאת!" הרגשתי את הגוש בגרון והעיניים שלי התמלאו בדמעות, הלכתי לדלת ופתחתי אותה "סליחה אש" אמרתי בשקט, הוא לקח את מעט הדברים שהיו איתו שחטפתי אותו ויצא בסערה מהדלת.
הגוש בגרון גדל והדמעות החלו לנזול מעיני "זה מגיע לי, אני מטומטם"
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
"ג׳וס?"
"ג׳וס אתה בסדר?"
קמתי ללא נשימה, התנשמתי והתנשפתי וראיתי את המלאך שלי מסתכל עליי במבט דואג
"אתה צעקת מתוך שינה"הוא ניגב את הדמעות שאפילו לא שמתי לב שנזלו, "הלכתי לשירותים כדי להתנקות, בטח נרדמת שהלכתי"
הדמעות המשיכו לרדת "אתה עדיין פה" לחשתי בעדינות, מפחד לנפץ את החלום אם זה לא אמיתי, הוא הסתכל עליי בשאלה אבל הנהן בעדינות "אני עדיין פה ג׳וס"
משכתי אותו לחיבוק, לא יודע למה, ציפיתי שהוא יקום וילך, כמו כל הסטוצים שלי, כמובן שלא רציתי שהוא ילך, אבל... התרגלתי שעוזבים אותי מאחור.
נ.מ אש:
הוא חיבק אותי, ולא ידעתי בדיוק מה לעשות אז חיבקתי אותו בחזרה, "תודה שלא עזבת" הוא אמר בשקט וחיזק את האחיזה הוא נשק לצווארי, והוא חיבק חיבוק חזק, "בייבי אני לא רוצה לעזובב" הוא אמר בקול מתוק.
ציחקקתי בשקט והידקתי את האחיזה "אתה לא חייב לעזובב" אמרתי בטון המלכה את הטון שלו,
הוא הכניס את ידיו מתחת לחולצה שלבשתי וליטף את הגב שלי במעגלים קטנים "אני לא עומד לעזוב מלאך" הוא ניתק קצת את האחיזה ההדוקה, והסתכל אל עיניי ברצינות "אני אוהב אותך."
ואז הוא משך אותי לנשיקה שלא הייתה סוערת, היא הייתה מלאה בתשוקה ו... אהבה?נ מ ג׳וס:
הנשיקה הייתה רכה ומתוקה, והרגשתי בפעם הראשונה בחיים שלי, שאולי הפעם, הסיפור שלי יגמר ב"הם חיו בעושר ובאושר עד עצם היום הזה"
"גם אני אוהב אותך ג׳וס.."
~הסוף~
או שלא?
YOU ARE READING
20,000 feet away
FanfictionBoy x Boy Hebrew ג׳וס וויאר, בן 24 שחקן בסדרות מפורסמות בתאילנד, אף פעם לא הייתה לו זוגיות ארוכה עם מישהו, כל לילה גבר או אישה אחרים מילאו את רצונותיו האישיים ונעלמו בלי להשאיר זכר יום אחרי - זה היה ההסכם, אתה רוצה להנות לילה עם שחקן מפורסם? הקשר לא...