Selam medyadaki şarkıyı tavsiye ederim zaten bilmeyen yoktur ama .
.
.Tekrardan geldimmm.
.
İnşallah bölümü beğenirsiniz...
.
.
.
Okuyan ve destek veren herkese teşekkür ederim...
.
.
.
Destek vermek için voteleyebilirsiniz.... °K.O.R.K.U°.
' Papatyalar Güzel Ruhlu Çiçeklerdir'' Senin de ruhun çok güzel '
*
Bavulumdaki kıyafetleri tek tek dolaplara yerleştirdikten sonra üstümü değiştirdim .
Siyah bir eşofman ve Siyah bir sweetshirt giydim . Şaçlarımıda dağınık bir topuz yaptım .
Odamda oturmak sıkıcı olacağından kulaklığımı cebime sıkıştırıp telefonumu alıp dışarıda sakin sakin yürümeye karar verdim .
Daha yemek saatine nereydeyse bir saat vardı. Bu yüzden yürümek en rahatlatıcı fikir oluyordu.Kapımı kilitleyip anahtarı cebime koydum . Yemek salonunun ilerisinde bir orman görmüştüm birazcık orayı gezebilirdim.
Tam adım atacaktımki adımı seslendiler.
" Elif merhaba"
Bu dünkü çocuktu arda ." Merhaba "
"Neden teksin ?"
" Nasıl yani ?"
" Herkes takımındaki arkadaşıyla beraber geziyor ,"
" Ben kimseyi tanımıyorum bu yüzden tekim şuan işim var başka zaman konuşabilir miyiz ?" Diye sorduğumda anlayışla karşıladı zaten birisinin adını seslenmesiyle yanımdan uzaklaştı .
Bende rahat rahat ormana doğru yürümeye başladım . Etrafta çok güzel kokular vardı . Ağaçlar çok temizdi ve güzeldi .
Ağaçlar çok sık olduğundan ileriyi pek fazla göremiyordum .Biraz daha yürüyünce gelen seslere kulak kesildim ve biraz daha ilerledim .
İki kişi kavga ediyorlardı sanırım .
" Ben sana onunla konuşmayacaksın demedim mi lan ! " Lan mı ?
Kız " be-ben ö-öz... "
" Sus yeter !"
Kız " ama ben..."
" Sus lan sabrımı taşırma yoksa sana öyle bir şey yaparım ki aklın almaz !"
Allah Allah ne yapabilirsin !
Kız ağlayışları çok şiddetlendi .
Uzun boylu yüzünü görmediğim çocuğun da yaptığı hareketlerden sınırlı olduğu belliydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Upside Down (ARA VERİLDİ )
Misterio / Suspenso' Ters Dünyaya Hoş Geldiniz !' ~∆~∆~∆~∆~∆~ Herşey o kampa gitmemle başladı . Ben o kampa başta da gitmek istememiştim zaten içime sinmemişti ama bir şekilde gidiverdim. Başıma gelen olaylarla beraber durumdan duruma atladım . Çok kötü şeyler yaşadı...