3 - Eddie

63 7 1
                                    

„Bene,hádej co?!“ zakřičel jsem a přišel k mírně obtloustlému chlapci přede mnou. „Co, Eddie?“ zeptal se Ben. „Richie a Beverly se ptají, jestli s nimi chceme sedět, už napořád!“ vykřikl jsem. Vím, že Ben má Beverly rád už nějakou dobu.
„To je skvělé! Možná se tě zeptá na rande?“  mrknul na mě Ben. Najednou zazvonil varovný zvon a my všichni spěcháme do první třetiny.

* O 5 hodin později *

„Hej, Eddie. Můžu se zeptat tvoje číslo?“ řekl  Richie. Ztuhnul jsem a bylo zapotřebí veškeré mé úsilí, abych se neusmál.
,,Samozřejmě" řekl jsem tak normálně, jak jsem jen mohl.

Když jsme byli na obědě, Bill si všimne, že jsem šťastnější než obvykle. „E-Eddie, j-jsi nějak v-veselý,“ Bill se zakoktal a mrzutě zahučel. „Bille, zlato, to je v pořádku. Myslím, že tvoje koktání je velmi roztomilé,“ zašeptal Stan. Ben, Bev a já děláme jakože nic. Bill přesto zčervená. „Billík se červená!“ zakřičel Richie. „N-Ne, do prdele,“ zanadával Bill. Najednou mi zapípá SMSka.

Za 10 minut na záchodech.

Richie. Vypnul jsem telefon a zakryl jsem úsměv pod ubrouskem.

* O 10 minut později *
„Richie, jsi tady?,“ zeptal se. Najednou mě někdo uhodil. Bolest přišla hned poté. „Co to?“ další úder. Další. Spadl jsem na podlahu, nikoho nepoznávám. Jedna osoba mě kope do boku a druhá do mě mlátí. Svět mi zčernal před očima.

Nazdárek 😘

Jak se vám to zatím líbí?

Jinak, mám špatnou zprávu.... už jsme v půlce prázdnin!
A já zatím nestihla vůbec nic.

A kdopak půjde taky do prváku?

Mějte se hezky

Pac a pusu Natka 💖

Opposite(Reddie)Kde žijí příběhy. Začni objevovat