Begenmeyi ve yorum yazmayi unutmayin please.
Yazardan
Jungkook gozleri coktan kapandi. Namjun onu omzuna yaslayip daha bir uyku alani sagladi. Kokusunu hafif saldi. Rahatlamasi icin. O sirada taehyung gozunu jungkook ayirmiyordu. Sanki onu istiyor gibi bakiyordu.
Jungkook'un dayisi jungkook bakti uyudugunu gordu ve yatagina goturmesini soyledi namjuna. Namjun ayagiya kalkip jungkook kucagina aldi ve yatak odasina goturdu. Sonra jungkook alnina öpücük kondurdu masum ve günahsız di.
Namjun aslına jungkook cok seviyordu. Kardeşi için herseyi yapardı. Ama disariya vurmuyordu. Cunku babası cok acımasız bir adamdı. Junkook omega olduğunu öğrenince annesinin karnından aldırmaya kalkıştı. Her zaman jungkook'un babası asagiliyordu. Namjun jungkook iyi davranmak çok isterdi. Ama babası o doğar doğmaz onu tembihledi. Eger jungkook ilgi verirsen. Herseyi mehvedecegini. Asla jungkook görme şansının olmayacağını söyledi.
O yuzden jungkook sert davranmak zorundaydı. Babası onu bu hale getirdi. Kardeşinin kafasını bile oksayamaz, opemez, dokunamazdi. O onun gözünde masumdu günahsızdi. Bu hayatı zehir eden babasıydı. Annesini mahvettigi gibi.
Jungkook'un annesi varlıklı bir aileydi. En zenginlerdi. Alfa ve delta olan bir sülalesi vardi. Sayılamayacak kadar evleri ve arabaları vardi. Ama jungkook'un annesi kacirilana kadar. Kacirildiginda ona tecavüz ettiler. Jungkook'un babası tarafından. Bu yüzden namjun dünyaya geldi. Annesi namjun bırakamadı ve o lanet adamla evlendi. Bir daha çocuğu oldu. Bu sefer bir omegaydi. Annesi her zaman bunu istemişti bir omega bebeği olmasını. Ama babası onu aldırmak ısrar etti ama o asla yapmadı. Bu yüzden birkac kez annesini merdivenlerden itti. Ama asla bebeği düşmedi. Tanrıya binlerce sukretti.
Bebeği büyüdü. Onu o lanet heriften korumak için. Kac kez altına yattı. Eger yapmazsa jungkook tecavüz edecekti. Onu korumak için herseyi yaptı. Ama tanrı onu korudu ve ölüme sürükledi. Artık o acı geceler olmadı. O kötü günler bir anda silindi. Artık jungkook daha iyi bir yerdeydi. Kardeşinin yanındaydı.
Biliyordu ki Birgün ölecekti. Eger ölürse jungkook iyi bakmasını istedi. Onu asla yalnız bırakmamasini istedi. Hersey planlanmıştı. Trafik kazasıda dahil.
Sabah
Gözlerime ışık vurunca istemsizce uyandım. Gözlerimi araladim ve gözlerimi ovuşturdum. Hafif doğrulup etrafa bakındım. Yanımda abim vardi. Yanıma uzanmış. Sonra kendimi tekrar yataga attim. Hiç kalkasım gelmiyordu yataktan. Sonra tekrar dogruldum ve ayağa kalktım. Etrafa baktim. Ilk basta nerde olduğumu anlamadım. Sonra farkettim ki başka bir oradayım. Dün akşam herhalde bizi buraya getirdiklerini dusunerekten.
Lavaboyu bulmaya çalıştım. İki üç Kapi açtıktan sonra buldum ve içine girdim. Yüzüme su ile islatarak yüzümün her yerini yıkadım. O kadar cok rahatladım. Gozum açıldı. Sonra odadan çıktım. Etrafa bakaraktan mutfağı bulmaya çalıştım. Belki birilerini bulabilirdim.
Mutfağı içine girdim ve taehyung annesi buradaydı.
"Günaydın jungkook" Dedi hemen.
"Bende günaydın." Dedim yanına gittim. Kahvaltı hazırlıyordu.
"Bende yardım edebilir miyim?" Dedim.
"Olur. Ama ilk başta önlük al bakalım." Dedi. Bende gösterdiği önlüğü yönelip. Belime taktım.
Yardım etmeye başladım.
Domatesleri doğrarken yanımıza. Dayım geldi. İkimize de öpücük verdi. "Yardım etmemi ister misiniz?" Dedi. Bizde "hayir" Diyerek işimize devam ettik. Ardından dayımın en büyük oğlu geldi jin. Bize selam verdi ve annesini öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Try Again (Taekook)
Werewolf"seni mühürlemek istiyorum. Bana izin ver." Taehyung=delta Jungkook=vita #3 trafik kazası