Kapitola 12 Lucas

450 45 21
                                    

Podíval jsem se na hladinu a uviděl jsem tam vycházet toho červenovlasýho kluka. V náruči držel Jill. Rozeběhl jsem se k němu a stoupl jsem si naproti němu. ,,kde je Maya?!" Křikl jsem na něj. ,,to tvoje děvče má krásnou postavu." otočil jsem se a zamnou stál ten blonďák. ,,drž zobák!" Otočil jsem se k moři a rozepl jsem si košili. Hodil jsem ji na zem a rozeběhl jsem se do vody. Skočil jsem do ní a na dně moře jsem ji zahlédl. Popadl jsem ji za ruku a ona jako hadrová panenka se zvedla z písku. Druhou rukou jsem jí chytil zezadu za vlasy a políbil jsem jí. Když jsem se odtáhl její tělo mi leželo nehybně v náruči. Vyplaval jsem s ní na hladinu a když jsem šel po písku tak jsem ucítil jak se otočila a přitiskla se na mě. Položil jsem ji na písek a ona se pomalu zvedla. Podívala se na mě a chvíli mě pozorovala. ,,Mayo!!" Otočila pomalu hlavou a za ní běžela Jill. Jill si k ní klekla a chytla jí hlavu do dlaní. ,,proč si za mnou skákala?!" ,,promiň.." ,,neomlouvej se mi!" Po tváři ji začaly téct slzy. ,,to já bych se ti měla omluvit. Mohla jsem utéct, ale já tam jen stála a dívala jsem se. Kdybych...kdybych.." ,,pššš.." Maya jí položila ukazováček na rty a usmála se. ,,půjdem domů ne?" Chtěla se zvednout, ale zapotácela se. Chytil jsem jí a ona se na mě podívala. Myslel jsem si že na mě začne křičet, ale ona se jen usmála a jednu ruku mi dala kolem ramen. Opřela se o mě a já jsem ji podpíral. ,,můžu jít s váma?" Otočil jsem se a tam stál ten kluk co zachránil Jill. Jill se na mě podívala a já jsem jen kývl. Jill mi poděkovala kývnutím a běžela k němu. ,,jmenuju se Aiden" ,,těší mě já jsem Lucas. Tohle je Maya a támhle to co k tobě běží je Jill." Aiden se usmál a když na něj Jill skočila tak jí chytil. ,,co jste zač?" ,,já jsem Succubus" zašeptala tiše Jill. ,,já jsem Vlkodlak a Maya je Iiščí Démon" podíval jsem se na ní a ona se na mě usmála. ,,co jsi ty?" Zeptal jsem se ho. ,,já jsem ohnivá kočka" ,,tak to si s Mayou budete rozumět." Maya mě praštila do žeber a já jsem se prohl v břiše. ,,to máš za to.." Zvedl jsem se a chytil jsem ji kolem pasu. Otočil jsem si jí k sobě a šibalsky jsem se na ní podíval. ,,Lucasi!" Sykla na mě. ,,promiň, ale ty tvoje nahá místa mě lákají udělat nějakou pitomost" usmála se a chtěla se odemně odtáhnout, ale já ji nepouštěl. Místo toho jsem jí políbil. Nechala všeho a ruce mi dala kolem krku. Vyhoupla se na mě a rukama mi vjela do vlasů. ,,jich si nevšímej. To dělají skoro pořád. Budeš si na to muset zvyknout." Slyšel jsem Jill. ,,myslím, že si zvyknu rychle." Oplatil ji Aiden. Přitáhl si ji k sobě a políbil ji. ,,to bych do tebe neřekl Jill" omámeně se od něj odtáhla a hodila po mě kamínkem. ,,starej se o svoje Lucasi!" ,,dobře, dobře. Jen klid." Otočil jsem se zpátky k Maye, která stála naproti mě. Usmívala se a vlasy jí rozcuchaně vlály ve větru. Přistoupil jsem k ní. Vlasy ji zastrčil za ucho a políbil jsem ji.
KONEC
Moc dekuju,že jste měli nervy si to přečíst a omlouvám se za chyby. Moc by mě potěšily jaké koliv komentáře i vote. Beru i kritiku :).

Liščí DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat