4

3K 177 199
                                    

"Neden gelmiyorsun?"

"Zaten gelmeyecektim."

"Niye buraya kadar geldin o zaman?"

"Bizim okuldakilere güven olmaz. Görüşmek üzere."

"Bozom okoldokoloro govon olmoz. Nesin sen süper kahraman falan mı hahahaha?"

"Çok komiksin haha."

Dedikten sonra kapıyı kapattı. Bende arkamı dönüp merdivenlerden çıkmaya başladım. Eve geldiğim de babam koltukta oturmuş televizyon izliyordu. Babama el salladıktan sonra mutfağa geçip kendime atıştırmalık bir şeyler hazırladım ve odama geçtim. Kendimi kurtarmak için ders çalışmalıydım. Annemde olsa bana bunu söylerdi. Onu özlüyordum. O dediğinde yapmadığım şeyi şu an yapıyordum belki onun bana 'aferin' dediği zamanlar tekrar kulağıma çalınırdı ha.

......

Dersime çalışmıştım zaten saatte geç oluyordu. Balkona çıktım ve balkonun yan duvarına dayalı olan sandalyeye oturdum. Elimi cebime sokup telefonumu çıkardım. İnterneti açtığımda yeni yeni bildirimler geliyordu. Yeni gelen bildirimle beş dakikadır bakışıyordum.

_xhyunjin666x_ seni takip etmek istiyor
Kabul et ✓                  Sil✘

Beş dakika sonunda onaylamıştım fakat geri istek atmadım. 'Neden onu takip edeyim ki?' diye düşünüyordum. Hem belki bu hareketim onu uyuz ederdi. İçeri geçip hâlâ televizyon izleyen babama 'iyi geceler' dedim ve odama doğru yürüdüm. Yarın onunla uğraşmak için güçlü olmalıyım değil mi?

Yatağıma geçtim ve uykumun gelmesini bekledim.

.....

Hyunjin:, Yu-jin biraz dolaşalım mı?

-Olur

Felix: Bende geleyim mi?

Hyunjin: Felix git işine seninle sonra konuşuruz.

Chan: Oi Felix come here bro.

Felix: Neyse Chancım beni çağırıyor bb.

Hyunjin: Cidden bu Avustralyalıları anlamıyorum.

-Neden ki bence komikler.

Hyunjin: Neyse gel söyle oturalım.

-Peki

Hyunjin: Sorgulamadan dinle ve dediğimi yap. Ondan uzak dur.

-Kimden? Neden? Ne diyorsun? Mantıklı konuş.

Hyunjin:, Sadece dediğimi yap Yu-jin.

-Bir dakika otur da konuşalım. Gitme  Hyunjin! Hyunjin!

Sabah 'Hyunjin!' diye bağırarak uyanmıştım. Daha okulun başlamasına iki saat vardı. Uykumdan iyice uyanmak için duşa girmeye karar verdim.

Okulun başlamasına yaklaşık bir saat vardı. Mutfağa geçip kendime yiyecek bir şeyler ayarladım ve hazırlanıp çıktım. Bina kapısından çıkarken Hyunjin'in karşı da duvara yaslanmış beklediğini gördüm. Beni gördüğüne şaşırmış gibi duruyordu.

Hızlı hızlı ilerlemeye başladım. Onunla uğraşacak halim yoktu gördüğüm rüyadan fazla etkilenmiştim. Ben hızlı adımlarla yürürken bana yetişti.

"Niye geri takip etmedin?"

"Niye edecekmişim ki?"

"Bak kızım-"

"Ay çok korktum tamam tamam geri takip edeceğim ew ew."

"Okulda ki düşmanlarım seni sırf beni sinir etmek için mi gönderdi? Doğruyu söyle."

"Sen hiç hayatında bu kadar güzel birini uyuz etmek için gönderildiğini gördün mü aa? Ben olsam olsam senin için hediye olurum."

"Doğru öylesin."

"nE?"


"nE?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorum ve vote verin pilıcı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorum ve vote verin pilıcı. :))
 

    Sizi seviyoruum❤️

Just For You  │ Hwang Hyunjin ️│Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin