12 - Richie

31 4 0
                                    

„Eddie, pravda nebo úkol?“ zeptal se Mike. Nebyla by to Losers Club přespávačka bez flašky.

,,Pravda," vybral si Eddie nejistě.

„No tak, Eddie Baby!“ zakřičel jsem abych ho zbavil nervozity.

„Jaká je tvá oblíbená věc s Richiem?" zeptal se Mike.

„Myslím, že všechno s Richie je oblíbený. Nejlepší je, že mu nezáleží na tom, co o něm lidé říkají," odpověděl zčervenalý Eddie.

,, Ehdhsh Edsi,“ vydal jsem neidentifikovatelný zvuk. Políbil jsem Eddieho a on se usmál.
,,On je můj nejoblíbenější,'' vykřikl jsem.

Pokračujeme ve hře.

„Richie, p-pravda nebo úk-kol?“ zeptal se Bill. „Úkol, hajzle!“ zaječel jsem. Možná to bylo tím alkoholem.

„D-dej Eddemu vše-echny své m-mikiny s kapucí," ušklíbl se.

„Richie, to nemusíš,“ vložil se do toho  Eddie.

„Ale já chci, zlato," ujistím ho.

O chvilku později seběhnu schody s hromadou mikin a plácnu je vedle Eddieho. Eddie se začne smát.

„Díky, Chee!“ zajásal Eddie.

Nikdy jsem ho neviděl tak šťastného, ​​kromě toho, když jsem ho pozval ven.

Kolem jedné hodiny ráno všichni začali být unavení, kromě Bev a mě. Vždycky jsme měli hodně energie. Běhali jsme po domě a snažili se probudit ostatní nebo jim zabránit ve spánku.
„Běžte do postele, kreténi. Někteří lidé se tady snaží spát," reptal Stan a hodil po nás polštář.

„Williame, vypadá to, že Stan má krámy," stačím upozornit Billa, než na mě letí další polštář.

„Richieeeee," vykřikl pohoršeně Eddie.

„Vypadá to, že tě někdo potřebuje, Richie," zasmála se Bev.

„Nekecej, Beverly."
Přešel jsem k Eddiemu a lehl jsem si vedle něj. Začneme se smát.

Jeho smích.

„Jsem unavenej, zlato,“ postěžoval si Eddie a zachumlal se do mé mikiny.

„Jsem tu s tebou,“ řekl jsem a připlazil se k němu. Políbím ho a v tu chvíli začne hrát písnička ,,Eddie my love".

„Škoda, že nemají píseň ,,Richie My Love" zasmál se Eddie.

„Toto je moje oblíbená píseň" řeknu mu.

„Kvůli tobě Eddie, má lásko," pokračuji.
Eddie mi položí hlavu na hruď, hraju si s jeho vlasy a Ed brzy usne. Dál si s jeho vlasy hraju, jen abych viděl, jak se ve spánku usmívá. Bev přijde a posadí se vedle nás.

„Opravdu ho miluješ.“

„Miluji ho víc, než víš.“

Trochu jsem věděl, že to Eddie uslyší, a tak jsem ho znovu přiměl, aby se ze spánku usmál.

Ahojky všichni ❤️

Víte co chci říct... Omlouvám se, že nevycházejí kapitoly.

Momentálně mám prázdniny a tak bych možná mohla stihnout ještě jednu. Ale nic neslibuji.

Jinak, jak se vám daří když už je druhé pololetí plně rozjeté?

Mějte se krásně a skládejte básně

Naty 💖

Opposite(Reddie)Kde žijí příběhy. Začni objevovat