Boxovací trenažer

276 9 2
                                    

Když jsem přilítla vyděšená k smrti do obýváku co se stalo, tak jsem viděla, že se oba dva válí po zemi, Sebík po Davidovi a Maggie okolo nich skáče a doráží na oba dva.
M: ,,Co vyvádíte?" zasmála jsem se.
S: ,,Zkoušíme různý chvaty a tak."
M
D: ,,Noo a Sebíkovi to jde."
S: ,,Akorát jsem se odřel o kobere, ale to nic neni. My boxeři toho musíme vydržet hooodně."
M: ,,Tak to jo." smála jsem se a koukala na ně jak si skvělej rozumí. Fakt jako táta se synem. Byli spolu sladcí..
S: ,,Dostanu tě Davideee." hopsal po něm.
M: ,,Sebí neskákej tak po Davidovi."
D: ,,Neboj se lásko. Mě to nevadí a Sebík neni těžkej."
S: ,,David toho vydrží opravdu hodně a já chci bejt jako David. Proto musim hodně trénovat."
M: ,,No jo, ty si můj malej velkej boxer viď?" usmála jsem se na Sebíka.
S: ,,Joo."
D: ,,Hele Sebí běž s mamkou do kuchyně.. Něco ti přinesu jo?"
S: ,,Dobře."
Sebík mi pomáhal s přípravou večeře a David ani ne za 5 minut přišel.
D: ,,Tak pojď Sebí." zakryl mu oči.
M: ,,Mám jít taky."
D: ,,No samozřejmě, pojď."
Bála jsem se co to bude.
Sebík šel před Davidem a ten mu zamrejval oči. Když jsme přišli do obýváku, tak tam byl malej boxovací pytel.

 Když jsme přišli do obýváku, tak tam byl malej boxovací pytel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

D: ,,Připravenej?"
S: ,,Joo."
David mu odkryl oči.
S: ,,To je boxovací trenažer! Ten je boží. Děkuju." objal ho vší silou a začal obdivovat pro mě boxovací pytel😂.
S: ,,Ty jo ten je boží. Děkuju moooockrát Davide. Je fakt suprovej."
D: ,,No nemáš za co." usmál se David.
M: ,,Jsi hrozně hodnej Daví, ale to si neměl, to muselo bejt hrozně drahý."
D: ,,O to se nestarej, hlavní je, že se líbí Sebíkovi." objal mě okolo ramen a dal mi pusu na tvář.
M: ,,Dám ti alespoň půlku."
D: ,,No tak na to zapomeň.. Je to dárek."
M: ,,Ale Sebík nemá ani narozky a ani svátek."
D: ,,To nevadí. Nic mi nedávej... Nechci po tobě žádný peníze. Když ho to baví, tak proč mu to nedopřát?"
M: ,,To jo, ale takovýhle drahý věci to ne.."
D: ,,Jenom chci abyste oba dva byli se mnou šťastný."
M: ,,To my jsme, viď Sebí?"
S: ,,Co?"
M: ,,Že jsme s Davidem šťastný."
S: ,,Joo jsme." přiběhl k nám a objal ná oba dva. Pak tam přiběhla mezi nás i Maggie a ňafala na nás.
Sebík si jí vzal do náruče.
D: ,,Já s váma taky. A s tebou taky." podrbal Maggie na hlaviče.
Sebík zase potom obdivoval i s Maggie box. pytel.
M: ,,Jsi skvělej, miluju Tě." dala jsem mu pusu
D: ,,Ty taky a já tebe ještě víc." přitáhl si mě k sobě a pevně mě objal.

(Ne)snesitelnej šéfKde žijí příběhy. Začni objevovat