David šel s malou do obýváku. Sebík to rychle dojedl a šel za nima.
Já jsem umyla nádobí a šla za nima.
S: ,,Můžu jít ven?"
M: ,,S kým?"
S: ,,S Vojtou."
M: ,,Dobře, ale do 6 doma."
S: ,,Děkuju." usmál se, běžel do pokoje a převlíkl se.
M: ,,A né, že přijdeš domu zas špinavej od hlavy až k patě a chran tě ruka páně, že ty NOVÝ tepláky roztrháš. Tak roztrhnu já tebe."
S: ,,Neboj mami. Tak ahoj." ještě přiběhl k Sofince. ,,Ahoj Sofí, já zase přijdu jo?" pohladil jí po hlavičce a běžel ven.
Sofinka se na něho koukala kam běží.
M: ,,Ten tvůj bráška je hrozný třeštiprdlo coo?" zasmála jsem se a dal jí pusu na tvářičku.
D: ,,Simtě, nehudlej jí furt." zasmál se.
M: ,,Prooč?"
D: ,,Se jí to nelíbí. Se podívej jak se kření. Viď?" pošimral jí na bříšku.
M: ,,No joo." zasmála jsem se. ,,Hele po kom byly holky?"
D: ,,Jako Péťa s Andy?"
M: ,,Noo."
D: ,,Péťa byla po mě a Andy po Nině. Ovšem i Andy měla něco ode mě." usmál se. ,,Ale nebyly moc hodný, jestli se chceš zeptat na tohle." smál se.
M: ,,A jejda. Co vyváděly?"
D: ,,To samý jako Sebík. Takový krávoviny. Jednou jedinkrát to byla velká blbost, ale to se taky vyřešilo."
M: ,,A co?"
D: ,,Kouřili na záchodě, ale to bylo už na střední. Dostaly obě podmínku."
M: ,,A jéje a ty?"
D: ,,Já dělal to samý... Dokonce jsem jednou utekl přes záchod😂."
M: ,,Ne ne😂."
D: ,,No jo."
M: ,,Ty si byl kvítko teda."
D: ,,To si piš."
M: ,,Ale Sofí bude snad po mně."
D: ,,Třeba jo. Sebík je celej po tobě. Blonďák, modrookej. Hodnej, milej klučina."
M: ,,Ale občas mi to zabrat dalo. Hlavně když jsme se s Adamem rozešli.. Byla jsem na Sebíka sama.. Sice si ho bral, dával mu peníze, dával peníze mě... Jak na jídlo, tak i na oblečení a tak. Jako táta byl skvělej a staral se. Ale jako manžel a přítel zklamal hodně...
D: ,,A já?" zeptal se opatrně.
M: ,,Ty se ptáš?"
D: ,,Mno?"
M: ,,Ty jsi ten nejlepší a neúžasnější manžel. Ale hrozně si mě štval.😂 To se přiznám i bez mučení."
D: ,,Tebe jsem štval rád." smál se.
M: ,,Ty si fakt hroznej, Dádouši."
D: ,,Ale i tak mě miluješ ne?"
M: ,,Samozřejmě." usmála jsem se a dali jsme si pusu. Sofí mezitim Davidovi usnula v náručí, tak jí potom dal do postýlky.