-5-

28 2 16
                                    

  Karanlıktı. Soğuktu .Boşluktaydım. Ölmüş müydüm? Savaşım bitmiş miydi?

Kolumda ki acıyla gözlerimi açtım. Ne oluyordu? Yanımda ki annem koluma serumu bağlıyordu. Odamdaydım. Nasıl gelmiştim buraya? En son hatırladığım sudaydım. Yeni büyüyü deniyordum. Başarmıştım. Hissetmiştim, sonrası boşluktu. Bizimkiler neredeydi? beni bırakmış olmazdı. Yavaşça gözlerimi araladım. Gözlerimi odamda gezdirdiğimde hiç kimse yoktu. Beni bırakmışlar mıydı?

  Annem bana dönerek.

"Ne yaptın sen ?ne yaptığını zannediyorsun? başını ne kadar derde sokabileceğini biliyor musun? başımı ne kadar derde sokabileceğini aklın alıyor mu?" dedi bağırarak. Zaten pekte normal konuşmazdı ya. Her zaman istenmeyen bir çocuktum. Yasak aşkın meyvesi. Annem içinse tanrının bir laneti.

Sesi duymuş olan Adrianna koşarak odama girdi. Buradaydılar. Beni bırakmamışlardı.Yaşlı gözlerle bana sarılan Adrianna

"İyi misin?"dedi. Nasıl beni bıraktıklarını düşünmüştüm ki. Şuan kendime kızıyordum. Onlar benim can yoldaşlarımdı.

"B-beni bıraktınız zannettim"dedim titreyen sesimle. O sırada içeri Victor,Lizzy ve bir kız girdi. Kimdi o? İlk kez görüyordum. Neden buradaydı. En fazla 16 yaşlarının başlarında, sarışın sevimli bir kızdı. Ama kimdi?
"Bu kızda kim?"dedim. Lizzye bakarak.
"Oda bizim gibi bir melez. Sen bayıldığında karşılaştık."dedi Lizzy.
"Adrianna hariç diğerleri çıkabilir mi?"dedim.
Hızla Adriannaya dönüp. "Ne oldu? Başaramadım mı? Hemen anlat bana."dedim heyecanla.Ne olmuştu hiç hatırlamıyordum.
Adrianna bana olanları anlattı. Başaramamıştım ama çok yaklaşmıştım. Biraz daha çalışmamız gerekiyordu çok az kalmıştı. Başaracaktık.
.
.
.
Yavaşça yatağımdan kalkıp odadan çıktım. Diğerleri salonda beni bekliyordu. Annem orada yoktu. Ya bizi şikayet ederse. Ya kendi öz kızını ölüme sürüklerse. Hemen bizimkilere dönüp.
"Annem nerede?"dedim. Sözümü bitirmeden arkadan bir kapı sesi duydum.
.
.
.
. Ne olmuştu sizce annesi kendi kızının katili olablir mi?
Gelenler muhafızlar mı?
(Uzun süre ardından yeni bir bölüm geldi devamı çin yorumlarınızı esirgemeyin♡)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 22, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CRES:KurtuluşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin