פרק 6

1.2K 87 43
                                    

נ.מ לואי
נכנסתי למסעדה בידיעה שבעוד כמה שעות אפגוש את הארי, אני לא יודע מה הוא הולך לומר לי, אתמול הוא כתב שיש זוכים, אז הודעתי לליאם מי הם והוא כבר טיפל בהזמנות היום יגעו זוג חברות שזכו, כי שניהם העלו תמונה.
כעבור כמה שעות זאין מודיע לי שהזוכות באו, ושאל אותי אם אני רוצה לומר להם משהו.
אז הלכתי אל השולחן ופתאום אני רואה את הארי מדבר עם הבנות, בטח הוא שואל אותן על איך הם הגיעו לכאן, פתאום אני שומע ציחקוק של אחת הבנות, היא ליטפה את ידו של הארי, כנראה הוא לא סתם מדבר איתן בטח, הוא מתחיל איתן.

אני ניגש אל השולחן ומציג את עצמי.
"שלום, אני השף של המסעדה רציתי לברך אתכן על הזכיה"
"שלום, אני אלינור וזאת ג'מה" הציגה את עצמן, זו לא היתה מי שלי יפה את הארי, אני חושב שהיא טיפונת מזכירה אותו, מוזר איך זה הגיוני.
ופתאום היא הציגה את עצמה.
"שלום, אני ג'מה, האחות הגדולה של הארי, נעים להכיר אותך". עכשיו הכל ברור הוא סתם צחק עם אחותו, לרגע קטן חשבתי שהיא מתעניינת בו.
"נעים להכיר עוד מישהו ממשפחת סטיילס" אני עונה לה בחיוך.
"טוב אני מקווה שתהנו מהאוכל, בתיאבון"

אני אומר להן וחוזר למטבח להמשיך לבשל, ופתאום הארי נכנס אחרי.
"שלום, לואי מתי תוכל לדבר" שאל אותי, נראה טיפה לחוץ.
"בעשר כמו שאמרתי לך אתמול" עניתי לו
"אתה רוצה שאני יכין לך משהו לאכול בנתיים עד שנסגור כאן" שאלתי אותו
"אם זו לא טרחה" ענה לי.
"לא, זה בסדר יש לי קצת זמן"
"אני יבקש מזאין שיביא לך את האוכל למשרד כי אין שולחנות פנויים כרגע"
"תודה לואי" ענה לי בחיוך נבוך.

נ.מ הארי
אחרי שסיימתי לאכול חיכיתי ללואי שיבוא, אני מנסה לנסח כל פעם מחדש איך אני אומר לו.
פתאום לואי נכנס למשרד.
"תודה שחיכת לי, אז קדימה  מבלי לבזבז זמן מה רצית לומר לי" אמר ישירות.
"רציתי לומר לך, שאני חושב שיש לי רגשות אליך" עניתי בהיסוס.
"מה!!חשבתי שאתה סטרייט, אם איך שנראית מקודם, חשבתי שהתחלת איתן ואז התברר לי שזו אחותך"
"לא, אני גיי כל חיי, אך יצאתי מהארון בגל 14, קיבלו אותי איך שאני" עניתי לו שמח בליבי ונזכר ביום שזה קרה.
"הארי, אני לא חושב שזה טוב שנצא, אני הבוס שלך" ענה לי ונשמע עצב בקולו.
"אז אני יכול למצא מקום אחר, או שתהפוך אותי למנהל או שנשמור על זה בסוד"
"אני חושב שעדיף שנשמור את זה בסוד, אם להודות אתה היית הנשיקה הראשונה שלי עם בן"
"אני שמח שהייתי הראשון שלך" השבתי לו עם חיוך מרוח על פני.
"גם אני" השיב לי. כאשר התבוננתי בפניו היפות, התחלתי להתקרב אל פניו עד שפתאום שפתנו ניפגשו,בהתחלה זה היה קשה כי השולחן הפריד ביננו,אז עליתי על השולחן וישבתי עליו, ברגליים פסוקות, לואי נכנס בינהם, והעמיק את הנשיקה, לאט לאט פיו נפתח יותר ולשוני נכנסה לפיו , היה לו טעם מדהים כל כך,מעולם לא הרגשתי ככה בנשיקה, הרגשתי כיאלו יש לי מליון פרפרים בבטן שעומדים לצאת כל רגע, ואז התנתקנו אחד מהשני,הסתכלתי פעם ראשונה כל כך קרוב לעניו הכחולות, הן היו כמו שני ניצוצות כחולים ויפים.
"הארי, אני רוצה שנשמור את העניין הזה בסוד עד כמה שאפשר, ובנוסף אני רוצה לקחת את המערכת היחסים ביננו לאט, זו פעם ראשונה שיש לי חבר, ואין לי ניסיון בכלום" אמר לי לואי בקול מתוק.
"תקח כמה זמן שאתה צריך, אני פה מחכה, נעשה ביחד שלב שלב בלי לחץ" השבתי לו בחיוך.
"אתה יודע כשהבאתי לך את המספר טלפון שלי, אז זה לא היה העסקי, זה היה מספר הטלפון האישי שלי, חשבתי שזה יותר מתאים."
"מממ, אני שמח שעשית את זה"
"טוב אני חייב לסגור כאן, אז אתה צריך ללכת כדי שלא יחשדו" אמר לי ובקולו נשמע עצב.
"כן, לילה טוב לו" ענתי לו ונשקתי ללחיו.
יצאתי מהמשרד ומהמסעדה והלכתי הביתה הכי מאושר בעולם הזה.

כאשר חזרתי הביתה הייתי חייב להתקשר לאמי ולספר לה מה קרה.
"היי, הארי מה שלומך, איך עם לואי" שאלה
"אמא את לא מבינה דיברתי איתו וגם הוא מרגיש ככה, החלטנו לנסות לצאת אבל לשמור את זה בסוד, את לא מבינה אחרי זה התנשקנו שוב ואני אומר לך שלא הרגשתי ככה מעולם, זה הרגיש כל כך נכון" עניתי לה באושר.
"אני שמחה בשבילך הארי" ענתה לי והיה נשמע שהיא באמת שמחה בשבילי.
"טוב אמא, להתראות, לילה טוב, אוהב אותך"
"להתראות הארי גם אני אותך" ענתה לי והתנתקה השיחה, אני לא מאמין שזה באמת קורה לי הוא באמת מיוחד כתבתי ללואי לילה טוב והלכתי לישון בתור הבן אדם הכי מאושר שיש.

אז נגמר לו עוד פרק, לואי והארי התקדמו ביחסים,  אני מקווה שאהבתם אשמח אם תצביעו ותגיבו לי מה חשבתם
שלכם מיכל.
           
   

my chef - Larry stylinsonWhere stories live. Discover now