Laskavost

305 8 3
                                    

Přesuneme se tak o dva měsíce dopředu. Zatím s Davidem nejsme, ale párkrát jsme se líbali v u mě kabinetu. Naštěstí nás nikdo nenachytal... O tomhle "vztahu" s Davidem ví jen Vali, moje máma a Sebík, ale jemu je to jedno.
Zrovna jsem byla s Vali v kabinetě.
M: ,,Jdu za Davidem, kdyby mě někdo hledal, tak jsem v ředitelně."
V: ,,Jasně. Hele ty ho nechceš?"
M: ,,Davida?"
V: ,,No koho jinýho?"
M: ,,Je to fajn, milej a hodnej chlap, se Sebíkem si rozumí, ale já nevim. Zatím chci zůstat u kamaráda."
V: ,,No jak myslíš, ale aby ti ho nějaká nepřebrala." zasmála se.
M: ,,Tak já jdu."
V: ,,Faajn."

Přišla jsem do ředitelny.
M: ,,Davide, můžu?"
D: ,,No jasně, pojď. Co se děje?"
M: ,,Jde o soukromou záležitost."
David šel zavřít dveře.
D: ,,Jíťo prosimtě ať mi sem nikdo neleze, potřebuju probrat něco fakt důležitýho"
J: ,,Jasně."
D: ,,Sedni si, co se děje?"
M: ,,To je dobrý děkuju. Sebík chce chodit na box.. Mě to jde proti srsti, ale když ho to baví, tak ať si boxuje."
D: ,,No ale kvůli tomu si asi nepřišla ne?"
M: ,,No ne, chtěla jsem tě poprosit o laskavost.
D: ,,Povídej."
M: ,,Jestli by si s náma nešel vybrat nějaký oblečení a potřeby co k tomu potřebuje. Já se v tom nevyznám a Sebík taky pořádně neví."
D: ,,Noo tak jo, rád." usmál se.
M: ,,Jsi hodnej." přišla jsem k němu a dala mu lehkou pusu. Jenže znám Davida a vim, že mu to nestačilo. Posadil si mě na klín bokem a oběma rukama mě za něho chytl.
D: ,,Ber to jako menší úplatek za to vybírání." usmál se šibalsky a rukama mi sjel až na zadek.
M: ,,A jako velkej úplatek Tě zvu na večeři, bereš?"
D: ,,Tak jo, to se mi líbí." políbili jsme se a já se zvedla.
M: ,,Už musim jít, aby to nevypadalo podezdřele.
D: ,,Tak odpoledne, už se těšim na Sebíka a hlavně na tebe a tvojí výbornou véču."
M: ,,Snad bude na co." zasmála jsem se.
D: ,,Jaký piješ víno?"
M: ,,Červený, ale nedělej si škodu."
D: ,,Dobře. Pro Tebe nikdy, kočičko😘."
M: ,,No jo, ty můj kocourku." zasmála jsem se a šla do kabinetu. Rychle jsem si sedla na židli.
V: ,,Co je?" zasmála de Vali.
M: ,,Až po cestě mi došlo, že jsem mu řekla MŮJ kocourku. Ach Bože! To vypadá, že jsem do toho zahučela víc než je zdrávo... Ale když on je tak hodnej, pozornej, jak se o mě snaží, se Sebíkem má hezkej vztah."
V: ,,Ale?"
M: ,,Žádný neni."
V: ,,No tak neváhej a skoč😂."
M: ,,Ty si kráva😂. Když já si nemůžu pomoct."
V: ,,Ber dokud je."
M: ,,Uvidíme co bude dneska. Jdeme se Sebíkem vybírat oblečení na box a jeho jsem požádala o asistenci."
V: ,,Wooow! To bude žhavý."
M: ,,No jasný." zasmála jsem se. ,,Nic nebude, nejsme spolu a ještě nebudeme. Přijde jen na večeři za to, že nám pomůže vybrat Sebíkovi oblečení.

(Ne)snesitelnej šéfKde žijí příběhy. Začni objevovat