You're beautiful beautiful, you should know itI think it's time, think it's time you show it
- Justin Bieber, All Around The World
Louis' Synsvinkel
Denne gang var Harry gået for vidt.
Hvad han end havde gjort Stephanie måtte det virkelig være slemt siden hun ligefrem ringede og bedt mig om at hente hende. Og han skulle ikke tro at han slap billigt for det her!
Jeg fik parkeret bilen ude på parkerings pladsen til klubben, Stephanie havde guidet mig hen til, den var forholdsvis ny for selv jeg kendte den ikke. Aldrig havde jeg været her og det var ikke fordi at drengene og jeg holdt tilbage med festerne.
Hvis altså jeg selv skulle sige det.
Mine øjne spejdede rundt efter Stephanie og faldt til sidst hen på en ikke så høj pige med lyst krøllet hår og lilla kjole, der sad i randestenen.
Totalt film agtigt bevægede jeg mig derover og fik trukket Stephanie op og ind i mine arme.
Hun var ikke et sekund langsom om at lade tårene trille ned af hendes kinder og klemme sig ind til mig, så jeg til sidst måtte skubbe hende lidt væk og sikre at der ingen paparazziaer var tilstede, hvilket ikke var tilfældet.
Folk kunne jo tro jeg lavede noget med en bag Eleanors ryg, hvilket ikke lige var tidspunktet, hvis jeg selv skulle sige det.
Jeg fik hende trukket efter mig hen mod bilen hvor hun flittigt stillede jeg hen i venstre side for at vente på at jeg ville låse bilen op.
Hendes kjole så tynd ud så jeg gættede på at hun måske frøs en smule eller meget. Nøglerne til bilen fik jeg hurtigt trukket op af min lomme for at låse bilen op, så hun kunne skynde sig ind i varmen.
Vi skulle nødig havde at hun blev syg.
Jeg drejede nøglen i bilen og satte den i gear, så vi hurtigt kunne komme hjem til de andre igen.
Ingen af os sagde noget, der var komplet stilhed, men spørgsmålene blev alligevel ved med at dukke op i mine tanker.
Hvorfor inviterede Harry hende overhovedet på date?
Hvorfor var han der ikke med hende?
Hvor var Harry og hvad lavede han?
Var hun ved at få følelser for ham eller omvendt?
Og ikke mindst, hvad var der sket?
Lige netop de fem spørgsmål var dem jeg allermest længtes efter svar på, men jeg ville heller ikke virke for påtrængende. Hvis hun selv ville snakke om det bragte hun det nok på banen på et tidspunkt.
Stephanies Synsvinkel
Jeg kunne stadig ikke fatte hvad der lige var sket. Harry havde være sammen med en anden pige da jeg gik på toilet, for bagefter at enten tage med hende hjem eller hjem til ham selv og Louis.
Sikkert det første, han ville være komplet en idiot hvis han troede at han fik den dulle med hjem til Louis og ham, jeg mener Louis var da på min side, ikke?
Jo ellers havde han nok ikke skyndt sig så meget herhen. Jeg kunne godt lide at Louis virkede så sød og beskyttende overfor mig, det var sådan en Louis ting.
Men alligevel følte jeg mig ikke sikker på ham, jeg kunne ikke fortælle ham ting. Altså hemmelige og vigtige ting, og han kunne ikke fortælle mig ting.
Ellers havde han nok fortalt mig noget, for jeg vidste da at deres liv ikke bare var kedeligt, der skete hele tiden noget og nogle gange skulle der jo også ske ting som ikke engang Eleanor vidste om Louis.
YOU ARE READING
Loved you first » Harry Styles
FanfictionStephanie er en ung kvinde, en ung kvinde med en vovet plan. Hun står over for en udfordring: at få den charmerende Harry Styles til at forelske sig i hende og dernæst knuse hans hjerte. Harrys nyerhvervede rygte som dameglad og skørtejæger i London...