3. Bölüm

5.1K 423 540
                                    

3. Bölüm ▪︎Aranıza Katıldığım Gün▪︎

"Her zamanki gibi üç kişilik gruplar kurun ve panoya astığım listedeki konulardan birini seçin. İki hafta sonra sunum yapacaksınız, ona göre hazırlanın." Tarih öğretmeni Bayan Han bunları söyledikten sonra zil çalmıştı.

"Seoyoon," dedi Felix. "Sen, ben ve Jisung bir grup olalım."

Seoyoon bana sorarcasına bakınca omuz silktim. "Ne istiyorsan yap." dediğimde Felix'i onaylamış ve sınıfta gözlerini gezdirerek birilerini aramıştı.

Chaemin'in, Seungmin ve Hyunjin'le grup olmak için girdiği çabayı görünce gözlerimi devirerek önüme döndüm. "Pişt!" Seoyoon birine seslendiğinde Chaemin'in sesi kesildi. "Buraya gelin, Hyeji ile grup olursunuz." Gözlerim büyüdü ve Seoyoon'a baktım.

"Olamayız." dediğimde bana yavru köpek bakışlarıyla baktı.

"Lütfen Hyeji. O çırpı bacaklıya arkadaşlarımı kaptıramam."

"Kime çırpı bacaklı diyorsun sen?!" diye bağırdı Chaemin, ince sesi sınıfta yankılanmıştı. Seoyoon kavgaya hazır bir şekilde ayağa kalkınca Jisung araya girdi.

"Tamam, sakin olun." dedi ellerini havaya kaldırıp sakin olmalarını işaret ederken. 

"Biz Hyejin ile grup olalım, değil mi Hyunjin?" dedi Seungmin. Hyunjin onu onaylayınca ikisi de yanımıza geldiler. Chaemin kimseden destek göremeyince bana sinirle baktı.

Ne? Ben ne yaptım ya? 

"Hadi, gidelim." Felix Seoyoon'un kolunu tutarak konuştu çünkü Seoyoon hâlâ Chaemin'in üzerine yürüyecek gibiydi. İlk defa bu kadar sinirlendiğini görmüştüm, Chaemin ile sene başından beri sürtüşüp duruyorlardı ama daha önce hiç böyle kavga etmemişlerdi. Tam olarak kavga sayılmazdı tabii, eğer Jisung ve Felix araya girmeseydi büyürdü.

Felix Seoyoon'u zorla peşinden çekiştirerek sınıftan çıkarınca Jisung, Hyunjin ve Seungmin bana bakmıştı. Sonraki ders beden olduğu için hem kendi eşofmanlarımı hem de Seoyoon'un eşofmanlarını aldım ve sınıftan çıktım. Yanımda birinin yürüdüğünü fark edince kim olduğuna baktım. Seungmin'di.

Ve bana bakmıyordu.

Vay anasını. Hiç beklemezdim bunu. Nasıl oluyor da bana bakmadan duruyor acaba? Gerçi bugün çatlak dörtlüyü beni izlerken görmedim hiç. Seoyoon gerçekten onlarla konuşmuş demek ki.

Spor salonundaki soyunma odasına girdiğimde oturaklara oturan ve sinirle bacağını sallayan Seoyoon'u gördüm. Eşofmanlarını uzattığımda kısaca teşekkür edip giyinmeye başlamıştı. Bugün bahçeye çıkacaktık, havalar hâlâ serindi ama ders işlememize engel değildi.

Giyinip bahçedeki sahaya gittiğimizde Chaemin ve diğer kızlar daha yeni spor salonuna gitmişti. Birazdan zil çalacaktı, acele etmezlerse Bayan Lee onları azarlardı.

Umurumda değil, hatta umarım geç kalırlar da azar yerler.

Ders başladıktan sonra Seoyon ile basketbol topu alıp yine potaya atmaya çalıştık. Kendi kendimize oynarken sağ omzuma sertçe çarpan top bileğimi burkarak yere düşmeme sebep oldu. Seoyoon endişeyle yanıma çöküp oturmama yardım ederken acıdan gözlerim dolmuştu. Sol ayak bileğimi burkmuştum ve çok acıyordu.

"İyi misin?" dedi Seoyoon.

İki elimle bileğimi tutarken burnumu çektim. "Bileğimi burktum." derken acıdan dolayı sesim çıkmamıştı bile.

"Pardon, yanlışlıkla oldu." dedi Chaemin bana çarpan topu kolunun altına sıkıştırırken. Söylediklerinin aksine üzgün görünmüyordu.

"Seni gebertirim! Bilerek yaptın!" Seoyoon öfkeyle bağırarak ayağa kalktı ve Chaemin'in saçlarına yapıştı. 

Another Day | SeungminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin