פרק 18

1.1K 75 17
                                    

נ.מ ג׳וס:

טיי הסתכל עליי וחייך, "אמן שזה סוף סוף קרה" הוא התיישב והסתכל לתקרה "אפשר לראות שאתה אוהב אותו, כמו שאפשר לראות שהוא אוהב אותך, תשמור עליו" הוא קם והושיט לי יד כדי שאני גם אקום, קמתי והסתכלתי בעיניו של טיי "אני אתייחס אליו כמו המלך שמגיע לו להיות"

טיי חייך וטפח לי על הגב "טוב מספיק דרמטיות, אני חושבת שהחבר שלך נשאר ליד הקפיטריה", גלגלתי את עיניי במזל שסומק קל עיטר את פניי "אנחנו עדיין לא ביחד טיי" הסתכלתי למטה ומילמלתי בשקט "דגש על העדיין".

הוא צחק וטפח לי על הגב , "תיקח אותו לטיול דייט כזה, לא חסר לך כסף" המוח שלי עבד שעות נוספות, דייט בים? הממ~~ אש בבגד ים~ אבל כבר ראיתי אותו בלי חולצה, ואני לא חושב שאני עומד להימנע מזה בקרוב, מה עם...

פאק. אוי. כן.... אש בחליפת מלחים?

אני אשלם כדי לראות את זה. "יש לי משהו, טיול על ספינה" אמרתי לטיי בזמן שהלכנו לכיוון הקפיטריה,  טיי גיחך "אתה חשבת עליו בחליפת מלחים נכון?" מזכיר את הקינק הבלתי מוסבר שלי, הסמקתי וקברתי את הפרצוף שלי בידי "מאנייק" מילמלתי בזמן שטיי מת מצחוק.

- - - - - - - - - -

אש ישב על אחת מהספות ליד הקפיטיריה בזמן שהמון בנות ישבו ליידו וצחקקו בקול, הוא הסתכל עליי וחייך חיוך עייף והצביע על הדלת,

החזרתי חיוך בחזרה והלכתי לעברו "לפנות את הדרך" אמרתי בתיאלנדית והן עזבו את אש, חוץ מבת אחת שהחזיקה בחוזקה ליד של אש וצילמה את הפרצוף שלו, היא שאלה אותו באנגלית אם היא יכולה לצלם תמונה שהיא מנשקת אותו על הלחי, לפני שאש הספיק לענות פלטתי נהמה כועסת ובקול עמוק שלא ידעתי שקיים אמרתי "לא"

אש פער את עיניו והיא ברחה יחד עם כל החברות שלה, הרמתי את אש על הגב שלי וראיתי את טיי מחייך, המשכתי ללכת ושמעתי את טיי צועק "תשתמשו בקונדומים!"

גילגלתי את עיניי וראיתי את אש מכסה את פניו, אבל האוזניים האדומות שלו הסגירו אותו "איזה חמוד אתה כשאתה מסמיקקקק" אמרתי וצבטתי לו את התחת הוא נאנח וחיכה שאני סוף סוף אוריד אותו.

נ.מ אש:

ג׳וס הפיל אותי על פוף ורוד ורכן מעליי "בייבי...."
אוי נו באמת,הוא מוציא את קלף הבייבי,אש תגיד לא. תגיד לא. הוא קבר את ראשו בשקע של הצוואר שלי והניח נשיקה קטנה "ג׳וס?" לחשתי, "כן בייבי?" הוא הניח נשיקה נוספת על הצוואר.

"אם אתה רוצה שנעשה משהו, אתה צריך לרדת על הברכיים שלך ולהתחנן, כי אני לא עומד לעשות כלום"

אמרתי בקול מונוטוני מצטט את מה שהוא אמר כמה שעות לפני כן בזמן שאני מנסה להחניק צחוק.
ג׳וס הרים את ראשו וראו איך החיוך שלו נפל מפניו, הוא תקע בי פרצוף כועס "אין מלאך יותר. שטן קטן."

צחקתי והנחתי נשיקה עדינה על המצח שלו, "אתה לא מקבל עוד משהו" דחפתי את ג׳וס מעליי וקמתי מהפוף, הוא פלט יללת אכזבה "אתה יכול לרדת על הברכיים ולהתחנן" אמרתי את החלק השני בקול עמוק 

ג׳וס קבר את ראשו בתוך הפוף הורוד "ממפ" היה אפשר לשמוע את הטון המתלונן שלו גם כשלא הבנתי מה הוא אמר.

ניסיתי להחניק צחוק נוסף "מה ג׳וס?"  הוא הרים את ראשו ואמר בקול מתוק"אני לא יכול לכעוס עליך....."
הוא התיישב על הפוך ומשך אותי לחיבוק "אני כל כך אוהב אותךךך" ג׳וס אמר ונישק את הלחי שלי בעדינות
"גם אני אוהב אותך ג׳וס.."

הערת כותבת:
שלום לכל הקוראים המדהימים!
אני רוצה להודות לכל הקוראים לך אם הייתם אומרים לי כשהתחלתי לכתוב את הפאנפיק שכולכם תהיו כאן? הייתי מגחכת ואומרת לכם לעשות משהו יותר טוב עם החיים שלכם.
אז באמת תודה ⁦❤️⁩
אני מזכירה לכם לשתות מים ואולי תפנקו את עצמכם באיזה חטיף נחמד~
ואני מקווה שאתם נהנים מהסיפור(◍•ᴗ•◍)

20,000 feet awayWhere stories live. Discover now