Ráno jsem nechtěla vstávat. Jsem tak ospalá,že bych prospala celý den. Chtěla jsem se otočit na bok,ale něco-nebo spíš někdo mě držel. ,,Lucasi už je ráno" pustil mě a já vyskočila z postele a šla do koupelny. Umyla jsem si obličej a vyčistila si zuby. Vzala jsem hřeben z poličky a začala jsem si rozčesávat vlasy. Strašně to tahalo, ale vlasy byly stále zacuchané. ,,pujč mi to" otočila jsem se a za mnou stál Lucas. Měl na sobě jen kraťasy a od pasu nahoru byl nahej. Jeho svaly byly všude. Na rukou na břiše. ,,Mayo.." Jeho hlas zněl pobaveně, když jsem si uvědomila, že na něj civím, tak jsem se radši otočila zpátky k zrcadlu. Podala jsem mu hřeben a on mi začal jemně pročesávat vlasy. Bylo to příjemnější než jsem si to dělala já. ,,hotovo" hřeben položil na skříňku a otočil si mě k sobě. Vlasy mi padaly do obličeje. Lucas je vzal do ruky a zastrčil mi je za ucho. Chytl mě za tvář a byly jsme u sebe tak blízko až jsme se dotýkali nosy. ,,jsi krásná" zavřela jsem oči. Na tenhle okamžik jsem čekala od té doby co jsem ho potkala. Líbat ho na ty jeho krásné sladké rty. Poznat jejich chuť. Jahodové? Broskvové? Čokoládové? Možná, že ani žádnou chuť nemají. ,,přeji všem dobré ráno!!" Jill se objevila v pokoji a hledala mě. Lucas se odemě odtáhl a já toho v duchu litovala. Vyšla jsem z koupelny a Jill se ke mě rozeběhla. ,,dobré ráno Mayo"skočila na mě a objala mě. ,,tobě taky dobré ráno Jill" oplatila jsem jí obejmutí a pak jsem jí pustila. Lucas stál ve dveřích a sledoval nás. ,,asi jsem vás od něčeho vyrušila,že?" ,,ne ne. Právě teď jsem vstala". Jill si mě prohlédla a pak se podívala na Lucase. ,,a co on tu teda děla?" ,,on-" začala jsem, ale Lucas mě předběhl ,,do toho ti přece nic není..." ,,klid, hlavně klid Lucasi jo? Já jdu na snídani tak se uvidíme tam" otočila se a byla na odchodu. ,,Jill počkej.." Otočila se na mě a já se podívala na Lucase. Ten na mě kývl a pak jsem se otočila zpátky k Jill. ,,nechceš jít s námi dneska večer do klubu?" Celá se rozzářila. ,,jasně" a pak odběhla pryč. ,,mám pro tebe dobrou zprávu" otočila jsem se na něj a nechápavě na něj zírala. ,,podívej se sama do zrcadla." Přešla jsem k zrcadlu a nemohla jsem tomu uvěřit. Můj ocas a moje uši byly pryč. ,,to je...úžasný" otočila jsem se na Lucase a ten se na mě usmíval. Celá jsem zrudla. Přistoupil ke mě a obejmul mě. ,,jsi vzácná. A já jsem ten, který tě má ochránit, takže se ničeho neboj ano?" Zvedla jsem hlavu a usmála jsem se. ,,dobře" ,,teď se oblékni v čem půjdeš a po snídani vyrazíme." Kývla jsem mu na souhlas a vešla jsem do svého pokoje. Došla jsem ke skříni a vzala si odtamtud mini kraťasy a černé tílko. Otočila jsem se k Lucasovi,ale ten už byl pryč. Rychle jsem se oblékla a vyběhla jsem na chodbu. Když jsem doběhla do kuchyně,tak tam seděla Jill a vedle ní byl Sora. Otočil se ke mě a omluvně se na mě podíval. Ústama jsem mu naznačila,že se nic nestalo. On se usmál a otočil se zpátky na Jill. Někdo mě chytil za ruku a obejmul mě. ,,dáš si vajíčka?" Otočila jsem se na něj a usmála jsem se ,,ráda" sedla jsem si ke stolu a Lucas předemně položil talíř s mýchanými vajíčky. Snědla jsem je a pak vypila skleničku jahodového džusu. Vyskočila jsem ze židle a šla k Jill. Ta mě objala a zvolala ,,všechno nejlepší k narozeninám Mayo!" ,,já jsem zapomněla" položila jsem si ruce na pusu a do očí se mi nahrnuly slzy. Lucas mě zezadu objal a políbil mě na temeno hlavy. ,,všechno nejlepší k tvým 18tím narozeninám Mayo" ,,vše nej" objal mě Sora a Gabriel. ,,lidi moc vám děkuju" ,,a tady máš dort" Tessa na stůl položila malý punčový dort s 18ti svíčkama. ,,přej si něco" zavolala na mě Jill. ,,přeju si..." Řekla jsem nahlas a pak zbytek dodala v duchu. Na jeden nádech jsem zfoukla svíčky. ,,co sis přála?" Vyzvídal Lucas. ,,to se nesmí říkat" usmál se na mě a chytil mě za ruku. Měl ji teplou a jemnou. ,,nic pro tebe nemáme,ale každý tě pozveme aspoň na jeden tanec" řekla