Na co koukáš?

233 10 1
                                    

Byl večer, Sebík se koukal na noťasu na pohádku a já zrovna přišla z koupelny. Lehla jsem si k Davidovi a přitulila jsem se k němu. David mi dal ruku na bříško a hladil mě.
D: ,,Byl to blbej nápad sem jezdit. Nevěděl jsem, že bude tak zlá." koukl se na mě smutně.
M: ,,Neomlouvej se Daví, ty za to nemůžeš." hladila jsem ho po tváři.
D: ,,Tohle jí fakt neodpustim. Aspoň, že vás táta přijal."
M: ,,Jsem ráda aspoň za to."
D: ,,Já taky." dal mi pusu na tvář a postupně sjel až na krk. Začala jsem se hihňat. Koukla jsem se na Sebíka a ten byl zabranej do noťasu.
M: ,,Daví, nech si to."
D: ,,Prooč?"
M: ,,Je tu Sebík."
D: ,,Já vim, ale ten je zabranej do pohádky." začal mě líbat znovu na krk. Najednou se rozlítly dveře.. Stála tam Davidova máma.
J: ,,Jdeme spát, tak tu buďte v klidu a tohle si nechte na doma, ještě se cucat před klukem🙄.."
D: ,,Tak a dost!" zvedl se David, vzal jí za ruku a vyšli za dveře.
S: ,,Co se stalo?"
M: ,,Ale tátovo mamka zase se jí něco nelíbilo."
S: ,,Aha." dal si zase sluchátka a dál to nevnímal. Za to já slyšela všechno.
D: ,,Můžeš se přestat chovat jak pitomá?!"
Asi mu chtěla dát facku, ale on jí zarazil.
D: ,,A přestaň mě furt mlátit, neni mi 5! Jsem doma a budu si dělat tady co chci. Mě nezajímá, že nemáš Mery ani Sebíka ráda a že furt dáváš přednost Nině.. Mery se Sebíkem a s tím malým jsou moje rodina a buď to respektuj neno si naser!" nenechal jí ani nic říct,  zalezl do pokoje a zamknul.
M: ,,Bude to ještě horší Daví, to si neměl."
D: ,,Měl, protože mě už srala.. Prostě bude muset přijmout, včetně Sebíka a toho mrňouska." sedl si ke mě a pohladil mě po bříšku.
M: ,,Jsi skvělej." přitulila jsem se k němu.
D: ,,Ty taky." dal mi pusu do vlasů. ,,Neuděláme si hezkej večer a nevybereme něco pro mrňouse?"
M: ,,Tak jo."
David se zvedl a šel k Sebíkovi.
M: ,,Dojdu si na záchod."
D: ,,Dobře."

David přišel k Sebíkovi. Místo pohádky, tam měl holky jenom v plavkách.
D: ,,Sebí?"
Sebík se lekl a nadskočil.
S: ,,Ttati?"
D: ,,Na co koukáš?" zasmál se.
S: ,,Já se chtěl kouknout na něco jinýho, ale objevilo se mi tam tohle."
D: ,,Vážně?" smál se. ,,Jak si na to přišel?"
S: ,,Vojta to našel a já potom taky."
D: ,,A na co si se chtěl podívat?"
S: ,,Jenom tak. Jak vypadaj."
D: ,,A jinak na nic?" zasmál se David.

Přizná se Sebík nebo ne?😂 Popř. co mu na to David řekne?

(Ne)snesitelnej šéfKde žijí příběhy. Začni objevovat