D: ,,No jasně.. Nebo ty ho nechceš?"
M: ,,Jo chci." usmála jsem se.
S: ,,Tak doufám, že už to vyjde."
D+M: ,,Co?"
S: ,,No to miminko přece."
D: ,,Určitě to vyjde." usmál se na něho David a pohladil ho po vlasech.
Maggie seděla dole na zemi a začala ňafat.
D: ,,Co je." drbal jí na hlavičce.
S: ,,Asi žárlí, že mě si pohladil a jí ne."
D: ,,Asi jo."
M: ,,Tak si tu hrajte, já jdu nachystat snídani."
D: ,,Dobře."
Kluci zůstali v obýváku a já chystala pro nás všechny snídani. Když jsem jí měla hotovou, tak jsme se nasnídali..
Kolem 12 jsem začala dělat i oběd.
D: ,,Jo dneska dorazí Andy i Péťa, pojedete se mnou?" zeptal se David, když jsme spolu seděli u televize. Sebík byl venku s kamarádem.
M: ,,Nooo, jestli budeš chtít, tak jo."
D: ,,Chci, aspoň vás představim. Neboj, holky jsou hodný. Občas si rejpnou, ale jinak jsou naprosto v klidu."
M: ,,Tak jo, pojedeme. A ty máš rodiče?"
D: ,,Mám, ale žijou v Liberci."
M: ,,Až v Liberci jo?"
D: ,,No, já jsem původem z Liberce. Akorát jsem sem šel jenom na školu, pak jsem tam potkal mojí ex, ona zjistila, že čeká Andy a tak zůstal jsem tady s ní."
M: ,,Jo takhle." usmála jsem se.
D: ,,Sebík pojede taky?"
M: ,,Určitě, zavolám mu, aby přišel domu."
D: ,,To nemusíš. Nespěchá to."
M: ,,Ale i tak."
Zavolala jsem Sebíkovi a ten byl během 10 minut doma. Sebík dorazil do obýváku.
M: ,,Sebíčku, co se ti stalo?!" vyděsila jsem se, když jsem ho viděla jak je špinavej, měl roztrhaný tepláky a sedřený ruce i nohy. Myslela jsem si, že mě odvezou😳...
D: ,,Sebí, co si vyváděl?" zeptal se ustaraně i David.
S: ,,Já jsem zkoušel skateboard😂." smál se. ,,Máťa dostal novej a já si to chtěl zkusit. A taky jsme se prali, ale jenom jako."
M: ,,Pojď do koupelny, já se ti na to podívám."
Šla jsem se Sebíkem do koupelny, umyl se a já mu vyčistila odřeniny.
S: ,,Už můžu jít? Chci něco říct Davidovi."
M: ,,Vydrž už to bude."
S: ,,Jooo."
Dočistila jsem mu to a on rychle běžel za Davidem a začal mu něco úplně nadšeně vyprávět. Já douklidila věci po vyčištění a Maggie tam byla se mnou.
M: ,,Copak je prdelko." vzala jsem si jí do náruče a mazlila se s ní. Přišla jsem do obýváku a slyšela jsem jak Sebík říká Davidovi, aby mi nic neřílal.
M: ,,Co mi David nemá říkat?"
S: ,,Nic mamí.."
M: ,,Sébo." zvýšila jsem hlas a sedla si i s Maggie na sedačku.
D: ,,To je mezi náma chlapama, viď Sébo?"
S: ,,Jo." zakejval hlavou.O čem si myslíte, že se kluci bavili?