The more that I look around, the more I realizeYou're all I'm looking for
- Carly Rae Jepsen and Justin Bieber, Beautiful.
Stephanies Synsvinkel
"Harry?" spurgte jeg bekymret ind i telefonen og vendte mit blik over mod Zayn som bare smilede venligt og opmuntrende til mig. Det skulle nok gå.
"Hvad fanden tror du lige du har gang i?" blev der råbt fra den anden ende af røret. Jeg kunne med garanti gætte mig til at det slet ikke var Harry jeg snakkede med.
"Hvem er det?" spurgte jeg undrende og lavede store øjne til Zayn som kiggede nysgerrig på mig.
"Hvem fanden tror du det er din klamme luder? Hvis du overhovedet tænker på at røre min kæreste igen, skal jeg personligt knække nakken på dig, forstået?"
Jeg blev skræmt.
Nu skulle jeg seriøst dø, Lauren vidste det!
Åh gud!
Mine fingre fandt rystende hen til højtaler knappen og fik den trykket ned, Zayn skulle hører det her. Jeg hadede Lauren, hun kunne skride af helvedes til.
Hun ville slet ikke have Zayn, Hun ville have Harry, og jeg turde ikke selv sige det til Zayn.
Jeg håbede på at hun selv ville sige det.
"Er du klar over hvad du har gjort din klamme so? Du har ødelagt det hele, hele planen," skreg hun ind i røret så jeg nærmest hoppede op af sofaen af forskrækkelse.
"Planen?" mumlede Zayn undrendende og kiggede på mig.
"Hallo?" jeg rystede på hovedet og tog igen røret op til øret. "Må jeg snakke med Harry?"
"Ikke en skid din klamme luder, du ødelægger alt!" skreg Lauren ind i røret, inden en bippende lyd fortalte at der var blevet lagt på.
"Hvilken plan?" Zayn så hurtigt fra mobilen og over på mig. Jeg sank en klump og kiggede lidt ned.
Jeg ville ikke have vi skulle være uvenner igen, jeg havde lige fået alt mellem mig og Zayn på plads igen, og så skulle en møgunge som Lauren ikke ødelægge det!
"Zayn...." mumlede jeg og kiggede straks ned i jorden.
Jeg ville ikke fortælle ham det.
Så ville han blive sur på mig.
Den eneste grund til at jeg ikke havde fortalt ham det var jo på grund af at han ikke skulle blive sur på mig.
Han skulle være sur på Lauren, det var hende der havde løjet for ham!
"Steph, fortæl mig hvilken plan det er Lauren snakkede om," han tog sig til hovedet og kiggede bekymret ned i jorden.
Han elskede hende rent faktisk, og jeg ville ikke være den som skulle ødelægge det.
Zayn var den eneste der rent faktisk støttede mig op lige nu, El var sikkert skide sur, det samme var alle de andre sikkert.
Jeg bragte kun problemer, jeg var et problembarn.
"Bare glem det Zayn, okay?" jeg kiggede håbefuldt op på ham, men han rystede bare på hovedet. Han var virkelig opsat på at finde ud af hvad den fucking plan var.
"Stephanie jeg kan ikke glemme det nu! Hvad er det jeg ikke må vide?"
Hans brune øjne stirrede ind i mine.
Jeg kunne ikke holde min kæft!
Den luder udnyttede ham og jeg vidste det. Jeg vidste han ville blive knust, men jeg ville hellere have han skulle vide det nu end at han skulle gå rundt og tro hun elskede ham!
STAI LEGGENDO
Loved you first » Harry Styles
FanfictionStephanie er en ung kvinde, en ung kvinde med en vovet plan. Hun står over for en udfordring: at få den charmerende Harry Styles til at forelske sig i hende og dernæst knuse hans hjerte. Harrys nyerhvervede rygte som dameglad og skørtejæger i London...