4.Chapter 3.part-insatiable(m)

1K 70 19
                                    

Arkadaşlar ayak var, kanlı fanteziler de var, cinsellik zaten var iğrenen okuması bu bölümü de. İyi okumalar💜

Her gün olduğu gibi sabah beşte gözlerini yeni güne aralamıştı omega ama bu sefer diğer sabahlardan farklı olarak yalnız değildi, ruh eşinin kalbi kafasını yasladığı göğsün hemen altında atıyordu. Resmen üzerine yattığı delta sıcaktı, muhtemelen bu yüzden uyurken tüm bedenini ona dolamıştı omega. Jungkook sıcağı severdi, hem buz gibi olmuş kalbini ısıtabileceğini düşündüğü için hem de pek çok kurda göre soğuk olan bedenini ısıtmak istediği için severdi , kalbini ve bedenini ısıtabilirse eski mutlu olduğu günlere geri dönebileceğini düşünüyordu içten içe.

Omega olduğu yerde kıpırdatıp huzurla uyuyan deltanın esmer göğsüne biraz daha sokulmak istedi ama hareket ettiği an arkasına ve karnına şiddetli bir acı saplandı. Omeganın acı eşiği oldukça yüksek olmasına rağmen tüm bedeninin dün yaşadığı şiddetli sex deneyimi yüzünden hassaslaştığını ve ağrıdığını hissediyordu bu nedenle arkasınaki acı anında dayanılmaz dereceye ulaşmıştı.

Uzun sıcak bir banyonun bendenine iyi gelebiliceğini düşünen omega deltayı uyandırmamaya özen göstererek doğrulmak zorunda kaldı. Tamamen yataktan kalkabildiğinde bacakları onu taşımamak için direniyorlar ve zangır zangır titriyorlardı, yine de zorlansada kendini Taehyung'un odasıyla bağlantılı olan tuvalete taşıyabilmişti.

Tuvalette girer girmez kaşısında koca mermer bir küvet görmesiyle içinden şükretti. Sıcak suyla birlikte küvette oturursa ağrılarının hafifleyeceğini düşünüyordu bu yüzden küveti kaynar suyla doldurmaya başladı ve küvet dolarken yandaki duşakabine girip kısa bir duş aldı, pis bir şekilde suda beklemek istememişti.

Duşu bittiğinde ve küvet ağzına kadar dolduğunda omega kendini kaynar suya bıraktı. Karnındaki hafif ağrının suyla birlikte yavaş yavaş geçtiğini hissederen deliği için aynı şeyi söyleyemiyordu. Acı artırmıyordu ama hafiflemiyordu da. Omega bacaklarını karnına çekerek diz kapaklarını başını yasladı ve sakinleşmek adına gözlerini kapadı.
*****

"Jungkook? Beni duyuyor musun? Uyan güzelim, hadi." Delta nazikçe omeganın çıplak sırtını ovarken onu uyandırmaya çalışıyordu, omega küvette iki büklüm uyuyakalmıştı.

Jungkook duyduğu kalın sesle gözlerini araladı Taehyung karşısında ona sesleniyordu. Omega ayılmak için ellerini suya daldırıp gözlerini aldığı suyla ovaladı. Küvetteki su tamamen soğumamıştı ama ılıklaşmıştı işin iyi tarafı ise omeganın ilk kalktığında hissetti acı bir hayli hafiflemişti.

"Taehyung suya gelsene."Dedi omega ayıldığını hissedince. Taehyung" Emin misin? Şu an pisim."diye karşılık verdi karasız bir şekilde. Jungkook'un gözleri yaramaz bir ışıltıyla parladı "Boşver, ben tekrar pislenmek istiyorum."dedi. Delta Jungkook'un imasını anladı , küvete otururken "Dün çok zorlandın, arkan acıyordur."dedi, onun sağlığı için biraz beklemek daha iyi olurdu.

Jungkook küvetin ayak ucuna sırtını yaslayarak oturan deltanın iki yana uzattığı bacaklarının arasına girdi "Ah merak etme, arkamlık bir problem olmayacak."dedi. Delta merakla omeganın yapacağı şeyi bekliyordu.

Omega deltanın suyun altında kalan penisini tutup ucundaki küçük deliğe tırnaklarını batırmaya başladı . Delta acıyla kendini kasıp inledi, anlaşılan cinsel acı çekmek sadece omeganın hoşuna gidiyordu. Jungkook bunu anlamasına rağmen umursamadı. Tırnaklarını biraz daha bastırdıktan sonra geri çekilip ayağa kalktı.

Delta omeganın ne yapacağını hala merak ediyordu, az önce çektiği acı pek hoşuna gitmemişti ama omeganın memnun ifadesini bozmak istemediği için itiraf etmemişti bundan sonra da ona yapacaklarına itiraz etmeyecekti. Omega deltanın saçlarını kavrayıp çekiştidi, tek eliyle kavradığı penisini deltanın kapalı dudaklarına dayadı ve "Aç ağzını" dedi. Omeganın sertçe söylediği emir üzerine delta denileni yapmıştı ama ağzını açar açmaz boğazına kadar ittirilen penisle gözleri dolmuş, nefesi kesilmişti.

Agaist // TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin