2K 102 27
                                    

Eğer bunu okuyorsan muhtemelen bana bir şey olmuştur...

Umarım sadece küçük bir şey olmuştur çünkü senden ayrılmak istemiyorum.

Babamı hiç tanımadım fakat bunun için mutsuz değilim çünkü annem bana hem anne hemde baba olmuştu. Ama galiba annem böyle düşünmüyordu. Yalnızlık zor olmalı...

Bir gün bir adam ve yanında benim gibi bir çocuk getirdi en başlarda çocukla kötü anlaşsakta sonrasında birbirimize arkadaş, kardeş olmuştuk.

Biz iyi anlaşmaya başladıkça anne ve babamız kavga etmeye başlamıştı. Her kavga ettiklerinde ikimiz odaya gider küçük dolabın kulaklarımızı kapatırdık...

Artık gençtik vakit geçmiş fakat kavgalar bitmemişti. Öyle ki artık şiddet bile uyguluyorlardı. Dayanamadık ve olaya karışmaya başladık. Yavaş yavaş bizde Minho ile kavga etmeye başlamıştık. Ne de olsa biri birimizin öz annesi diğeri ise birimizin öz babasıydı...

Annem artık dayanamıyordu. Psikolojisi kötüydü anlıyordum. Zaman geçti annemin elinde tırnak izleri görmeye başladım. Yaz günü bile uzun kollu ve boynu kapalı şeyler giyiyordu. Ona bir şeyler sorduğumda da konuşmaktan çekiniyordu.

Bir gün Minho'yla eve geldiğimizde hiç ses olmadığını fark ettik. Bu tuhaftı çünkü hep kavga ederlerdi.

Yatak odasına geçtiğimizde yerde annemle Minho babasını gördüm ikiside yatıyordu kanlar içerisinde...

Annemi yetiştirmeyi başardık ama aynı durum Minho'nun babası için geçerli olmadı maalesef.

Bu olaydan sonra annem kafayı yedi ne kadar uğraşırsam uğraşayım tedavi edilmesine yardımcı olamadım. Kaçtım. Kendi annemden kaçtım. Felix ve Chan ile kalmaya başladım. Cidden annemden korkuyordum.

Sonra sen geldin. İlk başta annemi nereden tanıdığını çok sordum hatırlıyor musun? Sana da bir şey yapacağından korkuyordum fakat bilmeni de istemedim çünkü bilirsen benden de ayrılırsın diye düşündüm. Çok saçma ve bencilceydi.

Sana bunları kendim söylemek isterdim fakat sana söyleyeceklerimi yüzüne karşı nasıl açıklarım bilmiyorum. Bu yüzden bu mektubu sen uyurken yazdım.

Galiba sen bunları okurken ben çoktan senden uzaklaşmış olacağım. Annemi alıp buradan gitmek istiyorum. Sana zarar gelmesin diye çabalayacağım.

Fakat olurda senden daha farklı bir şekilde uzaklaşmış olursam özür dilerim. Böyle olmasını istememiştim. Her ne olursa olsun lütfen mutlu ol Yu-jin ah. Seni seviyorum.

Hyunjin

Just For You  │ Hwang Hyunjin ️│Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin