*אזהרת טריגר הומופוביהנ.מ לואי
אני לא מאמין, זה היה כל כך חמוד כשהוא קרה לי 'לו', אף אחד לא קרה לי ככה מעולם, הוא ממש מתוק, אני כבר רוצה שנתקדם יותר ונכיר אחד את השני הרבה יותר טוב.
סגרתי את המסעדה והלכתי לביתי.אני זוכר שלפני שנה וחצי יצאתי מהארון למשפחה שלי, זה היה בגיל מאוחר מאוד כי ממש פחדתי, אף פעם לא דיברנו על הנושא הזה ופתאום שהעלתי אותו, ויצאתי מהארון, אבא שלי התחיל לצעוק עלי שאני סתם אומר, שעוד לא פגשתי את האחת, ואז אני שמתי לב לאמי, היא הייתה עם דמעות בעיניים אף פעם לא ראיתי אותה בוכה, האחיות שלי כן קיבלו אותי ואנחנו עדיין מדברים, אך זה לא כמו פעם, למחרת ארזתי תיק והלכתי, בלי לומר כלום לאף אחד ואז נסעתי ללונדון.
בהתחלה חיפשתי עבודה כי ידעתי שאני טבח טוב אז רציתי לנסות, הלכתי למסעדה והתחלתי שם בתור שותף כלים ולאט לאט התקדמתי למדתי מלא דברים חדשים, תוך כדי הכרתי את ליאם והחלטנו לפתוח מסעדה ביחד, בהתחלה זה היה קשה ופתאום אחרי חודש, התחילו לבוא מלא אנשים, כל פעם יותר ויותר עד שהמקום נהיה מפורסם ככה כל זה קרה בשנה אחת,בזכות זה שיצאתי מהארון.
נכנסתי לביתי וראיתי שהארי כתב לי לילה טוב אז שלחתי לו בחזרה והלכתי לישון.נ.מ הארי
קמתי בבוקר בהרגשה טובה, נזכרתי איך אני ולואי ביחד ואיך התנשקנו אתמול, זה היה מדהים, אני פותח את הטלפון שלי ומגלה שלואי שלח לי אתמול לילה טוב, אז אני מחליט לומר לו.
הודעות:
בוקר טוב לו ❤
בוקר טוב האזה
אני אוהב את הכינוי שלי, הוא מתוק,כמעט כמוך.
מממ, אני חושב שאתה יותר מתוק.
טוב, אז החלטנו שנינו מתוקים,אבל אתה יותר.
שיהיה לך יום נעים.
גם לך 😁.קמתי מהמיטה הולך להכין לי אוכל ולהתעדכן,
אחרי זה כתבתי הודעה לנייל שאני רוצה שניפגש למחרת, הוא ענה שניפגש בשעה שבע בערב.
הלכתי להתלבש חולצה שחורה עם ג'ינס שחור ומגפיים,אני חושב שלואי יאהב את המראה אז שלחתי לו תמונה.(זו התמונה)
הודעות:
אתה נראה טוב😏
תודה 😁
מה אתה עושה היום?
כלום
רוצה לצאת לדייט היום בבית שלי?
כן כן כן
מתי אתה פנוי?
כל היום
אוקי אז בשעה שבע אני יבוא לאסוף אותך אל תתלבש רישמי מידי.
טוב, נתראהאני לא מאמין בא לי כבר לפגוש אותו אבל רק 11 בבוקר זה עוד מלא זמן אז אני מחליט לעבוד עוד קצת על העמוד, אחרי שעתיים אני מכין לעצמי משהו לאכול, וממשיך לעבוד, פתאום אני שם לב שהשעה חמש וחצי ועוד לא התארגנתי
אז אני הולך להתקלח, אחרי המקלחת אני מתלבט שעה אני שאני מחליט ללבוש חולצה פרחונית מכופתרת אני משאיר את שתי הכפתורים העליונים פתוחים ג'ינס שחור וואנס.
אני מסדר את השיער שם בושם ורואה שהשעה שתי דקות לשבע, פתאום אני שומע צילצול בדלת ,אז אני הולך לפתוח ולואי בדלת, הוא נראה מדהים כמו תמיד, היה לו חולצה לבנה ג'ינס שחור צמוד וסניקרס.
"אתה נראה מדהים" אני אומר לו.
"תודה גם אתה" השיב לי בחיוך מתוק
"טוב, אתה רוצה להיכנס לשתות משהו"
"לא, תודה אנחנו ממהרים"
לקחתי את המפתח ומעיל ויצאנו.
נכנסנו לאוטו, התיישבתי לידו והוא התחיל בנסיעה.
"אני מתרגש" פתאום אמרתי.
"גם אני, אף אחד חוץ מלאים לא היה בביתי, הוא די חדש"
"אני מרגיש מיוחד"
"אתה מאוד מיוחד בשבילי"
"גם אתה" השבתי לו, כאשר הגענו אליו הוא פתח לי את הדלת כמו ג'נטלמן, ועלינו אליו.
כאשר נכנסתי לביתו, ראיתי בית קטן, אך יפה
מרגיש כמו בית חמים.
"אני יודע שזה קטן, אך אני לא צריך יותר מזה"
"הוא מרגיש ביתי"
ואז ראיתי שהוא הכין שולחן ערוך לשניים, עם כוסות יפים ויין.
"בוא, נשב"
התיישבנו, הוא מזג לי יין אדום.
"הארי, אז איך עבר לך היום בלעדי" שאל אותי.
לקחתי חכי מה קטנה מהיין, ועניתי.
"סיוט, אני לא אוהב להיות רחוק ממך"
"אווו,גם לי היה קשה"
"אתה הכנת את האוכל" אני שואל בצחוק.
"כמובן" ענה לי ברצינות.
"טוב בוא נתחיל לאוכל" אמר, והתחלנו לאכול ולדבר, סתם על דברים רנדומלים, אני מרגשים נפלא, כל כך זורם איתו שאני מרגיש שזה טבעי, כיאלו זה לא הדייט הראשון שלנו.
סיימנו לאכול והלכנו להתיישב על הספה.
"היה טעים,כמו תמיד" התחלתי לומר.
"מממ, אני חושב שאתה יותר" ענה בחיוך.
"אתה לקינוח" השבתי לו.
התחלנו להתקרב אחד לשני,ופתאום שפתיו היו על שלי, זה הרגיש מיוחד יותר משאר הנשיקות, זה היה עדין יותר אך עם יותר תשוקה, לאט לאט פיו נפתח והשחלתי את לשוני אל פיו, לשוננו הסתבכו ביחד ונלחמו מי שולטת. יצאה לו גניחה קטנה שנשמע כמו קולות המלאכים. ואז הוא התרחק ממני, הרגשתי שחסרות לי שפתיו.
"אני רוצה שניקח את זה לאט" התחיל לומר.
"אני יודע, לא התכוונתי, זה פשוט הרגיש לי נכון"
"אני יכול לשים את הראש שלי על הברכיים שלך, אני מרגיש עייף" ענה לי.
"כמובן" השבתי בחיוב, והוא שם את ראשו הקטן על הברכיים שלי ועצם את עיניו. הוא היה נראה כל כך שליו, התחלתי ללטף את פניו, ולהסתכל על הריסים השחורות שלו, והרגשתי כל כך טוב,כך שנרדמתי גם.אז היום הם יצאו לדייט בפעם הראשונה, מקווה שאהבתם, אשמח אם תצביעו ותגיבו לי מה חשבתם.
שלכם מיכל
YOU ARE READING
my chef - Larry stylinson
Fanfictionהארי עובר דירה הוא מגיע לבניין חדש לואי הוא שף מפורסם אזהרות: תוכן מיני מפורט 18+ יחסים בין גברים הומופוביה סיפור זה הוא על אהבת בנים אז מי שלא מתחבר לסגנון הזה שלא יקרא קרדיט לכריכה larry.il - עמוד אינסטגרם