6.‼️M‼️

1K 55 19
                                    

Begenmeyi unutmayin Ve yorum yazmayi unutmayin please

"Eminim çok güzel ve çok cesur bir doktor olacak. Artık her zaman bir yerimi kırıp sana geleceğim. Böyle güzel bir doktor beni iyileştirmesi için." Dedi Lisa gülerek.

"Hayir bir yerin zarar görsün istemem." Dedim.

"Yaa anne ben bu jungkook yerim ama neden sen çok tatlısın ya." Diyerek masadan kalktı ve benim yanıma gelip yanaklarımdan tutup çekmeye başladı.

"Allahim çok tonton ya." Dedi ve ikisinden öpücük konurdu.

"Kardesimi öpüp tutmayın ya" Dedi abim. Şaşırmıştım. Aslında abim geldiğimizde beni şaşırtıyordu.

"Nasılda kardeşinin kıskanır kiyamam." Dedi ve abimin yanağında makas aldi.

"Jungkook" Dedi taehyung. Ona döndüm.

"Senin kizginligin mi yaklaştı." Dedi. Abim elini anlima koydu.

"Hafif ateşin var. Herhalde yaklaştı kızgınlığın" Dedi.

"AA evet yaklaştı. Ateşim varsa yarı  kesin olucam herhalde." Dedim. Abim ayagiya kalktı. "Sana yuva yapalım benim kiyafetleri kullanalım." Dedi.

"E..Evet olur. Hem rahatlarım." Dedim ama emin olamadım. Sonuçta abimdi. Onun ise yarayacağını sanmıyorum ama birseyde demen istemedim gönlü kırılmasın diye.

"Saçmala namjoon seni kokun olur mu? Sen onun abisisin." Dedi lisa.

"Evet namjun sen olmazsın." Dedi. Dayım bana döndü. "İlaç mi içiyorsun? Yoksa başka birsey deniyor musun?" Dedi dayım.

Dayımın karşısında utaniyordum.

"Şş..şeyy b..be..Ben." diyecekken. Dayımın eşi konustu.

"Siz sussaniza. Görmüyor musunuz utaniyor. Hepiniz kıt beyinlisiniz." Dedi ve yanıma geldi.

"Gel bakalım jungkook seni Odana götürelim ben sana yardım edeceğim. " dedi. Bende ayağa kalktım. O sıra taehyung konuştu.

"İlaç yerine benim kıyafetlerle yuva yapsın. Kendisi için daha iyi olur." Dedi ben birsey diyemedim. Annesi şok geçirmiş gibi bakti.

"Sey taehyung hakli. Onun kokunla daha rahatlarsın." Dedi biraz durakladi."Tamam sen odaya geç jungkook ben taehyung kıyafetlerini getiriyim." Dedi bende odaya geçtim.

Odanin kapisi örtüp. Lavaboya girdim. Yüzümü elimi falan yıkadım. Soğuk su cok iyi geldi. Ama daha çok yanmaya başladığımı farkettim.

Odaya Dayımın eşi geldi ve yataga kiyafetleri serdi.

Bana bakti ve yürüdü. Dolabin birini acip kiyafet cikardi. Bana verdi. "Bunu giy istersen." Dedi ve bende elindeki ni aldim. Odan çıktı bende kıyafetlerimi cikartip verdiklerini giydim. Kapiyi da kitledim. Yatağa uzandim. Taehyung kokusu çok güzel kokuyordu. Kendimi uykunun kollarına biraktim.

‼️M‼️

"Ahh"

"Immh"

Gözlerimi açtığımda sürünmeye basladim. Kızgınlığım gelmisti. Taehyung kıyafetlerini burnu koyup sürtünmeye basladim.

Kıyafetlerini cikartip. Taehyung beyaz gömleğini giydim. Önümden kendimi çekmeye başladım. Arkamdan da deligime dareler çizmeye basladim. Sanki yetmiyordu kendime dokunuşlarım.

"Ahh taehyung"

"Jungkook iyi misin? Ben taehyung."

Bölüm nasil olmuş?

Try Again (Taekook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin