Differences

672 51 2
                                    

Bu bölüm geçiş bölümü tarzında, karakterleri daha iyi anlamanız için önemli bir bölüm. Bol bol yorum bekliyorum 🥺💜


Jungkook
Yaş:17

"Şşşşşşş sessiz ol." Omega çığlık atmak isteyen adamın ağzına tabancasını tıkıp anında susmasını sağladı, şimdi adam sadece korkuyla derin derin nefes alıp verebiliyordu. "Ailem öldü diye beni okuldan atabileceğini mi sandın? Sen gerizekalı mısın?"diye fısıldadı oldukça sinirli bir tonda ve devam etti "Okuldan attığın an önce çok sevdiğim kızlarını ardından biricik karını en son da seni temizlerim ve yapabileceğin hiçbir şey olmaz! Neden biliyor musun? Ah çok iyi biliyorsun... masum ve ürkek bir omega taklidine kimse hayır diyemez ve eminim feromonlarıma karşı gelmezler. Son dere tatlı bir omega, tek derdi cinsel doyuma erip hamile kalmak isteyen bir omega sence adam öldürebilir mi müdür bey?"

Jungkook adamın ağzındaki tabancayı biraz daha onun boğazına ittirirken müdür ağlayarak kafasını iki yana salladı. "Bence de müdür bey, aynı fikirde olmamıza o kadar sevindim ki! Biliyor musunuz kan temizlemek aşırı zor bir iş, kıyafetlerimden çıkarana kadar baya uğraşmam gerekiyor, bugün uğraşmayacak olmama sevindim."dedi ve tabancayı müdürün ağzından çekti. Adam korkuyla titrerken öfkeli bir sesle "Sen kafayı sıyırmışsın!" Diye bağırdı. Omega adama sadece gülümsedi "Evet, sanırım sıyırdım."derken.
******
Jungkook
Yaş:13

"Eskisen beni her yarışmada yenerdin Jungkook hatırlıyor musun? O zamanlar arkadaş olduğumuzu düşünüyordun ama değildik. Ben senden nefret ediyordum ve şans bana güldü! Şuna bak, sen artık lanet ezik bir omegasın!"dedi çocuk keyifle gülerken.

Jungkook kafası karışmış bir biçimde en yakın arkadışına bakıyordu "Neden böyle bir şeyler diyorsun Minho! Ben hala aynı Jungkook'um ve biz en yakın arkadaşız!"dedi, sesi titrek ve güçsüz çıkıyordu. Minho yine güldü "Senin gibi bir omegaya arkadaş kalamam bana falan hallenirsin ayrıca dediğim gibi arkadaşlığın tek taraflıydı. Ezik."dedi ve omeganın odasını terk etti.

Omega sarsılarak ağlarken dizlerinin üzerine çöktü, o sıralar bunların daha bir başlangıç olduğunu bilmiyordu.
*****
Jungkook
Yaş: 14

Karşısındaki alfanın onu duvara sertçe ittirmesiyle omeganın nefesi kesildi. Alfanın diğer iki alfa arkadaşı fırsattan istifade onu kollarından yakalamışlardı. Alfa "Bak sen şu işe, okul birinci ha?! Bir omeganın bu kadar başarılı olması imkansız! Tüm hocalara not için yattığına eminim."dedi, kendisinin ikinci olmasını gururuna yediremiyordu.

Omega ifadesiz suratıyla ona bakarken onun neden paniklemediğini düşündü alfa. Duruma bakarasak karşısındaki omegaya deli gibi bağrıyordu ve iki arkadaşı onun iki kolundan tutuyordu fakat Jungkook asla korku belirtisi göstermiyordu bu yüzden alfa biraz daha ileri gidip çocuğun çenesini tek eliyleni sıkıca kavradı ve yüzüne olabildiğince yaklaştı "Aslında hocalar haklı, baya güzelsin."dedi.

Bir anda omeganın büyük kırmızı gözleri, küçük şişkin dudakları, biçimli burunu ve çıkık elmacık kemikleri alfanın gözüne daha güzel gelmişti. Omega hep çok güzeldi ama diğer kurtlar ilk olarak onun güzelliğine değil bir omegaya göre hayli değişik olan tavırlarına dikkat ederlerdi bu yüzden omeganın yüzündeki büyülüğü çekiciliği sonradan farketebilirlerdi.

Alfa içine dolan anlık istekle boşta kalan eliyle omeganın tişörtünü yukarı çekiştirdi. Ortaya çıkan bembeyaz ten, ipince kıvrımlı bel, hafif karın kasları ve pembe göğüs uçları onu ve omeganın kollarını tutan arkadaşlarını çılgına çevirmişti.

Agaist // TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin