1.Chapter 1.part- arrogance

2.4K 120 33
                                    

"Nasıl yani? O bir omega mı!"

"Ciddi olamazsınız bir omega bölük komutanı olamaz."

"Görünüşü omega gibi değil, omega olduğunu duyunca bende şok oldum."

"O lider olamaz, bu omegaların doğasına aykırı!"

"Çok yakışıklı, omega olduğu için çok üzüldüm."

"Rezillik bu!"

"Bak abi! Bu omega bölüm komutanıymış!"

"İnanamıyorum kesin sınavdaki jurilerle yattı ve öyle kazandı."

"Ben ana jüriyle grup sex yaptığını duydum , doğru olabilir sonuçta bir omega."

Omega, omega, omega....
******

Güzel omega o özel gün için siyah gömlek, siyah pantolon ve kırmızı ceketini giymiş kulak hizasına gelen nispeten uzun saçlarını yandan ikiye ayırmıştı. Uzun boyu ve kaslı bedeni giydiklerini çok iyi taşırken bembeyaz teni giydiği kırmızı ceketle iyi bir kontrast sağlamıştı.

Saatine baktığında akşam beşe yaklaştığını gördü. Altı buçuk gibi komutanlık madalyonlarıyla onurlandırılıcağı tören başlayacaktı, muhtemelen sekiz gibi de bitecekti.

Komidinin üzerinde duran önleyici enjektörü boynumun yan kısmına vurduktan sonra evden çıkmak için tamamen hazırdı.

Omega enjektörün kokusunu kestiğinden emin olur olmaz arabasına atladı ve madalyon törenin yapılacağı yere , Kuzey Işığına sürmeye başladı.

Kuzey ışığı on sekiz parçaya ayrılmış ülkesinin en kuzey kısmında kalan küçük bir bölgeydi. Şenlikler, konserler, ödül törenleri , merasimler hepsi bu bölgede yapılırdı ve sadece bu bölgeye komutan atanmazdı, birkaç askerin bekçilik yapması yeterliydi. Devasa bir ekranın etrafına kurulmuş yaklaşık yirmi masa hariç bomboş çimenlik bir araziydi Kuzey Işığı, eğlence zamanları hariç kimsenin umrunda olmazdı.

******
Kuzey Işığı hariç diğer on yedi bölge insanların komutlaştığı büyük alanlardı. On yedi bölgenin de şehir merkezleri devasa duvarlarla çevrelenmişti , duvarların dışında kalan ormanlık alanlar ise goblinler, elfler ve satirlerle doluydu. Sayısı bitmek tükenmek bilmeyen ve sürekli savaş çıkarmaya meyilli bu yaratıklara karşı kurtlar çareyi bölgelere bölünmekle ve her bölgenin duvarlarına bir bölük komutanı atamakta bulmuştu. Kilometrelerce çevrelenen duvarlara herhangi bir bölgeden saldırı girişimi olursa o bölgenin bölük komutanı yönettiği yaklaşık yüz kişilik ordusuyla beraber saldırıya müdahale eder duvarları hasar almaktan kurtarırdı.

Komutanlık tehlikeli bir işti, narin(!) yapılı kurtlara göre değildi o yüzden şimdiye kadar sadece alfa ve deltalar bölük komutanı atama sınavını geçebilmişti. Jungkook bir istisna olacaktı. Bu güzel omega küçüklüğünden beri liderlik vasıflarını en hat safhada barındırıyordu, hatta on üç yaşındayken yapılan kan testinde kurdunun alfa olduğuna herkes o kadar emindi ki omega olmasını teste oluşan bir hata sanmışlardı. Jungkook kızgınlık zamanında omega septomları göstermeye başlayınca herkes omega olduğunu ancak kabullenebilmişti bu güzel çocuğun.

Jungkook, ailesi veya arkadaşları  gibi hayal kırıklığına uğramamıştı zaten baştan beri içinde büyüyen kurdunun çığlıklarını ne zaman dinlese omega olduğunu tahmin ederdi. Ona göre omega olması sadece cinsel dürtülerini etkileyen bir durumdu, hayattaki geleceği noktayı zerre etkilememeliydi fakat öyle olmadı.

Büyüdükçe sınıflaşmanın gün ve gün daha çok farkına varıyordu güzel çocuk. Onun içten içe hep hayali olan askerlik mesleğine nerdeyse hiçbir omeganın alınmadığını öğrendiğinde on dört yaşındaydı. Sadece betaların hakim, savcı, müdür gibi mesleklerde çalışabildiğini öğrendiğinde ise on beş. On altıncı yaşıysa omegalara sadece bir üreme makinesi gibi davranıldığını tam olarak kabullendiği yaştı.

Agaist // TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin