3

3.2K 182 181
                                    

"tch tch Chaeryeong teyze seni hiç böyle anlatmamıştı. Yazık kadın seni böyle görse çok üzülür."

"Annemi nereden tanıyorsun?!"

"Bilmeem :)"

Bu sefer uyuz etme sırası bendeydi. Ona bakıp sırıtıyordum. Bu sayede birazda olsa yüzünü inceleyebilmiştim. Gerçekten yakışıklıydı aynı Chaeryeong teyzenin anlattığı gibi.

Zil çaldı başımı masadan kaldırdım. Hyunjin bana bakıyordu. Kafamı ne var manasında salladım.

"Ağzının suları akmış ne o çok mu yakışıklıyım? "

"Evet aynı annenin anlattığı gibi."

"Annemi nereden tanıdığını hâlâ söylemedin."

"Annenin yanına gel öğrenirsin aslanım."

Dedim ve ayağa kalktım tam gidecekken kolumdan tuttu.

"Gel birlikte bir şeyler içelim hm?"

"Neden olmasın."

Birlikte merdivenlerden aşağıya indik. Çok garip bir olaymış gibi kantine inene kadar herkes bize baktı. İki tane kahve alıp dışarıya, okulun bahçesinde ki bir banka oturduk.

"Annem sana nasıl davrandı?"

Birden sorduğu soruyla duraksadım. Tuhaf bir soruydu.

"Çok iyi davrandı. Neden sordun ki?"

"Soramaz mıyım?"

Biraz neler söyleyebileceğim hakkında düşündüm çünkü konuşmayı sürdürmek istiyordum.

"Sınıfa ilk geldiğimde niye Chae'ye kötü davranıyordunuz?"

"Sanane."

"Ne demek banane!? Kendini ne sanıyorsun sen be!"

"Asıl sen kendini ne sanıyorsun? Onun iyilik meleği falan mısın sen!?"

"Ah...cidden meğer Chaeryeong teyzenin anlattığı şey sen değilmişsin."

"Evet değilim var mı itirazın!?"

"YOK!"

Biz kavga ederken herkes bizi izliyordu. Hızlı ve öfkeli adımlarla sınıfa doğru ilerliyordum. Alt tarafı soru sordum fakat Hyunjin ile insan gibi konuşmak imkansızın da imkansızıydı. Bunu sonunda anlamıştım.

......

Son dersin son 5 dakikasındaydık. Hyunjin ile bahçede kavga ettikten sonra çantasını yanımdan alıp chae'den öğrendiğim kadarıyla Chan denen Avustralyalı bir çocuğun yanına atmıştı. Bende o gidince fırsat bilip yanıma Chae'yi çağırdım. Onun yanında olduğumu hissetmeliydi. Hem belki yanında ben olduğumda özgüveni tekrardan gelebilirdi.

Birlikte ders dinledik ve teneffüslerde de bahçede dolaşıp durduk. Onunla arkadaş olmak eğlenceliydi. Okulun bitmesine 5 dakika kala ona bir çocuğu sordum o da kulağıma fısıldayarak cevap verdi.

"O Felix, Chan gibi o da Avustralyalı. Neden sordun ki?"

"Sence o yakışıklı mı?"

"Evet de niye?"

"Son 4 derstir sana bakıp duruyordu da ondan."

Dedim ve zil çaldı. Eve gitme vaktiydi.

"Ben gidiyorum. Görüşürüz Chae."

Chae'ye el sallayıp sınıftan çıktım ve aşağıya doğru indim arkamdan Hyunjin geliyordu. Konuşmak istemediğim için hızlı hızlı ilerledim ama bir faydası olduğu söylenemez. Galiba annesinin evine geliyordu. Sonunda yanıma yaklaştı ve konuşmaya başladı.

"Günün benimle kavga ettikten sonra nasıl geçti?"

"İyi."

"Hayır yani barışmak istiyorsan sorun değil. Yalvarmana gerek yok yani."

"Tamam."

"Ne tamam?"

"Ay ne kadar boşsun sen ya. Acaba annen seni tanımıyor mu? Şüpheleniyorum bak."

Gayet gülerek söylediğim şeye çok ciddi bir şekilde cevap vermişti.

"Yaklaşık 10 yıldır görüşmediğimizden beni sana öyle anlatmış olabilir şayet o zamanlar öyleydim şimdi ise böyleyim."

"Hmm...peki"

Konu bulmalıydım. Bu konuda devam edemezdim. En iyisi arkadaşlarından bahsetmekti. Arkadaş kelimesine göre fazla samimilerdi. Birbirlerine olan bakışlarından bile açık açık anlaşılıyordu.

"Şey arkadaşların çok yakışıklı da sen aralarında biraz şey kalıyorsun biliyor musun?"

"Ne? Fazla mı yakışıklı kalıyorum?"

"Aynen."

İkimizde gülüyorduk. Eve varmak üzereydik farklı bir konu bulamadığımdan bir şey diyemedim.

Hyunjin geçmem için kapıyı açtığında içeri doğru geçmiştim fakat peşimden gelmiyordu.

"Neden gelmiyorsun?"

"Zaten gelmeyecektim."

"Niye buraya kadar geldin o zaman?"

"Bizim okuldakilere güven olmaz. Görüşmek üzere."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öldüm bittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öldüm bittim.

Yorum atar mısınız :)
Sizi seviyoruuum❤️



Just For You  │ Hwang Hyunjin ️│Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin