Bu kısımda omegaversi kısa bir özet geçip kendi yarattığım omegaverse dünyasının kurallarını söyleyeceğim. Bildiğiniz gibi kurallar kişiden kişiye değişiyor. Benim oluşturduğum evreni anlamak için bu kısım çok önemli o yüzden lütfen okuyun.
Öncelikle omegaverse evrenindeki insanlara genetiği değiştirilmiş kurtlar diyen var ama aynı zamanda insanların genetiğiyle oynanması sonucu oluşuyor diyen de çok var. Benim kendi evrenimde ben asıl türü kurt olarak aldım yani kurtların insan genetiğiyle birleştilmesi sonucu oluşan bir evrende geçecek okuyacaklarınız.
Ana türü kurt aldığım için de tür ismi olarak kurt diyorum kişilere, ilk bölümü okuyunca anlarsınız. Garipsemeyin diye ufak bi açıklama ihtiyacı duydum.
İkinci olarak çoğu omegaverse evreninin ortak, temel özelliklerinden biri de cinsiyet kavramının olmaması ve türlerin omega, beta, alfa ve delta olarak sınıflara ayrılmasıdır. Tabi, elbette kadın ve erkek de var ama onlar daha çok ırk gibi kalıyor bu evrende.
Benim evrenimdeki omega , beta , alfa ve deltaların sahip oldukları özellikler, diğer omageverslerden en çok bağımsız olan şey olabilir çünkü bazı içgüdüsel ve cinsel dürtüler hariç tüm cinsiyetlerin özellikleri tamamen aynı( burada özellikleri açıklamayacağım ama ficin içinde bölümler ilerledikçe öğreneceksiniz.) ama bu ficde insanlar sırf cinsellik kısmı için bile ayrımcılık yapıyor.
İşte ficimiz tam olarak bu ayrımcılığın yıkılış sürecini anlatacak. Başkaldıran bir omeganın başına gelecekleri hep beraber göreceğiz.
Bu noktada daha ilk bölümden gerçekleşen ve çoğu omegaversin içinde olan bir olaydan bahsetmeliyim. "Ruh eşi".
Benim evrenimde Ruh eşi olayı evrendeki herhangi bir bireyin ilk görüşte aşık olması ve tüm hayatını ona bağlamak istemesine deniyor. Ruh eşi olayı karşılıklı olmak zorunda değil , bir kişi diğer kişiden bağımsız şekilde ona bağlanabilir ki daha çok olay böyle oluyor fakat çok çok çok nadir bir şekilde iki kişi de aynı anda bu olayı yaşayabilir. Kişilerden biri diğerine "sen benim ruh eşimsin." Demediği sürece diğeri bunu bilemez. Ayrıca ruh eşi olayı aslında çok nadir görülür. Çoğu kişi hayatını sadece sevdiği biriyle sürdürerek devam eder. Eğer bir kişi ruh eşini bulursa ve diğeri onunla olmak istemezse hayatlarına olduğu gibi devam ederler ancak bağlanan kişi ömrü boyunca aşk acısı çeker çünkü başka birini sevemez.
Dediğim gibi ruh eşi olayı zaten çok nadirdir ve karşılıklı olması nerdeyse imkansızdır. Nerdeyse.
Son olarak bu ficde mühürleme olayı yok. Yani çoğu omegaversede olduğu gibi boyunlarını ısırıp işaret bırakmıyorlar. O olayı gerçekten sevmiyorum bu yüzden yer vermedim ama "Klasiklerden ne var?"Derseniz :feromonlar, kuvvetli hisler, insanlara göre kat kat güçlülük ve dayanıklılık, feromon önleyici ilaçlar (iğne şeklinde , enjektörle vuruluyor.) , kızgınlık dönemleri, hislere göre değişen göz renkleri ficde mevcut.
*****
Bu evreni tasarlamamdaki amacım bir zamanlar en nefret ettiğim fic konusunu kendimce düzeltmek. Feminist ve hümanist kişiliğim bu evrenden nefret etmemi sağlarken bu türde yazılan bir kaç ficde yazarların benimle aynı düşüncede olması ve olayları ona göre düzenlemeleri gerçekten kalbimi fethetmişti. Böylece bende kendimce bir yorum katarak bu evrene girmiş bulunmaktayım. Umarım beğenirsiniz.
Bu benim ful düzyazı şeklinde yazdığım ilk ficim olacak o yüzden lütfen yazım hatalarını , mantıksızlıkları, güzel yerleri vb. Şeyleri yorumlarda söylerseniz gerçekten çok mutlu olurum. Lütfen hayalet okuyucu olmayın.
Sizleri morluyorum.💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Agaist // Taekook
Fanfiction*Omegaverse* Omega olduğu için hayatı cehenneme çevirilen Jungkook, herkesin hayatını cehenneme çevirmeye yemin etmişti. -Smut var! Yetişkin içerik. -Tecavüz içermez!