Jill. ,,to mi bude stačit." Jill mě chytla za ruku a táhla mě pryč z kuchyně. Uslyšela jsem jak se kluci smějí a pak jsem je uviděla jak jdou za námi. ,,Vítej v novém světě!" Jill rozrazila dveře a ve vnitř se mihotaly různá světílka. Vešla jsem do vnitř a hudba mě ohlušila. ,,moje oblíbená!!" Vypískla Jill. Chytla mě za zápěstí a táhla mě na parket. Začala tancovat,ale já tam jen stála a koukala na ní s otevřenou pusou. ,,fajn tak jinak...zvu tě na jedno." ,,já nepiju." ,,no tak Mayo..aspoň jedno" ,,hele Jill ty jsi už opilá" ,,ne to nejsem!" Opřela se o mě a začala se smát. Odvedla mě k baru a sedli jsme si na židličky. ,,prosím dvakrát zelenou" ,,Jill!" Zasyčela jsem mezi zuby. Opřela se o mě a vzala si do ruky panáčka. Přiťukla jsem si s ní a vypila ho na jeden doušek. Asi po 15min. jsem se začala cítit lehčí. Seskočila jsem ze židle a popadla Jill za zápěstí. Zatáhla jsem jí na parket a začaly jsme tančit. Cítila jsem se tak lehká a svobodná. ,,hej kluci tam ta bruneta to tu pěkně roztáčí!!" Otočila jsem se za tím hlasem a uviděla jsem tam stát kluka okolo 19let,měl kolem 185cm a měl krátké černé vlasy. Přistoupil ke mě a chytil mě za boky. Všichni kolem nás se rozestoupili a ten kluk mě lehce naklonil na stranu. Hlava se mi točila,ale cítila jsem se volná a svobodná. ,,jsem Dyan a ty?" ,,Maya" ,,máš úžasné jméno. Zatančíš si?" ,,jasně" začala hrát rychlá písnička a Dyan mě chytil za pas a nadzvedl mě nad sebe. Zaječela jsem,ale hned jsem se zase začala smát. Kde je vůbec Sora,Gabriel a Lucas? No nic. Všichni skandovali a pískali. Když písnička skončila tak mě přitáhl k baru. Objednal nám dva Fernety a já ho do sebe kopla. ,,ty,ale jedeš Mayo" chytil mě za ruku a vedl mě někam do černého pokoje. Tam za námi zavřel a já si mezitím sedla na postel. Bylo mi horko. ,,takhle budeme mít klid." Klid na co? A není to jedno? Mám narozeniny,to je důvod si užívat! Přešel ke mě a chytil mě za bradu. Položil mě jemně na postel a sedl si nademě. Ruce mi dal za hlavu a začal mi vyhrnovat tričko. V tu chvíli jsem vystřízlivila. ,,pusť mě!" Zasyčela jsem mezi zuby. ,,ale,ale trošku si spolu užijem ne?" Začal se ke mě přibližovat. Vytáhl nůž a namířil mi ho na srdce. ,,sbohem Mayo"..Lucasi..." Dveře se rozrazili a do vnitř vpadl Lucas se Sorou. Sora ke mě přiběhl a podepřel si mě. Lucas přešel k Dyanovi a vrazil mu pěstí. Ten se svalil na zem a z pusy mu tekla krev. Dyan se zvedl a běžel pryč z pokoje,ale Lucas se za ním rozeběhl. Rychle jsem vstala a běžela jsem za nima. Slyšela jsem hlasy. Kluci byly v kruhu a rvaly se. ,,Mayo musíme pryč" naléhal na mě Sora. ,,já ho tu nenechám!" Vrazila jsem do lidí co stáli v kruhu a zastavila jsem se vedle Jill. Lucas měl ruku od krve,ale všimla jsem si že to není ruka,ale jeho hrudník. Opíral se o koleno a dýchal vzhluboka. Dyan k němu přistoupil a napřáhl ruku s nožem. ,,zbohem...ubožáku" ,,NE!!!!" Změnila jsem se v lišku a než jsem stihla zareagovat stála jsem před Lucasem a Dyan mi vrazil do hrudi nůž. Vyndal ho a hodil na zem. Zhroutila jsem se na zem a Jill s Gabrielem ke mě přiběhli. Sora přiběhl k Lucasovi,ale ten už stál na nohou a hrud' se mu uzdravila. Jill mě podepřela a z očí ji tekly slzy. ,,neplakej...prosím" rukou jsem jí setřela slzy. Lucas ke mě přistoupil a převzal si mě do náruče. ,,proč jsi to udělala?" ,,já ani nevím. Ale mé přání se splnilo" ,,o čem to mluvíš?" ,,no přála jsem si.." Zakašlala jsem a začala jsme se dusit. ,,přála jsem si abych tě dokázala ochránit a tadá...já tě opravdu zachránila" ,,Mayo to neříkej..." ,,a ještě něco..." Nadzvedla jsem hlavu a něžně jsem se dotkla jeho rtů. ,,udělala jsem to proto, že tě miluju..." Smutně jsem se na něj usmála. ,,promiň Lucasi...sbohem." Zavřela jsem oči a nechala si po tváři stéct poslední slzu.
ČTEŠ
Liščí Démon
FantasyPovídka je o dívce jménem Maya. Stěhuje se na Akademii,kde si najde nejen nejlepší kamarádku, ale i spoustu přátel.