נ.מ לואי
קמתי בבוקר ופתאום אני קולט שישנתי על הארי כל הזמן הזה, הוא נראה כל כך שליו, אני לא רוצה להעיר אותו.
הלכתי להחליף בגדים, אחרי שסיימתי להתארגן,הלכתי להעיר את הארי.
"הארי, הארי, האזהה!!" אני צועק.
"מממ,אמא תני לי עוד חמש דקות" ענה בקול צרוד.
"הארי, זה לואי אתה חייב לקום,אני צריך ללכת למסעדה".
פתאום הוא פתח עניים וקלט שישן כאן ולא בביתו.
"אוי, לואי לא התכוונתי לישון כאן, פשוט נראית כל כך שליו ומתוק, אז נתתי לך לישון, ופשוט נרדמתי" אמר בקול מצטער.
"זה בסדר הארי, לא קרה כלום" השבתי לו.
"טוב אז קדימה אתה צריך לחזור לביתך"
"טוב אבל אפשר קודם משהו" שאל בחיוך זדוני.
"תלוי"
הוא קם ונשק לשפתי, אז משכתי אותו לנשיקה עמוקה יותר.
"לו" הוא גנח בשקט.
הופתעתי שאני ככה משפיע עליו, אז הפסקתי.
"מממ, אתה יצרת לי בעיה קטנה או יותר נכון גדולה" ענה לי בחיוך.
הבנתי למה הוא מתכוון והסמקתי. אני לא מאמין, הוא כזה נער מתבגר.
"מצטער" אמרתי
"לא נורא, לפחות יש לי על מי לחשוב" ענה והסמקתי עוד יותר,נראה לי הייתי נראה כמו סלק.
"אני אוהב לגרום לך להסמיק,אתה נראה כל כך חמוד".
הלכנו לכיוון הדלת הוא יצא מביתי ואמרנו אחד לשני שלום.
אני לא מאמין שגמרתי לאיבר שלו להיות קשה.
זה כל כך מביך.
לקחתי מפתחות ויצאתי לדרכי.נ.מ הארי
אחרי שיצאתי מלואי, הלכתי לביתי נזכר שהיום אני נפגש עם נייל, וואו יש לי כל כך הרבה לספר לו.
פתאום נזכרתי,שאני חייב למהר הביתה אני לא יכול שאנשים יראו שעומד לי זה ממש מביך, גם הג'ינס שלי צמוד אז שמים לב להכל. אוף אני לא אוהב שהוא משפיע עלי ככה, בחיים לא עמד לי מנשיקה, אפילו לא כשהייתי נער.
כאשר נכנסתי הביתה החלפתי בגדים והלכתי למקלחת שלי לפתור את "הבעיה" שנוצרה לי.
ברגע שחשבתי עליו זה לקח כמה דקות וזהו.
וואו אני מקווה שזה לא יקרה כל הזמן, זה יהיה קשה לשמור ממנו מרחק ולא לנסות לשכב איתו, אני ממש מפחד שזה יקרה לי, אני רוצה שיהיה לו את כל הטוב בעולם וברגע שהוא יהיה מוכן אני יהיה האדם הכי שמח ומאושר בעולם.
את האמת, שאני עדיין בקושי יודע עליו משהו, כן דיברנו אתמול, אבל זה היה דברים רנדומלים, ולא יצא לי להכיר אותו לעומק, אני מקווה שבעתיד אני אדע יותר.
השעה היתה שעת צוהריים והייתי רעב, אך לא היה לי כוח להכין אוכל לאכול. אז אני הולך להפתיע את לואי, ולנסות לגנוב אותו לכמה דקות. יצאתי מהבית לוקח איתי מעיל.כאשר נכנסתי למסעדה הלכתי לכיוון המטבח רואה את לואי מכין, הוא נראה כל כך שמח ושליו ככה, הלכתי אליו מאחור ונגעתי בכתפו בעדינות. פתאום הוא הסתובב.
"הארי, מה אתה עושה פה" שאל
"רציתי להפתיע את החבר שלי" עניתי בציחקוק קל.
"ששש, מישהו עלול לשמוע אותך, בא נכנס למשרד מהר, יש לך עשר דקות" מממ, מה אני יכול לעשות בעשר דקות, חשבתי לעצמי.
נכנסנו למשרד ולואי סגר את הדלת.
התחלתי לנשק אותו נשיקות קטנות על הפרצוף, עד שהגעתי לפה, ואז לואי משך אותי לנשיקה, אז הרמתי אותו, ושמתי אותו על השולחן ונעמדתי בין רגליו, נשכתי את שפתו התחתונה, ולואי בתגובה פתח את פיו ואיפשר לי להכניס את לשוני לפיו, חקרתי כל פינה, הוא היה כה מתוק, שפתיו היו רכות.
התחלתי לאט לאט לנשק אותו בצוואר מתחת לאוזן עד שמצאתי את הנקודה הרגישה שלו, ומצצתי אותה מקווה שישאיר סימן, לואי התחיל טיפה להשמיע קולות הנאה וישר הגוף שלי הגיב
ועמד לי, שוב איך הוא משפיע עלי כל כך מהר, זה בחיים לא קרה לי.
"הארי, הארי מישהו יכול לשמוע אותנו"
"עוד דקה"
והמשכתי לנשק את פיו, הוא היה כה מתוק ותמים.
"הארי, נגמר הזמן אני חייב לחזור לעבוד"
"טוב, יום נעים לו" קראתי לו בשם חיבה והוא הסמיק קלות.
מממ, איך אני אוהב להשפיע עליו.
יצאתי מהמסעדה חושב על להזמין אותו לדייט רומנטי, אני ישאל את נייל עם יש בעיר הזאת מקום יפה.נ.מ לואי
אחרי שהארי הלך הרגשתי כל כך מובך, חשבתי שכולם מסתכלים עלי, וחושבים עד כמה הוא סוטה.
פתאום ליאם ניגש אלי ואומר.
"לואי, מה זה מה יש לך על הצוואר" שאל, ונלחצתי, רק שלא יגלה, אומנם ליאם יודע שאני גיי, אבל הוא לא יקח טוב את זה שאני יוצא עם הארי.
"סתם נכוותי במטבח".
"תיזהר בפעם הבא" ענה לי.
מזל שהוא לא גילה מה באמת קרה.
אני חושב לפעמים, שמאל שהכרתי את ליאם,הוא חבר טוב בלעדיו לא הייתי מי שאני כיום.אז הסתיים לו עוד פרק, מקווה שנהנתם,
אשמח אם תצביעו/תגיבו מה חשבתם.
פתחתי עמוד אינסטגרם על המלצות לפאנפיקים,
אשמח אם תעקבו michalstyles(שם העמוד).
שלכם מיכל.
YOU ARE READING
my chef - Larry stylinson
Fanfictionהארי עובר דירה הוא מגיע לבניין חדש לואי הוא שף מפורסם אזהרות: תוכן מיני מפורט 18+ יחסים בין גברים הומופוביה סיפור זה הוא על אהבת בנים אז מי שלא מתחבר לסגנון הזה שלא יקרא קרדיט לכריכה larry.il - עמוד אינסטגרם