Prostě se s ní rozejde!

251 10 2
                                    

Probudila jsem se úplně propocená.. Zhluboka jsem začala dýchat a sedla si na okraj postele. Samozřejmě jsem vzbudila i Davida. Ten se taky zvedl a sedl si vedle mě.
D: ,,Mery co je?"
M: ,,Ale nic, to je dobrý."
D: ,,To neni dobrý, co se stalo?"
M: ,,Zdál se mi úplně příšernej sen."
D: ,,A jakej?"
M: ,,Že mi tvoje máma vyhrožovala tim, že jestli tě nenechám, tak že přijdu o to malý." rozbrečela jsem se a padla mu do náruče. 
D: ,,Ššš..." hladil mě ve vlasech. ,,To bude dobrý. Nenechám jí aby vám cokoliv udělala. Je mi líto, že jsem sem tebe i Sebíka vzal. Netušil jsem jak dokáže bejt zlá... Myslel jsem si, že bude ráda za další vdě vnoučata. Aspoň že táta má rozum."
M: ,,To nikdo nemohl věděl Daví. Ty za to nemůžeš, ale nechápu co jsme jí udělali, že se chová tak odtažitě.."
D: ,,Nic jste jí neudělali, jenom si myslí, že se zase vrátim k bejvalý. Ani omylem." přitiskl si mě k sobě a pevně mě objal.
D: ,,Donesu ti vodu jo?"
M: ,,Dobře, děkuju." pousmála jsem se. David odešel a já si lehla zpátky do postele. Naštěstí má Sebík tvrdý spaní, takže jsme ho nevzbudili..

David vyšel ven z pokoje a slyšel jak se Karel hádá s Janou..
J: ,,Já ti říkám, že se s ní prostě rozejde!"
K: ,,Ty si jak pominutá.. Proč by se s ní měl rozcházet? Mají Sebíka a ještě spolu čekaj dítě! Je dospělej a bude si chodit s kym chce! Ty se mu nemáš do co toho plést. Pochopil bych, kdyby byla nějaká fetka nebo něco, ale je to milá, slušná a hodná ženská. A mnohem i hezčí než Nina."
J: ,,To neni pravda! Ninuška je zlatíčko a je mnohem hezčí než ona!"
K: ,,Neni a to, že spí s každým má David pravdu.."
J: ,,Beztak se s ní rozejde, protože zjistí jaká je a že je k ničemu. A o svatbě ani nemluvim... Nesmí s ní bejt."
K: ,,Je dospělej a ať si dělá co chce."
David šel pro vodu a přemýšlel nad tím co slyšel. Začal uvažovat o svatbě na truc, aby jeho máma pochopila to, že prostě Mery, Sebíka a i to mrně miluje a ona s tim nic neudělá... Vzal rychle vodu a šel zpátky za Mery do pokoje.

M: ,,Kde si byl tak dlouho?" zeptala jsem se ho 
D: ,,Ještě jsem byl na záchodě, promiň." pousmál se a podal mi vodu.
M: ,,Děkuju."
D: ,,Hele jak by sis představovala tvojí vysněnou svatbu?"
Docela mě zarazil, že se z ničeho nic baví o svatbě."
M: ,,Já nevím. Nějak jsem nad vysněnou svatbou nepřemýšlela. Pro mě je důležitý, aby tam byla rodina nebo kamarádky. Proč?"
D: ,,Jen tak." usmál se a vlezl si do postele.
Za chvilku jsme oba dva zase usnuli.

(Ne)snesitelnej šéfKde žijí příběhy. Začni objevovat