Begenmeyi yorun yazmayi unutmayin please."Hosgeldiniz evimize?" Dedi ve artik burada yasayacaktik.
Orada ki kadın yanıma geldi. "Hosgeldin jungkook ve namjun. Sizi bekliyordum." Ve hemen yanağımızdan öptü. Yanaklarımı sıktı. "Oy oy ne kadar tatlısın sen." Dedi ve bana kocaman sarıldı.
"Sen ne kadar güzelsin. Hem senin gibi bir çocuğum olsun isterdim. Simdi oldu bile. O kadar mutluyum ki." Dedi ve daha da sarildi.
"Anne rahatsiz etme artik yeter jungkook sarilarak oldureceksin" Dedi taehyung.
"Yaa biraz daha sarılıyım cok güzel kokuyor." Dedi utanmistim.
"Yanakları kızardı ya. Cok tatlı yaa seni ben yerim ya." Dedi ve yanaklarımdan öptü.
Yanaklarımı tuttum. Cok utandım.
"Hadi yemek yiyelim. Acsinizdir." Dedi dayım.
Abim hâla elimi birakmamisti. Sanki beni sahipleniyordu. Beni sanki koruyordu.
Yemek masasına geldik. Herkes oturdu. Taehyung annesi yanıma oturdu. Bütün yemeklerden bana uzatıyordu. Duyduğumu soylesemde asla dinlemiyordu daha fazla koyuyordu.
Tıka basa doluydum. Karnim o kadar cok doydu ki. Biraz daha yersem kusacam.
Hepimiz oturma odasindaydik. Abim yanıma oturdu. Dayım köşe başına oturdu. Dayımın karisi da onun yanına oturdu taehyung ta tam karsima oturdu. Benim uykum gelmeye başladı. Biraz dinlenip uyumak istiyordum.
Herkes bir sohbet halindeydi. Dayım 3 oğlu bir kızı vardı ama hepsi alfaydi. Ve burda sadece ben omegaydim. Onlarda bu sohbete kapilmıştı. Herkes birbiriyle sohbet ediyordu abimde bunun icindeydi ama taehyung hep goz goze geliyorduk. Hep bana bakip beni inceliyordu. Baska tarafa bakamiyordum o beni incelerken gozlerine bakasim geliyordu. Beni kesmisti sanki beni avliyordu.
Gozum kaymaya basladi. Kafam abimin omzuna deydi. Biraz afalladim. Sonrq abim beni omzuna yasladi. Biraz kokusunu icime cektim. Huzur bulmus gibi hissettim. Gozlerim yavas yavas kapandi. Artik ortam sessizlesti.
Yazardan
Jungkook gozleri coktan kapandi. Namjun onu omzuna yaslayip daha bir uyku alani sagladi. Kokusunu hafif saldi. Rahatlamasi icin. O sirada taehyung gozunu jungkook ayirmiyordu. Sanki onu istiyor gibi bakiyordu.
Jungkook'un dayisi jungkook bakti uyudugunu gordu ve yatagina goturmesini soyledi namjuna. Namjun ayagiya kalkip jungkook kucagina aldi ve yatak odasina goturdu. Sonra jungkook alnina öpücük kondurdu masum ve günahsız di.
Namjun aslına jungkook cok seviyordu. Kardeşi için herseyi yapardı. Ama disariya vurmuyordu. Cunku babası cok acımasız bir adamdı. Junkook omega olduğunu öğrenince annesinin karnından aldırmaya kalkıştı. Her zaman jungkook'un babası asagiliyordu. Namjun jungkook iyi davranmak çok isterdi. Ama babası o doğar doğmaz onu tembihledi. Eger jungkook ilgi verirsen. Herseyi mehvedecegini. Asla jungkook görme şansının olmayacağını söyledi.
O yuzden jungkook sert davranmak zorundaydı. Babası onu bu hale getirdi. Kardeşinin kafasını bile oksayamaz, opemez, dokunamazdi. O onun gözünde masumdu günahsızdi. Bu hayatı zehir eden babasıydı. Annesini mahvettigi gibi.
Jungkook'un annesi varlıklı bir aileydi. En zenginlerdi. Alfa ve delta olan bir sülalesi vardi. Sayılamayacak kadar evleri ve arabaları vardi. Ama jungkook'un annesi kacirilana kadar. Kacirildiginda ona tecavüz ettiler. Jungkook'un babası tarafından. Bu yüzden namjun dünyaya geldi. Annesi namjun bırakamadı ve o lanet adamla evlendi. Bir daha çocuğu oldu. Bu sefer bir omegaydi. Annesi her zaman bunu istemişti bir omega bebeği olmasını. Ama babası onu aldırmak ısrar etti ama o asla yapmadı. Bu yüzden birkac kez annesini merdivenlerden itti. Ama asla bebeği düşmedi. Tanrıya binlerce sukretti.
Bebeği büyüdü. Onu o lanet heriften korumak için. Kac kez altına yattı. Eger yapmazsa jungkook tecavüz edecekti. Onu korumak için herseyi yaptı. Ama tanrı onu korudu ve ölüme sürükledi. Artık o acı geceler olmadı. O kötü günler bir anda silindi. Artık jungkook daha iyi bir yerdeydi. Kardeşinin yanındaydı.
Biliyordu ki Birgün ölecekti. Eger ölürse jungkook iyi bakmasını istedi. Onu asla yalnız bırakmamasini istedi. Hersey planlanmıştı. Trafik kazasıda dahil.
Begenmeyi ve yorum yazmayi unutmayin
❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Try Again (Taekook)
Werewolf"seni mühürlemek istiyorum. Bana izin ver." Taehyung=delta Jungkook=vita #3 trafik kazası