Look at him, look at me.That boy is bad, and honestly.
He's a wolf in disguise.
But i can't stop staring in those evil eyes.
- Lady Gaga, Monster.
Af en eller anden latterlig grund havde jeg altså sagt ja til at tage med Eleanor, Lauren og resten af drengene på sådan en tur af en art.
Vi havde allerede fået lidt information om hvad der skulle ske på turen. Vi skulle ud i en hytte der lå i en skov, se en gyserfilm og så ud i skoven på sådan et løb og klare opgaver og sådan. Selvom tanken skræmte mig en anelse, skulle det nok blive sjovt.
Holdende var allerede afklaret til løbet. Liam, Niall og jeg var sammen, Eleanor og Louis var sammen mens Harry, Zayn og Lauren skulle være sammen.
Louis havde sagt fra starten af at han intet havde i mod at gå alene med Eleanor mens hun protesterede. El var ikke til uhyggelige ting.
"Lou kan vi ikke godt have en mere med, altså til at gå med os?" spurgte hun for 117. gang. Lige nu var vi i bilen på vej ud til hytten, klokken var allerede rundet de otte så det løb vi senere hen skulle ud på blev nok ret sent.
Og eftersom det var drengene der havde lavet løbet med en masse af deres venner, så vidste jeg rent faktisk ikke hvad jeg kunne forvente af dem.
"Rolig nu babe, jeg bliver ikke bange hvis det er det du tror," grinte Louis og klappede Eleanor på låret. Jeg sad omme bag i med Niall og Liam på hver sin side af mig mens Zayn, Lauren og Harry kørte i bilen bag os.
"Haha Lou, skal vi vædde?" drillede Eleanor og sendte mig et grinefærdigt smil. Noget sagde mig at Louis virkelig var en bangebuks når det handlede om sådan noget vi skulle ud på. "Hvad vil du vædde om?" lød Louis' alvorlige stemme.
Siden hvornår var han begyndt at tage sådan noget alvorligt?
"Hvem af os to der først løber skrigende tilbage til hytten når vi skal ud på det lorte løb," udfordrede Eleanor og førte hendes hånd på Louis' lår lidt længere op så det ikke kom som en overraskelse at han spændte sådan i musklerne.
"Det er en aftale," udbrød han og kiggede væk fra vejen så vi nær havde kørt ind i bilen foran. "Louis!" sagde jeg højt og slog ham for at vække ham. Han kunne skuda have slået os ihjel der!!
"Rolig nu, jeg har styr på det," råbte han ophidset, Eleanor var flad af grin og kunne virkelig ikke stoppe igen. "Så sjovt var det heller ikke," vrissede Louis og stirrede irriteret ud af ruden.
"J-jo det var så," grinte Eleanor uden overhovedet at trække vejret, så hun måtte stoppe for at få vejret for ikke at hun skulle dø. Det ville have været en tragisk død så, jeg kunne lige se det for mig stå på hendes gravsten.
Eleanor Calder, død 2012 midt i et grineflip fordi hun glemte at trække vejret. Haha!
"Så siger vi det," vrissede han og så mut ud på vejen, for ikke at næsten slå os ihjel igen, selvom Eleanor klarede det fint nok selv.
"Hvornår er vi der?" spurgte jeg nysgerrig om. Vi havde kørt i laaaaang tid, og jeg skulle virkelig pisse.
"Vi er næsten lige kørt Stephanie," grinte Niall irriterende. Hvorfor skulle han også lige blande sig, kunne han ikke være stille ligesom Liam, som altså åbenbart kunne sove i alt den her larm.
Faktisk snorkede han lavt og savlede en lille smule, han var virkelig sød når han sov! Det måtte jeg fortælle ham når han igen vågnede!
"Men jeg skal pisse!" svarede jeg og pressede min underdel ned i sædet for at formindske den forbandede tissetrængen, som bare kunne skride helt ned til Kina eller længere væk for min skyld. "Du skal ikke tisse i min bil," protesterede Louis og kørte straks ind til den første rasteplads han kunne få øje på.
ESTÁS LEYENDO
Loved you first » Harry Styles
FanficStephanie er en ung kvinde, en ung kvinde med en vovet plan. Hun står over for en udfordring: at få den charmerende Harry Styles til at forelske sig i hende og dernæst knuse hans hjerte. Harrys nyerhvervede rygte som dameglad og skørtejæger i London...