0-başlangıç

129 45 96
                                    

Ben Crescent, benim dünyamı görmeye hazır mısınız?

Okuduğunuz tüm kitapları duyduğunuz tüm efsaneleri hatırlayın. İşte onların hepsi benim dünyamda bir gerçek ben bir yarı insanım ama sizin evreninizde değilim .Biz insanlar bizim dünyamızda 2.sınıf insanlarızdır çalıştırılır, kullanılır, işimiz bitince evlerimize döneriz. Tabi sizin dünyanızda nasıl bilmiyorum ama burada kine göre çok daha rahat hayatlar yaşadığınızı düşünüyorum. Size kendi dünyamı anlatmaya başlıyım. En üstte büyücüler vardır dünyamızı onlar yönetirler biz insanların onlarla konuşması yasaktır. Büyücülerden sonra vampirler gelir onlar ise tam bir baş belasıdır bazı insanlar sadece kanları için doğar bir yerde beslenir belirli bir süre sonra vampirlere sunulurlar. O insanlardan olmadığım için o kadar şanslıyım ki. Birde vampirlerin baş düşmanları kurtlar vardır zaten hangi kitapta araları iyidir ki. Onlar bizden ayrı yaşar yılda bir gün bizim dünyamıza inme izinleri vardır. Hayatım boyunca hiç kurt görmedim nadir karşılaşılan yaratıklardır.

Dünyamızda 5 tür vardır büyücüler ,vampirler, insanlar, kurtlar birde ev cüceleri peki ben kimim?

Ben Crescent Light.
Ben gizli bir melezim bu kitapta benim hayatıma tanık olacaksın. Yasak aşkıma, verdiğim kurtuluş savaşına, tüm mücadeleme bana seyirci olmak ister misiniz? başlayalım öyleyse.

CRES:KurtuluşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin