1 - Eddie

123 12 2
                                    

„VYPADNI ODSUD, KRETÉNE!“ Henry mě zase sledoval. Jsem na to už zvyklý. Být gay. „Prosím, neubližuj mi,“ zašeptal jsem. Někdo vešel dovnitř a Henry začal předstírat, že si jen umýval ruce. Popadnul jsem věci a utíkal k algebře 4. „E-Eddie, co se s-stalo?“ zeptal se Bill. „Bowers,“ zamumlal jsem.
Potom vešel Stanley Uris, můj nejlepší kamarád a Billův přítel. Stan je ve fotbalovém týmu s mým milovaným Richiem Tozierem. „Eddie, myslíš znovu na Toziera?“ zeptal Stan.
Uhnu pohledem. Několik roztleskávaček se zachichotalo. „Richie by s tebou nikdy nebyl. Nemá rád buzeranty, jako jsi ty,“ řekla Anne, hlavní roztleskávačka. Odvrátil jsem se od ní a v očích mě zaštípaly slzy.
Jsi v pořádku, Eddie. Jsi v pohodě. Prostě dýchej.

...

Když hodina skončila, vydal jsem ke své skříňce, která shodou okolností není vedle nikoho jiného, ​​než Richieho Toziera.
„Eddie, že?“ zeptá se Richie. Přikývnu „Ano."
„Eddie, Beverly a já jsme přemýšleli, jestli si s náma chceš sednout. Stan a Bill taky můžou," řekl Richie.

Bože můj, Richie Tozier mě žádá, abych s ním seděl u oběda.

„Jistě, můžeš na mě počkat?“ zeptal jsem se.
,,Určitě," odpověděl. Pak jsem si vzpomněl na Bena. „Nebude vadit, když s námi sedne i Ben Hanscom? Nechci ho nechat samotného?"
,,Jasně!" řekl Richie. Zamkl jsem skříňku a šli jsme na oběd. V jednu chvíli se naše ruce nechtěně dotkli a moje srdce začalo rychle bušit. Když jsme dorazili do jídelny, zjistil jsem, že Beverly a Richie si přivlastnili stůl jen pro nás. Zpočátku jsme tu byli jen Richie a já. Ben si přisedl vedle nás a byl trochu nervózní. Stan, Bill a Bev dorazili chvíli po sobě  „Díky, že jsi nás tu nechal sedět,“ řekl Ben.

Richie pořád házel nějaké vtípky a já se tomu chichotal jako blb. Ještě více jsem se zamiloval do svého opaku, Richieho Toziera. Jen bych si přál, aby se cítil stejně.

Pov. 3. Osoba
Eddie věděl málo, Richie to cítil stejně.

Nazdárek párek😘
Našla jsem u sebe jeden Reddie příběh, který jsem jednou překládala z angličtiny. A jelikož teď nemám čas ani náladu na psaní mého příběhu Aidan and You , tak abyste se tu nenudili, budu vám postupně vydávat tento příběh.

Snad zvládnete moje schopnosti angličtiny 😂

Jinak jaké bylo vysvědčení?
Já měla tři 2 jinak samý 😉

Mějte se hezky

Pac a pusu Natka 💖

Opposite(Reddie)Kde žijí příběhy. Začni objevovat