„Chee, jsem unavený,“ zašeptal jsem. „Můj otec je opilý a nechci, aby tě zranil,“ odpověděl Richie. Možná jste si mysleli, že Richie Tozier má nejlepší domácí život založený na jeho školním životě, ale ne. Vzhlédl jsem k chlapci, kterého velmi miluji. Mám pocit, že to necítí stejně, možná se Ben jen snažil, abych se cítil lépe. Dívám se na tenké blednoucí jizvy na mém předloktí. Vzdychnu a posadím se.
„Richie, Eddie, jste to vy?“ zeptá se Stan. „Jo. Co se děje Stanley?" optá se Richie
„Musel jsem se dostat pryč z domu,“ zašeptal Stan. Postavím se a obejmu Stana, vím, že na něj Stanovi rodiče kladli velký důraz.
„Eddie, máme v pátek sraz. Přijdeš?“ zeptá se Richie. „Jo, budu sedět s Billem. Dobře?“ odpovím
„Stane, co se stalo s tvými rodiči?“ zeptáme se Richiem jednohlasně.
„Na vysvědčení jsem nedostal samé jedničky a můj táta na mě začal křičet, že mi více záleží na fotbalu a Billovi, než na známkách. Řekl, že bych se měl s Billem rozejít,“ vysvětlil roztřeseně Stan.
„Stane, neměl by ses rozejít s Billem. Miluješ ho a on miluje tebe," uklidňuju ho. „Souhlasím s Eddiem," potvrdí Richie. Přišel jsem blíže k Richiemu a cítil teplo jeho těla
„Nechystám se, ale chci, aby se rodičům Bill líbil," zašeptal Stan.
„Dobrý, protože nemůžeš zlomit srdce tvého přítele Billyho," zvolal Richie. Zírám do Richieho očí a on zírá do mých.
Jeho oči.
Vrhl jsem se dopředu a přitiskl jsem rty na ty jeho a políbil ho. Stáhnu se a uvědomím si, co jsem udělal.
„Já - půjdu k Billovi. To jsem neměl dělat, Richie. Promiň," řeknu a nervozitou s sebou snad švihnu. Postavím se a chci odejít. Ještě jednou jsem se otočil a Richieho rty se setkaly s těmi mými.
Nazdárek 😘
Po opět dlouhé době další kapitolkaa
ČTEŠ
Opposite(Reddie)
FanfictionPřeklad anglického příběhu Opposite. Richie Tozier - Populární atlet na Derry High. Je to teprve nováček, ale už je rozohrávačem fotbalového týmu. Nechává se oblézat holkama, oči má jen pro jednoho chlapci. Eddieho Kaspbraka. Eddie Kaspbrak - loser...