15 - Eddie

23 6 0
                                    

Oba dva jsme se zhluboka nadechli, když jsme vešli do domu Tozierových.

„Mami, tati? Musíme vám s Eddiem něco říct,“ řekne Richie. Wentworth a Maggie se posadila na jednu stranu stolu, zatímco já a Richie na druhou stranu. Richie mě pod stolem chytne za ruku.

„Mami, tati, jsem bisexuál. S Eddiem spolu chodíme," vysvětluje Richie.

„Richie, já úplně,“ začne říkat Maggie, ale Wentworth ji přerušil.

„Jestli jsi teplouš, VYPADNI VEN Z MÝHO DOMU!" zařval.
Oba dva chceme vstát.

„Oba se posaďte,“ Řekne Maggie tiše. „TY WENTWORTHE VYPADNI Z MÝHO DOMU, JESTLI NEHODLÁŠ NAŠEHO SYNA PODPOROVAT. JE DVACÁTÝ PRVNÍ STOLETÍ KRUCINÁL,“ křičí Maggie na svého manžela. Richiemu začaly stékat slzy po tváři, jednu otírám, než se nám nad hlavami rozbije sklo. Maggie šla zavolat policii. Policie se do domu dostane během několika minut, spoutá Wentwortha, aleon se pokusí dostat na svobodu. „Odnesete to teplouši!“ Křičí. Policie ho vyvede z domu. Podívám se na Richieho, který má černé oko a mnoho řezů ze střepů.

„Chlapci, omlouvám se," řekne Maggie a obejme nás.

„Chtěla jsem říct, že vás podporuji a že z vás bude roztomilý pár,“ mumlá Maggie.

„Díky, mami,“ vzkykne Richie.

„Richie, zlato, pojď sem,“ zašeptám. Usadíme se na gauči, hladím ho po zádech a otírám mu slzy. Bolí mě, když ho vidím takhle.

„To je v pořádku, je pryč,“ šeptám pořád dokola. Jakmile se oba uklidníme, jdeme nahoru do svého pokoje.

„Jsem na tebe hrdý, Richie. Jsem na tebe opravdu hrdý.“

Opposite(Reddie)Kde žijí příběhy. Začni objevovat